Такава промяна в Закона за движение по пътищата възнамеряват да инициират от ГЕРБ, съобщи шефът на транспортната парламентарна комисия Иван Вълков.
Въпросът е обсъждан многократно на кръгли маси, ще приемем въвеждането на тази мярка за ограничаване на броя на пътнотранспортните произшествия почти сигурно, аз лично напълно я подкрепям, коментира народният избраник. Според него въвеждането на изискването да се кара винаги с включени светлини, а не както сега от 1 ноември до 1 март на следващата година, е наложително и много от европейските държави неслучайно вече са предприели тази стъпка. Сред тях са Германия, Австрия, Дания, Франция, Италия, Унгария, Естония, Литва, Латвия и скандинавските страни.
Глобите за шофьорите, които са забравили да пуснат фаровете си в светлата част на деня там, далеч надхвърлят налаганата у нас санкция в размер на 20 лв. В някои от тези държави нарушителитеолекват за това провинение с цели 200 евроВ страни като Швеция пък проблемът отдавна е решен отдавна, тъй като автомобилите разполагат със система за автоматично включване на светлините заедно със запалването на двигателя.
Статистиката сочи, че в държавите, които са въвели мярката, пътните инциденти са намалели с 20%.Вълков е на мнение, че изискването да се шофира целогодишно с включени и през светлата част на денонощието светлини допълнително ще улесни шофьорите. Така щял да се реши проблемът, който възниква от това, че сега водачите трябва да свикват с изискването в началото на ноември и да го спазватв продължение на едва пет месеца, вместо да си изградят навикПо-добре водачите да знаят, че това им е задължение винаги, щом седнат зад волана.
Включените светлини са индикатор, позволяващ на участниците в движението да забележат отдалече приближаващия се автомобил, категоричен е депутатът от ГЕРБ. Той поясни, че често, най-вече в сутрешните часове и привечер, колите, чиито фарове не са пуснати, се сливат с околната среда. Рискът това да се случи бил особено голям при определени цветове автомобили, например сивите.
Източник: novini.bg








Tina Maneva
на 07.11.2011 г.
Поредната простотия.Преди 30 год.катастрофите бяха със 120% по малко-колите и пътищата си пасваха,книжка трудничко се вземаше.Сега колите са със 350% повече,пътищата са разбити,кьораво и сакато си купува книжка.Най лесно е да забраняваш-направи така,че да няма предпоставки.От 1944г в Б-я най лесно е да забраняваш.Съдете сами кой ни управлява все още.
jeksi
на 07.11.2011 г.
А как да накараш малоумниците, на които фаровете им са вързани за електромера, и карат без тях в сумрак, дъжд, лека мъгла привечер и редица още случаи с намалена видимост, да си ги включат???
Анонимен
на 07.11.2011 г.
Пълна безсмислица е лятно време да се кара на фарове . Толкова много други неща има за разрешаване че опрели до фаровете.
Анонимен
на 06.11.2011 г.
Най-добре е да сложат на колите по една система TACAS както в самолетите - да предпазва от сблъсаци. Шофьорите вече не стават - не са ни виновни фаровете или пътищата а ГЛАВИТЕ НИ!!!
Djounsa
на 06.11.2011 г.
Хора стегнете се бе!Да не би да имате електромери в колите ?!?!!?!? Аз карам цяла година с включени фарове и съм 100% за тази промяна в закона,пък и евентуално 5 лева на година (ако случайно изгори крушката) с тях и без тях все тая.
plovdiv_plovdiv
на 06.11.2011 г.
Аз си карам така целогодишно, защото смятам, че при изпреварване отсреща се забелязваш по-добре и се чудя защо този закон не е въведен още при положение, че почти в цял свят си карат с включени светлини целогодишно. А някои хора които пестят крушки им препоръчам станете пешеходци и си носете крушките в джоба, та да ги пестите.
mechka
на 06.11.2011 г.
Твърдо против тоя кретенски законопроект! Сегашното положение с фарове през зимата е оптималния вариант.
Kaloyan Yanev
на 06.11.2011 г.
Аз така карам цяла година!
Alexander Panaiotov
на 06.11.2011 г.
..стига само показваното лице да покрива съдържанието
Cristian Yotov
на 06.11.2011 г.
Така е най-редно! Но през лятото се стъмва чак в 21:30 .Нека остане само за есенно-зимния период! :)
Kamelia Moneva
на 05.11.2011 г.
ами аз така си карам - цяла година съм на фарове!
lop_88
на 05.11.2011 г.
тогава герб да ни плаща за крушките.за мен кьоравия си остава кьорав и да си му пуснал светлини ако щеш и прожектора на батман да му пуснеш срещу него, пак никаква файда .гледам ги повечето пешеходци забучили очи към земята и си пресичат както и където им падне .така че какво ще помогне това.първо трябва да научат тях ,как и къде трябва да се пресича .майки с бебешки колички се движат по пътя без да им дреми за техния както и за живота на децата им,а тротоари широки като магистрали.глупава работа според мен.да седнат да помислят малко как да ни се оправи държавата и да намерят работни места за народа ,а не да мислят простащини .
bobtail
на 05.11.2011 г.
За да се забелязват по-добре автомобилите , може би и по една жълта мигаща лампа на покрива да сложим, а ? Важното е да се консумира повече , нали трябва да се ''стимулира'' икономиката.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Кипи безсмислен труд. Тъпотий гарантирани от Герб. Ама сами сме си виновни. Избрахме си ги. Сега тиквени медали.
Rezon
на 05.11.2011 г.
Сега пък на някои пишман шофьорчета фаровете им създавали проблем за генераторите? Ами оправете си генераторите, регулирайте си напрежението да е колкото трябва! Поддържайте си акумулаторите! Какво са ви виновни фаровете, ако светят през деня? Аз съм ЗА!
Анонимен
на 05.11.2011 г.
пьлна тапанарштина буклуци
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Нарочно въведе глоби до 5000лв. за фирмите обучаващи кандидати за водачи на МПС, а не предвиди мерки срещу държавните служители продаващи книжки, за да могат държавните служители да изнудват фирмите !
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Вълков е протеже на големите транспортни фирми!Те искат да вземат не само превоза на хора и товари, но и контрола върху него ? Не е случайно, че когато другите страни изтеглят контрола на транспорта от изпълнителните агенции по транспорта, в България да създават ИААА със задължение да контролира транспорта ?Когато две институции контролират едно и също нещо, няма контрол ?
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Присъединявам се към коментара с отрицателния ефект както по джоба на шофьорите, така и върху околнта среда. А когато си недисциплиниран и невъздържан, "тъпоумен", както сред обществото, така и на шосето, светлините няма да помогнат
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Как може този Вълков да се изправи пред тази институция и да говори глупости?! В Германия няма такъв закон и никой не е задължен да кара на фарове, не само целогодишно, но даже и между ноември и март.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Съгласен съм с Феликс.
Shitstorm
на 05.11.2011 г.
Като направят законите,пътищата, санкциите, заплатите и цените на горивата "европейски", ще карам целогодишно не само с включени светлини, ами и с включен климатик, включено радио, включен GPS и всякакви още неща които могат да се включат в "новия ми лизингов автомобил" ;) Но понеже това е в света на илюзиите и добрите пожелания, по-практичните хора, които по нашите географски ширини наричаме "европейци" са измислили едно нещо наречено "Daytime Lights" , което е с ниска консумация на енергия, но за сметка на това с живот в пъри по-дълъг от нормалните светлини на автомобила.
Svetoslav Manev
на 05.11.2011 г.
Не е правилно. Глупаците никакви фарове не могат да ги спасят.
Playgirl
на 05.11.2011 г.
Та то от икономии всеки втори водач мигачите си на пуска ,та вие целогодишно ще ги задължавате да карат на фарове.Това ще доведе до пълно недоумение каква е ползата от това онези който не мислят когато сядат зад волана и на пътя важат единствено техните правила за движение
Mihail Kalchev
на 05.11.2011 г.
И целодневно
Mihail Kalchev
на 05.11.2011 г.
Точно така трябва, аз от дълги години карам на фарове целогодишно
lewstherin
на 05.11.2011 г.
Настоящата си кола я карам вече 15 хиляди км, винаги на фарове - как пък една крушка не ми изгоря. Нито има проблеми с батерията.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
С две ръце съм "За"! Защото тъпоумния български интелект кара тъмносивия си курник при мрачно и дъждовно време без светлини, тъй като не е задължително, и при изпреварване можеш да го забележиш на не повече от 20-30 метра. Ма какво му пука - нали е преди първи ноември?!
Анонимен
на 05.11.2011 г.
не съм съгласен да се кара през денят на светнати фарове заради измислиците на някои повече ще си бъркаме в джоба акомулатор крушки генератори и т.н
Iliqn Qnakiev 1
на 05.11.2011 г.
при тия скъпи акумулатории
Феликс
на 05.11.2011 г.
Пешеходните пътеки са вече буквално на 50 метра една от друга, легналите милиционери са модел "радост за автосервиза" , ограничението е 50 или 40 км/ч без значение в коя част на населеното място е, малоумни чиновници вече почнаха да слагат пътеки тип зебра и на кръстовища без светофарна уредба, сега и целогодишно на фарове дори когато слънцето свети толкова силно че е смешно да говорим за фарове, синята зона е на път да обхване целия град, глобите се увеличават периодично, във всеки град има знаци-недоразумения играещи роля на "хранилки" за КАТ и с години не ги променят. Извън града нон стоп абсолютно безсмислени ограничения 50 и 60 км/ч и пак повечето са "хранилки". НАПРАВО ДА СЕ ЗАБРАНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ !!!!! Вече сме в 21-ви век. Пешеходеца вече е УЧАСТНИК в движението. Всички сме и пешеходци, но не е нормално да се разсъждава, че пешеходеца навсякъде е с предимство и заради това да навсякъде да създаваш трудности за автотрафика. Ама кой чиновник да го разбере. Още повече български милиционер.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Наистина 200 евро е много строга мярка за такова нарушение, понеже може да не е направено умишлено - говоря за автомобили които нямат "дневни светлини". То така излиза, че ако забравиш да включиш светлините и цял месец си работил за едната глоба. Според мен 10 лева стигат като глоба. А това сливане на автомобилите и аз съм го забелязал и то защото автомобила беше с включени светлини иначе щях да пресека. И аз съм шофьор - да не стане объркване че говоря от името на пешеходците. А за някои улици на които нямаш видимост ако колите идващи от нея са с включени светлини възможноста да се отразят някъде и да бъдат забелязани е много по голяма.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Е,големи тъпанари голямо,голямо чудо...Пътищата-целите в дупки,няма макировка,няма мантинели...Фаровете вдигат разхода с 1-2%,съответно се повишават изгорелите газове.Само че,автомобилите са милиони,по 2% и сметката става....В САЩ именно заради увеличеното замърсяване е отхвърлен подобен закон
Ц Буров
на 05.11.2011 г.
да бе как пак не да замине 'ъгенератора'' че е много евтин ... смотана оправа еиииии ........''''
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Стига ни сравнявайте с другите страни бе ние сме СВЕТЛИННИ ГОДИНИ на зад нормално е глобата да е 20лв.Да не говорим че нашите ЗАПЛАТИ НЕ стигат и 200евро.Това нащо е ненормална държава с ненормални ЗАКОНИ. Какво ми копират закони от др. дъжави.Дайте и ние да вземаме заплати по 1500евро и тогава да говорим за глоба от 200 евро.
Биляна Димова
на 05.11.2011 г.
Най-после се! Естествено, че с фарове е много по-добре, а не ни струва нищо...
Еmanuil Stankov
на 05.11.2011 г.
еми то аз си карам винаги ... :)
Kaloian Iordanov Stambolski
на 05.11.2011 г.
Така ще допринесем за развитието на пройзводство на крушки за фарове.Едни 3-5% от мощността на двигатела си отиват да въртят динамото.Следователно по-голям разход за всички нас.БЛАГОДАРЯ ГЕРБ!!!
Petar Ivanov 2
на 05.11.2011 г.
еее на някои хора ще им се вдигнат "сметките" за ток! И без това пестят и през тъмната част на деня, а сега какво ще правят не знам... Най-правилното решение е целогодишно!
Petar Chaushev
на 05.11.2011 г.
Пълна глупост.. Както Дунчев спомена, включените фарове не гарантират по-голяма безопастност при ясно време. Тези, които се нуждаят от светлини на МПС-тата, за да ги виждат, трябва да отидат на очен лекар и да се откажат от шофьорската си книжка..
ron1
на 05.11.2011 г.
селските пръчки и измекяри, като нямат пари за крушки да не карат коли, дисове прости убити, твърдо за.
Румен Бинев
на 05.11.2011 г.
По голяма глупост няма !!!
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Водачите на МПС не мислят, че трябва да бъдат забелязани за да им дадат предимството!Не е случайно , че в населените места скороста е ограничена до 50 км/ч, което е почти наполовина от ограничението извън населено място !Хората трябва да видят, да възприемат, да преценят дали това МПС е опасно и тогава да решат какво да правят ?Дали ще постъпят правилно, дали ще успеят да реагират ? Секундите докато мислим, означават изминато разстояние и може да стане ПТП?Все пак сме хора и трябва време за възприемане на опасноста и реагиране !Нека не надценяваме човешките възможности, своите и на останалите !Цветът на нашето МПС, на фона на природата, скороста с която се движим и възможностите за възприемане и реакция!
Dancho Enchev
на 05.11.2011 г.
ексстра най хубаво цялата кола да свети така е по добре
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Баба ми цял живот на фарове е карала. Все Европа гледат за глоби други щуротии.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
В Скандинавските страни глобите са според дохода обявен в данъчната декларация!Не е сложно да се свържат фаровете с работещият двигател, което и сега се прави за зимата.Проблемът е , че се увеличава изразходваното гориво.Провлемът с глобалното затопляне ?Който има разходомер, веднага вижда разликата .Трябва да си купуваме фарове за дневни светлини!
Цветан Върбанов
на 05.11.2011 г.
Това е пълна простотия , в опит да се направят, че се опитват да оправят положението по пътищата, ФАРОВЕТЕ НЕМА ДА ПОМОГНАТ ! Кво помагат през деня , ти не видиш ли 2 тонна, 5 метрова кола , фаровете нема ти привлекът вниманието
Ani Mihalkova
на 05.11.2011 г.
аз от години го правя и сам съгласна да стане задължително, значението е огромно!
Cvetan Dunchev
на 05.11.2011 г.
В Австрия фаровете не са задължителни дори и зимата, а катастрофите са в пъти по-малко от колкото в БГ.
Johnnie
на 05.11.2011 г.
Селяните бързо да викат селския майстор да им манипулира електромера на автомобила да не им се вдига разхода.Едно добро решение да се опитаме да внедрим в обърканата ни държава и веднага изскочиха вечно недоволните.Мисля,че е най-добре да си махнете и коланите от автомобилите,защото вземи да ви се захаби механизма от постоянното дърпане и пускане на колана,и после о ужас трябва да дам 3.5лв за WD40 да го почистя.Прав е г-н Борисов има много скапан и малко добър матриал в държавата.
Maria Mustakova
на 05.11.2011 г.
и аз без това си карам на фарове
Misho Mihalev
на 05.11.2011 г.
Твърдо против ! От полза е само зимата ! Има изследвания по въпроса (който иска да се заинтересува) , че където е въведена целогодишно практиката с фаровете ползата намалява със всяка година - просто, когато хората свикнат с нещо спират да го забелязват ! В тази връзка ще има полза само ако има ярък контраст между ползване и неизползване в различните сезони.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
200 евро глоба МИ АЗ РАБОТЯ ЗА ТОЛКОВА. ако взимам тяхната заплата ок, няма проблем , аз целогодишно си карам на фарове и неми пречи,
Кметът
на 05.11.2011 г.
Вижте сега, когато светят фаровете, всички участници в движението са наясно, че автомобилът е със запален двигател или в движение и инстинктивно го забелязват и се пазят от него. Освен това извън града се забелязва по-добре автомобил в насрещното движение при изпреварване например. Единственият недостатък е, че светят и задните габарити, което затруднява различаването на стоп-светлините при по-слънчево време. Този проблем е решен в САЩ с така наречените "дневни светлини", които се включват при запалване на двигателя. Често пъти са на отделна крушка в предните фарове, а задните габарити изобщо не светят! Нека да приемат закона, така на всички ще стане навик и няма да се забравят да се пуснат фаровете. Който има неизправен акумулатор - да си го смени - така и така е зима и не може да се кара със скапан акумулатор - това много повече натоварва динамото, отколкото едни крушки ;)
Момчил Вълев
на 05.11.2011 г.
аз от 5 години постоянно карам на фарове
Boris Karapetkov
на 05.11.2011 г.
няма да е лошо
Kristian Zarev
на 05.11.2011 г.
Тука май верно само малоумници са се събрали да коментират .. с колко ще ви се качи разхода на горивото когато сте на фарове? ?? И селяните с ксенона дето вади очи да си траят или просто да разкарат грозните крушки. Личо аз винаги карам на фарове,не е мн трудно да натиснеш едно копче нали?
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Я вижте кои държави са приели този закон? Я сега вижте какво е времето в тези държави, особено в скандинавските. То там няма ден, винаги е някакво мъгливо и сиво. Така че този закон няма основание да бъде приет и при нас. В Македония вече 4 година се кара задължително с фарови, и те видяха че няма нужда от тях и през лятото. Много се опитваме да копираме Запада, а не разсъждаваме със свои глави, за какво и кои са основанията за приемането на такъв закон.
Dimitar Naydenov
на 05.11.2011 г.
*имате
Dimitar Naydenov
на 05.11.2011 г.
Вие, които се оплаквате, сте идиоти. Износвало крушките на фаровете??? Тогава и вечерно време не карайте с фарове, че те и тогава се износват! Махнете си и стоповете и мигачите, че тези крушки как се износват, не е истина. Хайде стига глупости! Като не искате да износвате нещо си, не го използвайте. Продайте си колите и това е. Хем ще имате повече пари в джоба си, хем няма да харчите пари за гориво - тоест цяло състояние ще спестите от некаране на коли. А ако акумулаторите ви се изтощат от каране със светлини, кой знае какви скапани акумулатори карате.
Margarita Oysolova
на 05.11.2011 г.
@ Unu Frii: Малки са заплатите ли??? АМИ ПЪТУВАЙТЕ С ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ТОГАВА! ЗАЩО КАРАТЕ КОЛИ КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ГО ПОЗВОЛИТЕ???
Alexander Stoilov
на 05.11.2011 г.
На някои хора трябва да им забранят достъп до интернет...peace :)
Valentina H Michelsen
на 05.11.2011 г.
ха ха ха е това само в българия може да се случи ....
Пурко
на 05.11.2011 г.
ЗА!С двете ръце.Омръзна ми от хайвани дето си карат на разсъмване и свечеряване с тъмни коли и без фарове.Особено от Шумен и Добрич!!!
Ivan Koshnicarov
на 05.11.2011 г.
те хората от 20 години карат целогодишно на фарове ние сега се сетихме
Nite Shtsksm Ivanov
на 05.11.2011 г.
б**ти и идиотите
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
ТРЯБВА
Анонимен
на 05.11.2011 г.
В страните които споменавате това е препоръчителна мярка,и ако си променим културата на каране,премахнем системата "наш човек" и започнем да спазваме правилника за движение,това може да сработи и у нас!!!Но трябва да премахнем "двойния "стандарт за наши и ваши!!!
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
ЕЙ СЕЛЯНЧе ОТ РЯБВА,НЕ ОБИЖДАЙ И СИ КАРАЛ ЛАДАТА САМАРА чЕ ТИ ЕБАХ МАЙКАТА
Velislav Bogoev
на 05.11.2011 г.
ТИЯ СА ГОЛЕМИ СМЕШНИЦИ .. АКО ИСКАТ И ЛЕТОТО НА ФАРОВЕ ДА КАРАМЕ ДА НИ "ВИЖДАТ" ПО ДОБРЕ
Mario Peshev
на 05.11.2011 г.
едни лапат ,други не...
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
В ДРУГИ СТРАНИ ОТ ЕЦ ИМА ЛИ 250 ЕВРО ЗАПЛАТИ БЕ МОМЕ ХАЛИПАВО????
Краси Станев
на 05.11.2011 г.
е*ати колко сте тъпи, хахахаахах... ксенона му щял да изгори... на другия пък разхода му се качвал. Абе малоумници.. в целия свят така се кара. Задължително трябва да го приемат тоя закон!
Margarita Oysolova
на 05.11.2011 г.
Искам да попитам колко пък да струва една крушка??? За моята кола тя е не повече от 2 лв. и последните 3 години не се е налагало да я сменям, въпреки, че карам винаги на включени фарове.
Margarita Oysolova
на 05.11.2011 г.
Наистина се вижда по-добре с фарове. И в други страни от ЕС в момента фаровете са задължителни целогодишно.
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
ГЛАСУВАЙТЕ ПО СЪщИЯ НАчИН И СКОРО щЕ НИ КАРАТ КОЛИТЕ НИКОГА ДА НЕ ГИ ГАСИМ,ДА РАБОТЯТ 24 чАСА,ЗАщОТО ТРЯБВА ДА СЕ ЛАПААААААААААААААА
Marin Ivanov
на 05.11.2011 г.
да намалят цените на акумулаторите
Петър Сакарев
на 05.11.2011 г.
Сигурно фирма за акумулатори притежава този, който иска тази промяна ;)
Mихаил Самарджиев
на 05.11.2011 г.
Ужас... я направо не се вози в колата си ,че може я гума да износиш я нещо да ти се повреди ... Крушки за фаровете ЛЕ ЛЕ .. жалка картинка
Boian Stoianov
на 05.11.2011 г.
Браво!
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
КОЙ Е СЛАГАЛ БЕ,ХАХАХАХХА....ОТ ЗАВОДА ГО СЛАГАТ,АЗ ДА НЕ ПАЗАРУВАМ ОТ ИЛИЕНЦИ...ХАХАХАХАХ
Evgeni Kalchev
на 05.11.2011 г.
ТВЪРДО ЗА !!!
Сисо Влъчков
на 05.11.2011 г.
не стига че крушките ше горат през 2 месеца а натоварва и алтернатора повече също така и разхода на гориво с вдига е мама им да *ба правителството ли ше ми покрие разходите ????
Nikolay Kanchev
на 05.11.2011 г.
да не си слагал ксенон...без тва е грозно
Unu Frii
на 05.11.2011 г.
И ЗА КВО Е НУЖНО???КАТО МИ ИЗГОРИ КСЕНОНА,БОЙКО ЛИ щЕ МИ ГО ПЛАТИ ПОСЛЕ!!!!
Димитър Къндев
на 05.11.2011 г.
Пълна глупост !
LeVskito Iordanov
на 05.11.2011 г.
вие ли ше ни купувате целогодишно крушки за фаровете тогава тъпанари смотани?!
Vera Borisova
на 05.11.2011 г.
ееее време беше навсякъде така се кара....
Анонимен
на 05.11.2011 г.
Някой като блъсне майка ти на пътя ще видиш къде се нареждаш ;)
Faber
на 05.11.2011 г.
Според мен не нужно чак пък целогодишно. Аз също карам лятото с включени фарове, но само като пътувам извън града.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
"Статистиката сочи, че в държавите, които са въвели мярката, пътните инциденти са намалели с 20%." Това мнение на "независимата" медия ли е, или на тоя Вълков? Пълна простотия.
Анонимен
на 05.11.2011 г.
че не мога да се сетя ний каде се слагаме между Германия, Австрия, Дания, Франция, Италия, Унгария, Естония, Литва, Латвия и скандинавските страни.струва ли ми се или там взимат 10 пъти повече от нас.
Ахил
на 05.11.2011 г.
Няма лошо,аз също винаги пускам фаровете,но защо са тези големи глоби.На седмица запалвам колата си по над 100 пъти,смятам,че е нормално по някога да забравя за фаровете.Може би е време да ги направим да се включват автоматично,както са тръгнали нещата май това е решението.А и не е нормално в ден като днешния да те глобят за не запалени светлини,колко е по-ниска видимостта от летния сезон.
ves69
на 05.11.2011 г.
аз карам циалогоди6но на фарове но пак скоро ме глобиха за пуснати халогени, просто ме е страх и искам вси4ко да свети бе хора идеата е добра
Анонимен
на 05.11.2011 г.
и аз така си карам от години
Веселин Пд
на 05.11.2011 г.
Подкрепям идеята с 2 ръце. Аз така и правя и да ви кажа не ми е навредило по никакъв начин.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!