Полицейска злоупотреба - така читател на Plovdiv24.bg озаглави сигнала си, изпратен до нашата медия. И пита: "Според вас това нормално ли е, драги читатели? Докога ще търпим подобни изпълнения? Полицаите не само се крият, излизат на пътя в тъмното, за да ни отбият, но вече се крият и с новите си камери на всевъзможни места. Защо мисля, че това не е начинът за действие срещу черната статистика в страната?
Защо отмениха закона за обозначаване и вложиха толкова пари в нови камери, а с всеки изминал ден положението по пътищата става все по-зле? Оставям Ви сами да прецените за какво говоря. Искрено се надявам някои от отговорните органи да даде обяснение защо това е разрешено, всеки ден сме свидетели на същите неща и в нашия град!"








Георги Велков 2
на 02.04.2018 г.
Ама те са МИШОЦИ как няма да се крият. Те ако се покажат някой ще ги претрепе с камъни
Васил Василев 16
на 31.03.2018 г.
Съвременните шумкари.
Borislav Ivanov 7
на 31.03.2018 г.
ТОЯ МИЛИЦАЙ ГЛЕДА - Полицаите от края на града
Adrian Krastev
на 31.03.2018 г.
Аз също мисля ,че трябва да се обясни на много хора ,за какво служи лостчето от лявата страна на волана и кога да се използва. За забравилите,това е мигач. Не само ,като завивате , а като се пристоявате служи също, дами и господа.
Vasil Grivnev 1
на 31.03.2018 г.
Нищо не става от тях, това е ясно
Plamen Minev 1
на 30.03.2018 г.
Аз съм за камерите и полицаите от отдел КАТ трябва да се съкратят на 80%. Да няма вече въпроси: ами кво прайм сега,ама ние сме двама,ама жена ми е безработна,абе всеки е попадал в такива просяшки ситуации от страна на "бедните" катаджии!!! Но мисля,че рибата се вмирисва от към главата и докато не се изчисти помията на "Върха" БГ все ще е на дъното!!!Това важи за всички ръководни длъжности,не само за полицията!!!
Boni Bonboncho 1
на 30.03.2018 г.
шот са мишкии не е честно така ..
Ivko Kadiiski
на 30.03.2018 г.
По принцип и Аз съм за камерите и за спазване на закона, Но много ме Дразнят ши*аните Милиционерски Мишки като се крият в храстите зад казаните и къде ли не -- НИКЪДЕ в цял свят го няма това криене на Гнусните Фуражки а на против винаги са на видно място за да всяват РЕСПЕКТ а нашите Униформени ПАРАЗИТИ всяват само Умраза по този начин
Boris Tunchev
на 30.03.2018 г.
основно засичането става по големите и широки булеварди, където превишената скорост не е опасна за пешеходци, по малките улици където фитипалдитата пробват мощността на корубите си и всеки момент може да ударят дете или старец ,там контрол няма...важното е да се отчита дейност някаква
Пловдив123
на 30.03.2018 г.
Някой се е правил на състезател, снимали го и после се жалва, че трябва да плати глоба. Водачите на МПС които си спазват правилата за движение, не се правят на "джигити" защо не се притесняват от камерите на полицията?!? И по повод защо е "отменен закона за обозначаване" отговарям така: КАТ е контролен орган който трябва да следи за спазването на ЗДвП. Никой не е длъжен да те уведоми, че ще те снимат ако превишаваш скоростта. Това е твое задължение (да спазваш ограничението)!
Kostadin Dechin
на 30.03.2018 г.
Аз ако съм процент от глобите за стимул ще им давам .Като клинична пътека.
Gerol Kamber 1
на 30.03.2018 г.
Винаги са си били смешници като зайци чакат до последния момент и изкачат от храстите
DailyDose
на 30.03.2018 г.
За мен моето шофиране е ок. 1-2 пъти в година несъзнателно се случва да засека някой, като след това му се извинявам колегиално, това са моите нарушения. Карам с 40-50. Не ме вълнува откъде ще ме снимат. Колата ми е на 100%, колани пожарогасители, триъгълници, въжета, жици, аптеки, бандажни, застраховки, светлини, измита, без сняг, всичко. Просто няма за какво да ме глобяват. Тази камерка в храста ефект няма. Стъпка в правилната посока е, но е нано стъпка. Не е само скоростта, има много предпоставки за ПТП, далеч извън обхвата и извън функциите на камерката. Всеки го знае, но хората са свикнали с джигитите и комунизма, това е голяма всеобща грешка. Затова е такъв хаос. Трябват на всяко кръстовище 4 камери, със сензори, софт за разпознаване на номера и печатане на глоби автоматично. Камерите са много евтини, за функциите и годините свършена работа. Парите ще се върнат за месеци, може и по-бързо. Трябват и по-радикални мерки, в момента нищо не спира никой да кара и без книжка. Книжката и талона в момента е формалност. Всеки с интернет може да види в евростат кой е най-опасния за шофиране град в ЕС.
Пловдивчани
на 30.03.2018 г.
Мишоци! Скрили се в храсталака и изкачат като талибани!
Петко Пенев
на 30.03.2018 г.
Като ще се крият за какво им плащам с данъците си?
Петко Пенев
на 30.03.2018 г.
Marin Lyutov, той отговорността ще си я понесе. Само, че докато му дойде глобата може да е убил двама-трима по улиците, щото по тях полицаи няма да те респектират. Седят в храстите.
Петко Пенев
на 30.03.2018 г.
И какъв е резултатът? С колко се увеличиха глобите от 10 години насам и с колко намаляха убитите? Докато има полицаи в храстите ще има убити по улиците.
Todor Rabushev 1
на 30.03.2018 г.
Ама и милиционерите вече имат таргети и трябва да ги изпълняват и да пълтят бюджета, та за това прибягнат до тези хитринки на криеница и стражари и апаши! :) ;)
Павел Вишев 1
на 30.03.2018 г.
Цървулите, които не спазват правилата за движение да плащат,а не да ни избиват по улиците!!!
Стоян Петков 2
на 30.03.2018 г.
Нормално е полицията да се крие!!!!!! АКО СИ РЕДОВЕН И СПАЗВШ ПРАВИЛАТА ЗА ДВИЖЕНИЕ НЯМА КАКВО ДА ТЕ ПРИТЕНЯВА!! Не разбирам от какво негодувате?! Да не искате да получавате обаждане че на "бул гледай си работата ще слагаме камера" ?! Камерите са затова да контролират?! Пловдив Е НА ПЪРВО МЯСТО ПО ВСИЧКИ ПЕЧАЛНИ СТАТИСТИКИ!!!! Трябва контрол!
Ангел Иванов 3
на 30.03.2018 г.
Светлозар Георгиев съвсем не, бате Светльо. Когат си прав си прав, деа
Elestar
на 30.03.2018 г.
"Умните" светофари не помогнаха. Наред са "умните" полицаи, но предполагам, че ефекта ще е по-малък. Глобите са лист хартия , на който повечето не ги бърка. А имайки впредвид , че има много нелепи издадени глоби. Или пък нелепото нещо с камери - имам чуството , че те са за украса. Решение може да стане например за груби нарушения да се спира колата от движение и да се отнема книжаката за поне 1 година - подобно нещо би решило проблема с идиоти на пътя и намаляването на колите по пътищата. Защото в момента се глобяват хора , каращи с над 100 км на място където няма жив човек и има идеална видимост, а хора които минаващи през пешеходни с над 100 , газят полицаи, преобръщат се на пътя , карат с на 3-4 промила , карат без книжка , каращи в насрещното , хора които незнаят какво е еднопосочна улица и куп други такива остават безнаказани или в най-лошия случай отнасят една глобичка или пък за да няма глобичка се взема подкупче и се обвинява някой невинен. Та явно глобите , камерите , подкупите и умните неща не помагат. Трябва нещо по-ефективно: отнемане на превозното средство ( и ако си го иска обратно трябва да го плати отново) на нарушителя и книжката за по-дълъг период от време и да се вкарат по-строги правила за възстановяване на книжката ( а не две бутилки водка на инструктура , за да въстанови всичко)
Atanas Botev Plovdivski
на 30.03.2018 г.
Засичат точното време и скорост на състезателите от Ф1 за да знаят после има ли нужда да наваксват следващата обиколка......
Todor Toshev 1
на 30.03.2018 г.
Дайте първо да видим справката за нарушения от КАТ на този пловдивчани и тогава му обръщаите внимание
Atanas Yasenov 1
на 30.03.2018 г.
Това е начина глоби глоби и пак глоби и събираемост на глобите разбира се и всеки когато прави нарушения да бъде готов да си понесе последствията,а за катастрофите че стават все повече сме си виновни ние шофьорите защото нямаме морал и колтура на шофиране.
Едуард Божков 1
на 30.03.2018 г.
На всеки мърльо на пътя (а те не са малко) му е виновен КАТ.
Miro ffffffUuu
на 30.03.2018 г.
Колкото повече се крият в храстите толкова повече Катя Лерц-и ще има ... пак шофьорите ще го оберат
Specter
на 30.03.2018 г.
Много ми е смешно като почнат мъжките к*рви да се жалват, как ги гъзели КАТ. Като нямате дупе за глоби, вдигате крака от педала за газта, ГА шпорите таратайките не мислите, като ви изпратят честитка ...АМА те се бяха скрили. е*ати смешниците.
Gerry Angelova Valkanova
на 30.03.2018 г.
Точно!
Gerry Angelova Valkanova
на 30.03.2018 г.
А, кой ще изригне срещу безобразията по пътя, карат като паднали от Марс! Ако искате да ви стоят с клоунски нос и две червени знамена, да ги виждат отдалече и да не си правите тарикатлъците.
SteveN
на 30.03.2018 г.
Наистина не виждам какъв е проблемът, че заснемането на нарушения се прави от скрити камери ( и полицаи ). Виждал съм видеа как в европейски страни се използват камери в движещи се цивилни коли, в които полицаите са мъж и жена без униформи, като едно съвсем обикновено семейство. Истината е една - ако един шофьор спазва правилата и ограниченията, той няма от какво да се притеснява!!!
Dimitar Hristev
на 30.03.2018 г.
НЕСЕ ИАДИСВАИТЕ ТО И В ГЕРМАНИА ТАКА ГИ СЛАГАТ.ЗАД ДАРВЕТА КАЗАНИ.ЗАД ЗНАЦИ НАИ ВЕЦХЕ.
Димитър Найденов 1
на 30.03.2018 г.
Ми ние правилата ги спазваме ама те са много алчни за пари .Нека да е ясно , че имат норма за деня от фишове и актове .
_Крис_
на 30.03.2018 г.
На мен пък ми е много интересно дали се използват пълните възможности на новите камери или си щракаме само за скорост да пълним касичката? Тези камери са ARH CAM-S1 и имат възможност за автоматично регестриране на нарушения от вида на, не спиране на стоп,минаване на червен светофар, неправилно престрояване, шофиране без колан и вероятно някои други, които изпускам в момента. Тази сутрин на кръстовищата от двата края на Марково тепе (Руски-Гладстон и Руски- Любен Каравелов) видях 6-7 коли да минават на червено в рамките на 2 минути. Кога в Пловдив ще започне да се глобява масово за минаване на червен светофар???
Stefka Popova 1
на 30.03.2018 г.
Че те и в Германия се крият , не виждам какво толкова. Даже си покриват камерите с маскировачни мрежи. Спазвайте правилата !!!
Dimo Kourtev 1
на 30.03.2018 г.
Муцхеници
Неделчо Вълков
на 30.03.2018 г.
Аз не мога да разбера за какво е тоя рев сега. Ревем, че се крият и не можем да ги виждаме ли? Ревем, че така не можем да си караме с превишена скорост през целия град и да намалим само на камерата, защото не сме я видели ли? Ми нали идеята е да се кара през цялото време с позволената скорост. Карайте си в ограниченията и какво ви пука, че камерата е в храстите? Тогава и зад всеки казан да има камера няма да има значение, ама НЕ. Трябва да е явно къде е камерата, за да може да се вижда от далеч и всеки уважаващ себе си джигит да намали преди нея ...
Mariyan Terziev
на 30.03.2018 г.
И в другите държави се спазват закони, а в България НЕ
Александров Вангел
на 30.03.2018 г.
Пълни боклуци...
Dimitar Georgiev Tanev
на 30.03.2018 г.
Превенция не е като кажеш "Госпожо знаем кой уби детето Ви" превенция е когато детето е живо!
Милен Попов
на 30.03.2018 г.
А Пловдивчанина какво го е*е къде се крият какви камери и уреди има се питам аз? Май е като останалите джигите и се притеснява да не му дойде честитка! Имат правото да стоят където си искат ако искат в храстите ще сложат камерата ако искат и на дървото гражданите това не ги засяга... Искате камерите да бъдат на средата на пътя та като карате с 200 да ги видите и намалите както правите като видите полицейска кола ли ? Или някой да ви премига от някъде че има нещо и тогава да спазите закона и като преминете пречката дай пък газ вижте ме кой съм... Заблудени хора що за новини изобщо публикуват тук? Като си стриктен шофьор изпълняваш правилника и си караш като пич няма да те бърка къде какво снимат и проверяват но като постоянно на съвестта ти е дали сега ме снимаха дали днес като минах през оня булевард с 120 някъде имало камера ще пишете глупости! Брат ми е Катаджия лично сега го попитах преди да напиша този коментар, отговора беше че могат да слагат камерите където искат и да снимат за скорост от където искат дори и от храстите и от пешеходните пътеки и където те преценят. Участниците в движението не ги интересува от къде снимат за скорост да спазват правилата!
mittakd
на 30.03.2018 г.
Който кара внимателно и според правилата, едва ли го интересува дали има камери, дали са скрити или явни! Както ние шофьорите не предупреждаваме, че ще правим нарушение, така и полицаите няма нужда да ни предупреждават, кога ще ни хванат ;)
Plamen Zahariev
на 30.03.2018 г.
А според Вас,каква трябва да е превенцията,все плачем,че полицията не вземат мерки,като вземат мерки-да събират пари,да слагат знаци къде има камери,за да може джигита да си кара като луд,но като види знака-колко съм примерен,и др.такива глупости.
Iliyan Popov 1
на 30.03.2018 г.
Като се спазват правилата кой го бърка къде са камерите -елементарно е
4000
на 30.03.2018 г.
Когато започнат да действат 20 такива камери ежедневно в Пловдив, а на всеки светофар има статични камери, които веднага генерират фиш за всеки пресякъл линията за спиране (там, където я има, защото това е друг голям проблем в града) или тръгнал на червено, всякакви опасения за тенденциозност ще отпаднат и сред най-мнителните. Може би чувствителни читатели като този се ядосват, че заради несистемността заловените нарушители се явяват 0.001% от действителните нарушители, което в известен смисъл опорачава идеята за справедливост за всички. Важното е, разбира се, той самият да не прави глупости на пътя, иначе изпада в противоречие със себе си.
Vasil Tochev
на 30.03.2018 г.
Видя се, че по друг начин НЕСТАВА! ДОКАТО има "гепарди" по пътищата ще има и "мишки"!!!
oftaquix
на 30.03.2018 г.
Читателят, подал сигнала, е сред 99-те процента, които шофират с повече от 50 км/ч в града. Специално на бул. "Санкт Петербург" съм винаги единственият, който се движи в ограничението. Всички други летят. Не само, че трябва да се крият полицаите, а и трябва да се сложат камери за скорост на всички булеварди в града.
tro6o
на 30.03.2018 г.
Всички се сърдят и мрънкат понеже контрола е прекалено спорадичен и е единствено за медийна изява и пълнеж по така или иначе безмислените новини. Ако имаше скоростни камери на всеки булевард и всяко минаване на червено се снимаше, на никой нямаше да му прави впечатление. Всички щяха да карат по правилата просто. Но това никога няма да се случи в България, още повече пък в Пловдив...
Atanas Chachev 1
на 30.03.2018 г.
Прасета усхати
Георги Николов 6
на 30.03.2018 г.
Нека се крият,така ще снимат всеки,който кара с превишена скорост и ще си плаща глобите.Човек,ако спазва правилата няма да се притеснява къде стоят катаджиите
Georgi Yakov 1
на 30.03.2018 г.
Кое не е превенция? Като свикнат "шофьорите" че ако карат като малоумни ще си плащат със сигурност за това, да видиш как ще станат всички нормални
Георги Николов 6
на 30.03.2018 г.
Ако спазвате правилата няма да ви бърка къде се крият полицаите.Но ви е страх,че ще ви хванат,без да знаете и ще си плащате глоба,след глоба,докато не започнете да спазвате ограниченията
Sony007
на 30.03.2018 г.
Аман от безочливи селски бекове !!! На крив ... - вълната му пречи. Щом реват така на умряло, значи най-после КАТ започват малко по малко да въдворяват ред и спазване на закона.
Андрей Рангелов
на 30.03.2018 г.
Ако знам, че има камера, от която ще дойде глоба, аз ще карам с повишено внимание, по-ниска скорост и като цяло по-безопасно. Ако не знам, че има камера, ще си я подмина със 100+, ще ме друснат 200лв. и всичко ще приключи до там. Тоест, тая камера там по никакъв начин не е намалила риска от ПТП или каквото и да било подобно, защото аз пак съм минал от там със 100+. В такъв случай тези камери как точно осигуряват контрол на автомобилния трафик (КАТ) като никой не знае, че ги има въобще? Това е все едно да говориш на телевизора...
TheS
на 30.03.2018 г.
Много плюещи "читалеля" се появиха, ама разбира се. Всъщност един коментар ми хареса - полицаите мародерстват, пускат камерата и лющят семки и харчат 25000MB интернет, който имат на смартфоните си. А в същото време масово не се спазват знаците по кръстовищата и се отнема предимство. Ако застават всеки ден за 30 мин на кръстовището до ВСИ, в посока бул.Източен ще си отработят актовете за месеци напред. Камерата нека си снима, нали е автономна през това време...Но Те предпочитат да мишкарят! Ами Мишки са!
Dobromir Baronov
на 30.03.2018 г.
и по едно служебно столче ,че този човек ще го заболят краката да седи 8 часа клекнал .....хахахаха
Stoyan Gavrailski 1
на 30.03.2018 г.
Иии, тоа дебил, ако спазва закона за движение по пътищата, къв му е проблема къде е камерата, къде е катаджията?Да сме преценили? - да, преценям, че е пълно с идиоти...
Стоян Стоянов Стойчев
на 30.03.2018 г.
Типично по български ! Работата на полицията е превенция и противодействие на престъпността,а те го обръщат на мародерство и изнудване на хората ! Абсолютни подлетци !!!
Stivi Velichkov 1
на 30.03.2018 г.
МОШОЦИ а къде са им светлоотразителните жилетки?
Батэ Бойко
на 30.03.2018 г.
Опаааааа някой Ален Прост се е оказал по бавен от камерата май!
Tux
на 30.03.2018 г.
На този пловдивчанин полицаите му пречат, защото е някой "Фитипалди". Ако искат и под земята да се скрият като къртици, караш ли нормално проблеми няма да има.
Александър Павлов 2
на 30.03.2018 г.
Жалко е, че за 8 години шофиране в Пловдив не съм видял полицаи да стоят след светофар на голямо кръстовище и да спират минаващите на червено или завищатите на ляво от дясна лента. На кръстовището на ВСИ например това е ежедневие а те стоят в локалното преди него скрити да снимат... Това криене и събиране на пари не спасява животи!
DailyDose
на 30.03.2018 г.
Защото "контрола" не е крайната цел, ами 20лв. Ако има камери навсяккъде, но без отбиване за 20лв, за да има наистина наложени и събрани глоби, тогава вече ще има ефект върху безопасността.
seahorse
на 30.03.2018 г.
Лелеее... да ти имам логиката, читателю :D Ако открадна, но не ме хванат, откраднал ли съм? Само скрити камери за такива като теб! :/
hpp
на 30.03.2018 г.
Ако спазваш закона, не те притеснява къде се крие камерата. Какъв е проблема? Щом си тарикат ти отговарят по същия начин съставяйки актовете направени в храстите!
Neda Mihaylova 1
на 30.03.2018 г.
Ако спазвате законите за движение по пътищата, това няма да ви тревожи
Александър Стаменов
на 30.03.2018 г.
Крият се защото не искат да знаят, че ги има! Нали всеки като знае къде са ще кара бавно само в този участък. Метод за противодействие към безмозъчните шумахери :)
deucec
на 30.03.2018 г.
Добре бе .... аз не мога да разбера, какво Ви пречат? Ако си караш нормално, ще имаш ли проблеми? ... Не! За всеки, който не разбира знаците и маркировката, мога да го посъветвам да си хване рейса! Поздрави!
Rezon
на 30.03.2018 г.
Има ли защо да се притеснява читателят от това криене? Като се притеснява толкова, нека да бъде дисциплиниран шофьор и няма да има проблеми. Или по неговата логика трябва да останат места, където да надува скоростта до дупка?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!