ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
61546 3508 (5.7%) 54644 695 057 28 453 (4.1%) 561 485 263 002 215 5 232 450 (2%) 237 473 260
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Клиентите на Lidl: Бързо и удовлетворяващо е пазаруването във веригата
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:04 / 10.11.2021Коментари (0)3998
©
19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а 80% свързват клиентското си изживяване в магазините с положителни емоции. Това показват данните от проведено изследване от агенция Pragmatica, сред клиентите на веригата, с цел да се направи реална оценка на времето за пазаруване и на клиентското изживяване в магазините на Lidl.

"Обратната връзка от клиентите е най-важна за нас, затова проведохме и това проучване. То показва, че клиентите ни оценяват най-високо предимствата, които са в резултат на специфичния бизнес модел на Lidl – модел, който стъпва на собствените марки като гарант за високо качество на оптимална цена и прецизна предварителна селекция на продуктите. Всичко това прави пазаруването бързо и лесно за нашите клиенти, а те са доволни, защото така пестят средства и имат повече време за важните неща за тях“,  коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Според проучването всеки втори клиент е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги. Като причина за бързото и лесно пазаруване 55% от анкетираните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. 57% отговарят, че пестят време заради логичната подредба на стоките, характерна за Lidl, а 58% посочват бързото обслужване на касите във веригата.

Друг ключов резултат, който се откроява в проучването, е високата удовлетвореност на клиентите. 61% от клиентите на Lidl определят потребителското си изживяване като безупречно, 73% са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции - параметри, които според авторите на проучването, са сред най-трудните за постигане критерии за изграждане лоялност и доверие в марката.

Отново се потвърждава и високата оценка, която клиентите дават на характерното за Lidl предимство - високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.
©

Резултатите от проведеното проучване са логично следствие от специфичния бизнес модел на Lidl, който през годините промени начина на пазаруване на българина. Това е и формулата, допринесла за превръщането на смарт дискаунтъра в своеобразен феномен на българския пазар - високо качество на оптимални цени, бързо пазаруване и висока клиентска удовлетвореност.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Рекламна публикация
РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!


Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
Грипна епидемия обхвана страната
Откриха труп на мъж
Ботев в Първа лига, сезон 2021/2022
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Каква оценка поставяте на кмета Здравко Димитров след 2 години управление на Пловдив?
Слаб (2)
Среден (3)
Добър (4)
Много-добър (5)
Отличен (6)
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: