ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Ще оценяваме чиновниците за обслужването, което получаваме | ||||||
| ||||||
Цел Основната цел е получаване на обективна оценка как работят и се отнасят с хората служителите. Това ще помогне за намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, за предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, споделят от община Банско, една от първите, готова да въведе системата. Според тях ще се подобри работата на администрацията и ще се изгради добра връзка между граждани и чиновници. Метод Когато дойде гражданин и подаде заявление във фронт офиса, то веднага се входира. Още същия ден въпросният жител, ако има вайбър, ще получи следното съобщение: "Здравейте, вие бяхте обслужени в Центъра за административно обслужване на Община Банско. Моля, оценете качеството на обслужването, като отворите следния линк! Щом се отвори линкът, се появява въпрос: Каква е Вашата оценка на обслужването, както и три емотикона - радостен, неутрален и сърдит, предава "Телеграф". Принцип Потребителите на административни услуги реално ще оценяват чиновниците само с две кликвания. Така ще дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип. Оценките от гражданите ще служат за подобряване на обслужването. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обмисля се нещо ново за пенсиите у нас
17:30 / 22.04.2024
Отлагат строежа на новия огромен мол на Сточна гара
13:07 / 23.04.2024
Lidl отваря първия си магазин за нехранителни стоки
10:37 / 23.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета