
ЗАРЕЖДАНЕ...
Топлофикация изнерви пловдивчанин: Без топла вода, без предупреждение! | ||||||
| ||||||
Читател на Plovdiv24.bg остана неприятно изненадан от Топлофикация Пловдив. Ето какво написа до редакцията ни: "Искам да споделя с вас един проблем, който често ни спохожда по нашите географски ширини. В неделя, решавайки да ползвам топлата вода, се оказа, че такава няма. Обадих се на дежурния телефон в Топлофикация и оттам ме уведомиха, че имали повреда и до 2 юни няма да имаме топла вода. Въпросите ми са следните: 1. Защо Топлофикация не намери начин да ни уведоми за повредата, за да можем да предприемем някакви мерки по случая? 2. Защо Топлофикация не намери начин да захрани нашите абонатни станции с топла вода по друг канал, така че да не оставаме "на сухо"? 3. Как тези, които имат бойлери и могат да се снабдят с топла вода за времето на повредата, ще бъдат компенсирани за разходите си за електроенергия? Дали в края на месеца няма да се наложи да плащат хем за топла вода, която не са ползвали, хем за електроенергията, която са употребили за бойлерите си? Благодаря Ви за възможността да изкажа мнението си по въпроса." |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg