С групово посещение на прожекция на филма "Здрач 2: Новолуние" ще отбележат утре своя патронен празник учениците и преподавателите от СОУ "Патриарх Евтимий". До избора се е стигнало след отхвърляне на варианта театрална постановка поради значително по-скъпата цена на билетите, уточни за Plovdiv24.bg директорът Невена Колеманова. Билетчето за филма е 2 лева, а присъствието - задължително. Освобождаване от присъствие може да има само с представяне на извинителна бележка.
В редакцията ни постъпиха оплаквания от родители на петокласници, според които филм на ужасите е меко казано неприемлив за деца на тяхната възраст. Директорката обаче контрира, че в училището учат 1500 деца и е нормално да има недоволни, но са търсили общ вариант и за по-малките, и за по-големите ученици, за да отбележат празника си. Освен това, от кино-театър "Гео Милев" са им предоставили терен, на който преди прожекцията да изпълнят подготвена за повода програма.
Доколко решението на ръководството на "Патриарх Евтимий" според вас е удачно и как възприемате посещение на един и същ филм от ученици на 11-12 и на 17-18 години, може да споделите в коментарите към новината.








Austin Powers
на 20.01.2010 г.
"Новолуние" е много добро филмче на трънкин донътс :) И заглавието е подвеждащо - филмът не е хорър, а е обикновен тийнейджърски филм с пикла, която постоянно има нужда да бъде спасявана от някакви абсурдно измислени каши, в които се забърква по абсурден път. По-глупав филм в последното десетилетие не е получавал такова голямо внимание. В общи линии с 2012 си делят приза в категорията "вдигнахме много шум и накарахме хората да дойдат да ни гледат" - малко на принципа на хотелиерите около Слънчев бряг. Иначе новината си е възмущаваща - при положение, че в Пловдив имаме толкова силна театрална школа решението на училището е просто обидно. Този довод за по-ниската цена е тотална глупост. Ако изобщо има разлика, то тя е в рамките на 2-3 лева. Едно време (което не беше чак толкова отдавна) от училище ни осигуряваха билети за театралните постановки на цени от 5-8 лева при двойно и тройно по-скъпи цени на нормалните билети. Не вярвам досега да са се променили много отстъпките за учащи. Вива ла театро!
monsha
на 19.01.2010 г.
Че ''Новолуние'' си е много добро филмче,не разбирам какво толкова е станало... :/
honda_fen
на 19.01.2010 г.
А защо примерно не им пуснат някой научно - популярен филм с Джена Джеймсън? Сигурен съм че и 1500-те ученика ще са съгласни, незнам за родителите : )
Петко Петков
на 19.01.2010 г.
Извинете ме ама аз като човек , който е гледал филма искам да кажа , че според мен това не е филм на ужасите! Защо така гадно изопачават нещата! Повечето деца на възраст от 7 до 16 играят на екшън игри и гледат тъпи екшъни с много, много, много повече насилие от колкото има в този филм. Да не говорим, че в нега е засегната историика от рода на Ромео и Жулиета, тоест тя го обича, той я обича ама те не могат да са заедно , защото ... и т.н. "Ужасите" във филма да са не повече от 7-8 мин за целия филм. Освен това според мен по страшното е , че ги водят на кино, а не на театър... но времето е такова! Пък и те са го казали, по евтино е! :)
Фани
на 19.01.2010 г.
могат да измислят и други варианти на празнуване на патронен в УЧИЛИЩЕ, а не да карат здължително децата където и да е, без значение какъв е филма, хубав или не! СЪбират ги в училище и им измислят програма!
factotum1967
на 19.01.2010 г.
Ако детето ми учи в това училище ще разкатая директорката!
4olkata
на 19.01.2010 г.
Е то Здрач не е точно филм на ужасите. Кво са вайкат идиоти.
VBK
на 19.01.2010 г.
Ако някой е бил в училище за повече от 5 минути ще разбере, че "ужасите", които ще гледат са просто детска игра в сравнение с това, което става в междучасията и по време на час, защото родителите не могат да се справят с едно дете вкъщи и казват "Вдигнали сме ръце от него, оправяйте се!", а какво остава за учителя с 20 и кусур в училище т.е. на тяхна територия! Моля не ги съжалявайте! И без това повечето родители не знаят какво гледат в интернет! Не може да има разнообразие, защото всичко това е организация, която не е лесна и се съгласува с поне 10 институции, щом има излизане извън двора на училището, носи се отговорност от учителите, които всъщност изобщо не са длъжни да водят децата където и да е! Не може на всеки да се угоди и затова се взима мнението на повечето. Предполагам, че се иска присъствието на всички, защото цената не случайно е 2 лв - в кое кино има цена 2 лв? Киното трябва да плати за прожекцията на филма, а това става с пари, а с 2 лв от човек до къде ще стигнат ... и затова се иска бройка! Това го казвам като дете на учител! Първо свършете работата си на родители и след това търсете недостатъците на другите! Не търсете песъчинката в окото на другия, а камъните във вашите!
katiuschka
на 19.01.2010 г.
В нашата родина за децата НЕ се мисли! Това е истината за съжаление. Аз просто съм потресена от репликата на един педагог-директор на училище, който реагира по този начин - имало 1500 ученици, все щяло да има недоволни! Това е директор, това е педагог, това са неговите ученици! Възмутително е, но не мисля, че новинарите от сайта ще я информират за нашите мнения тук. А между другото научих, че начален курс на същото училище ще ходят също така задължително срещу 12 лв на дете в билдинга на Пещерска гроздова до автогара Север в някакъв бар, уж маскен бал някакъв за около 2 часа. Бар и св. Патриарх Евтимий. Интересно решение на ръководството. Но със сигурност ще се намерят от 9 кладенци вода да се обясни колко е правилно това решение.
Зак
на 19.01.2010 г.
Като идея е страхотно да се ходи на кино и театър,но наистина не може ли да да им 2 варианта?!Аз ако трябваше да ходя на този филм щях да остана вечно травмиран от простотия...АКО бях издържал до края на филма де...А за филм на ужасите...От една гледна точка Е филм на ужасите,но не от тази на родителите...
CAB
на 19.01.2010 г.
Има тема за точно този филм, хайде там да се джафкаме. [url=//potrebiteli.plovdiv24.bg/groups/12/topics/655.html]//potrebiteli.plovdiv24.bg/groups/12/topics/655.html[/url]
elichka
на 19.01.2010 г.
Не съм гледала филма и сигурно няма да го гледам. Но никъде не прочетох как са избрали филма "Патриарх Евтимий"? И наистина е дразнещо да нямат алтернатива децата. Преди 5-6 години и аз бях класна и водехме децата и на разходка, музей по случай патронен празник. Ама сега е по-лесно така. А и какво толкова да му мислят учителите - при всички случаи ще има не доволни мами и татета и ще бъдат "разпнати"...::))
роско
на 19.01.2010 г.
Филмът май не е ужаси, първо и второ има явна несправедливост... Ууууууууууууууууууууууууу на училищното ръководство за претупването... Всички на кино, ха! Щом болшинството са искали на кино, убу, ама да отидат на различни филми и от къде пък накъде, родителите няма да могат да вземат решение за децата си... Ай сиктир, комунизма си отиде, я не задължавайте, а убеждавайте!
paff40
на 19.01.2010 г.
Откога романтично фентъзи стана филм на ужасите ?
silver_bg
на 19.01.2010 г.
Филма е далеч от общоприетото за "ужаси", макар в имдб да са му сложели и тази категория. А от училището явно са го избрали, защото е най-вървежния филм сред тийнеджърите. Иначе наистина е тъп :)).
Ancho
на 19.01.2010 г.
филм на ужасите - боже господи!!! Какво шмъркате господа журналисти и родители искам и аз , моля ви се пишете ми на лично съобщение.Филм на ужасите в който няма кръв, а главния вампир кара Волво. Филм на ужасите !!!ROFL ROFL . Това е повече от абсурдно. Здрач е PG13 , четете малко IMDB преди да пишете такива безумия.Новината си я запазвам .Plovdiv24 не съм се смял така от доста време. Това не променя факта, че Здрач е адцки тъп
kozirog_f
на 19.01.2010 г.
По-добре да бяха избрали Среднощен експрес или нещо на Стивън Кинг
Kaлоджеро Минакоре
на 19.01.2010 г.
Ха такаааа...!!! Другарката Невена Колеманова да ги заведе и на един филм за възрастни, че те с тези "детски" филми ще изперкат хептен! Какво значение има, че са неграмотни, пишат на някакъв бълвоч и смятат Никола Вапцаров за централен нападател на "Спортист" Своге?!? Нали отчитаме "културно-масова" дейност? А до скоро образованието ни беше за пример в цял свят!
Вив
на 19.01.2010 г.
Сина ми е 6-ти клас и утре ще ходи на въпросния филм. Наистина е задължително и те си го плащат сами, без никой да попита нито тях, нито родителите дали са съгласни с този избор. Колкото до театъра, ходят организирано 3-4 пъти годишно. Аз също не мисля, че този филм е за тях. Това че на 12 години пушат и правят куп глупости, не означава, че трябва под строй да ги водим към глупостта.
D J
на 19.01.2010 г.
Нямаше да е лошо да се уговорят с театъра, все пак 1500 деца са (колко по-скъпо щеше да им излезе ?), да изгледат някоя свястна и подходяща пиеса, след подготвената им програма. Повечето от децата не са и стъпвали в театър, би им било интересно. Както и да ги извадят малко от тая виртуална реалност, в която все ги (се) вкарват: компютърни игри, интернет и филми, за сметка на милиардни печалби. Това им разбива психиката !
Piccadilly Circus
на 19.01.2010 г.
Филма не е страшен,а тъп. Много тъп.
Hunter ST
на 19.01.2010 г.
А така, водете децата на холивудски помии за вампири, да им пълнят главите с глупости. Не беше ли по-лесно, като са 1500 деца, да се договори отстъпка от театъра ? Малоумна работа...
CAB
на 19.01.2010 г.
Аз не съм съгласен че този филм не е за петокласници при положение че пушат цигари вече (12 годишни). Също не съм съгласен че филма е цитирам: "филм на ужасите". По скоро е романтика с фантастични сцени. Тоя филм е много по добро решение от някоя олигофренска комедия с цици, наркотици, алкохол, цинизми или някой екшън с насилия и катастрофи и така нататък. Единствено не ми харесва че ги задължават. Всеки има право на избор. Да не говорим че ако си вадят тия 2 лева от джоба ще е още по смешно. Що за празник при положение че децата ще плащат. Е, няма информация за това.
katiuschka
на 19.01.2010 г.
А начален курс - 1-4 клас къде ще ги водят утре?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!