ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
В навечерието на Черния петък: Защо вече не могат да ни цакат с "намаление в намалението"? | ||||||
| ||||||
Какви са рисковете при пазаруване от подобни акции? Да бъдем привлечени от висок процент намаление да станем жертва на измама през новорегистрирани магазини или маркетплейси да попаднем на фалшиви стоки. Как да ги избегнем? – да сравняваме какви са при различните търговци цените на стоките, които ще заплатим, а не размера на намалението да избягваме е-магазини без данни за търговеца, информация за потребителските права – на отказ в 14-дневен срок и на рекламация до две години от закупуването да не въвеждаме лични данни в непознати платформи Какво означава "намаление в намалението“ и защо вече този търговски трик е невъзможен? Дълги години търговците прилагаха тази тактиката – натрупване на процентите от няколко промоции една след друга. Това правеше намалението да изглежда по-голямо и примамливо. От началото на тази година обаче има промени в законодателството и при прогресивно намаление, т.е. повторно намаляване на цената след като дадената стока вече е продавана с отстъпка в продължение на поне месец, за базова цена при изчисляване на новия процент се взема цената преди първото намаление. Съветите са на експертите от "Ние, потребителите". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Слави Трифонов се завръща в bTV
14:13 / 27.03.2024
17-годишен улови в Марица звяр, по-голям от него
10:02 / 26.03.2024
От този свят си отиде уважаван учител
13:02 / 26.03.2024
Обрат с третия сезон на сериала "Вина"
14:24 / 26.03.2024
Любимо звездно трио: Завръщаме се!
20:57 / 27.03.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета