ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Трайков: Трябва да помислим за предлагане на безплатни електронни подписи
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:51 / 06.12.2011Коментари (0)1868
© Plovdiv24.bg
На всеки пазар има търсене и предлагане. В момента обсъждаме как да увеличим предлагането на електронни услуги, но трябва да се стимулира и търсенето. Затова е добре да помислим да даваме безплатен електронен подпис на всеки българин, който го поиска. Това предложи министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков по време на демонстрация на възможностите за електронен обмен на информация между държавните институции. МИЕТ е едно от петте ведомства, чиито деловодни системи са синхронизирани за получаване и изпращане на кореспонденция помежду им по електронен път. В системата са включени още МТИТС, МРРБ, МВнР и АПИ.

На представянето присъстваха премиерът Бойко Борисов, министри и представители на държавни институции. Обменът на документи по електронен път е първи етап от въвеждане и реалното функциониране на електронното правителство.
Целта на МИЕТ е до края на първото тримесечие на 2012 година да имаме портал за електронно деловодство, през който всички граждани и фирми да могат да подават документи, подписани с електронен подпис, в деловодството на министерството, допълни Трайков. Това е една от мерките за подобряване на бизнес средата и за ефективна и прозрачна администрация.

Чрез планираното въвеждането на електронно деловодство в МИЕТ всеки гражданин ще може да следи докъде е стигнала неговата преписка и да получава бързо, лесно и удобно отговори от администрацията. В рамките на 2012 г. планираме да намалим с 80% вътрешно-ведомственият обмен на хартиени документи и да въведем пет електронни услуги в туризма, подчерта Трайков.

Действащото електронно управление ще намали административната и регулаторна тежест за бизнеса, ще улесни обслужването на хората, ще повиши прозрачността и ефективността на работа на администрацията. Електронният обмен на данни и документи пести време и пари на бизнеса от една страна и от друга - ще оптимизира документооборота и ще понижи разходите да получаване и предоставяне на административни услуги.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: