След като местната управа обяви война на уличните дупки, пловдивчани ни предложиха да направим класация за улицата с най-много кратери. Вижте тяхното предложение.
Припомняме, че вече заработи нова машина, която ще повиши производителността на труда няколко пъти и вероятно ще намалеят и разходите.
Зрители подадоха десетки сигнали за разбити улици,най-много гласове събра улица "Св.Горазд". Господин Иван Знаменов, натоварен да запуши дупките по пловдивските улици, обеща веднага да огледа улицата и да я включи в плановете. Между другото той сподели, че големи проблеми създават фирмите, които прокопават улиците за ремонти на инсталации и полагане тръби и кабели. В повечето случаи улиците не се възстановяват в първоначалния вид.
Кратери и дупки бол по пътищата в България,но искам да спомена само една в,заради която онзи ден ще трябва да сменям тампони,центровка на бубината на автомобила и недай си боже амортисьори.Въпросната шахта се намира,точно на светофара на Пещерско шосе и улицата,която те извежда на гребната база,зад бившите чадъри,значи там преди известно време беше разкопано от ВиК,така са заравнили асфалта,че шахтата е поне с 25см под нивото на платното,чак бронята ми опря в платното,а не карамо много нисък автомобил.Както обаче става в България,кучетата си лаят керванът си върви.
ава кога е нямало дупки по пътищата на еропейска България,ва ?който иска да си калява нервите и търпението а и да си разбие колата му препоръчвам пътя Пловдив-храбрино-лилково.има участък от 9км. минава се със средна скорост 15км в час за 40мин. на вечна 2ра,там да ви види окото дупки братче.няма асфалт а само ями и чакъл.
Проблемът с дупките след разкопаване не е от фирмите, които са копали или полагали кабели! Проблемът идва от контролиращият орган- т.е. съответният отдел в общината. Някой, който заради малко сухо оставя всички ни в изпитателния полигон за високопроходими превозни средства, наречен улица. Ако плащането на 100% от извършената работа става само след стартелно почистване и възстановяване в състояние отпреди извършените дейности(зариване, добро трамбоване на всеки 25 см и след това поставяне на нови плочки от добър работник, а не от някоя пияна мотика!), то тогава просто няма да има нужда от нашето блабла във форума!
Фирмите които копаят плащат депозит 200% от стойността на възстановителните работи. При завършване на обекта Общината връща 100%, а другите 100% връща след 6 месеца, за да е сигурно че нещо няма да пропадне. И двете връщания се правят след подписване на двустранен протокол между строителя и Общината. Сами си обяснете защо има лоша възстановяване.
И още нещо. Ако има регистър на фирмите, които извършват гореупоменатите дейности и всяка от тях си има досие, май няма да е доста трудно да се отсеят некоректните фирми, които работят некачествено. При търгове тези фирми просто не трябва да се допускат до процедура! Това обаче може да стане само ако няма наши и ваши!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.