ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Анелия Мъглева: Поколението Z определя пазара, фен страниците вече не са модерни
Автор: ИА Фокус 13:40 / 08.03.2023Коментари (0)1136
© Фокус
"Сега "поколението Z" движи тенденциите в "ТикТок" и те определят какви са интересите, трендовете и какво ще търси пазарът. За бизнесите като цяло е важно да наблюдават какво правят тези деца в момента и как реагират, защото те са следващото поколение, което ще има висока покупателна способност. Това каза в предаването "Човекът на фокус" на Радио "Фокус"  Анелия Мъглева - собственик на маркетинг агенция, специалист по дигитален маркетинг в отговора на въпроса "Как да използваме правилно социалните мрежи като платформа за правене на бизнес".  

По думите й в днешно време всеки може да превърне страстта си в бизнес, просто като споделя безплатна полезна информация за нещата, които може да прави и които знае.

"Аз съм печелила парите си, благодарение на това, че съм споделяла интересите си онлайн, независимо от платформата, и съм привличала хора, които са сходни на мен като начин на мислене, начин на живот или хора, които искат да приличат на мен. За нас като създадели на съдържание е огромна възможност и отворен прозорец за това да използваме безплатния трафик. Създавайки стойност в социалните мрежи, ти можеш да продаваш различни продукти, които са естествено продължение на съдържанието, което правиш онлайн, и хората искат да ги купят. Те очакват от теб да ги продадеш", заяви Мъглева.  

Създателите на онлайн съдържание по думите й могат да бъдат определени като съвременни занаятчии: "Създавайки съдържание онлайн, ние изграждаме личните си брандове. Изграждайки личен бранд, ние ставаме популярни с това, което сме, и това, което правим. Ставайки популярни, ние привличаме клиенти. Можеш да печелиш онлайн, като изградиш един силен личен бранд. Анонимните брандове – например фен страници, вече не са нещо, което аудиторията иска", обясни Мъглева.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2022/2023 г.
Обмислят "Синя зона" в центъра на Пловдив
Местен инвеститор изгражда баластриера край Първенец
Кауза Колежа
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Ако изборите за кмет бяха днес, кого бихте подкрепили?
Веселина Александрова
Георги Титюков
Димитър Колев
Здравко Димитров
Иван Петков
Иван Стоянов
Иван Тотев
Йордан Иванов
Костадин Димитров
Манол Пейков
Славчо Атанасов
Друг
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: