
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанка сигнализира за грубо отношение от диспечерка | ||||||
| ||||||
"Баба ми получи остра алергична реакция по лицето от лекарство, което прие. Много се уплаших, защото състоянието й се влоши. Обадих се на 112. Отношението на диспечарката бе крайно непрофесионлано. Отговори ми следното: "Ооо, ама вие много често викате линейка! Така става като не водите жената на лекар. Как хака не може да стигне до болницата?!" След това жената много арогантно ни каза, че линейка все пак може да дойде, но ще се наложи да чакаме дълго", казва пловдичанката. В крайна сметка жената взима нещата в свои ръце и кара баба си с личната кола към Спешното в Пловдив. Там грижите, които получават са адекватни и професионални - възрастната жена е приета по спешност. Горе посоченият случай е доказателство, че единният номер за спешни повиквания 112 в повечето случаи е само една формалност. Номер 112 нито е истински единен, нито осигурява спешна помощ. Все пак 112 е телефон за спешни случаи и се използва за ситуации, в реално са застрашени здравето, живота, сигурността и имуществото на хората и съответно трябва да бъдат активирани тези служби, които имат отношение към решаването на тези проблеми. Българският диспечер се е превърнал в нещо като телефонист. Toй само приема оплакването и го пренасочва към съответната институция - било то на пожарната, бързата помощ или спасителната служба |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg