
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пловдивчанка: Неадекватно е в този град да нямаме актуални разписания за гарите онлайн! | ||||||
| ||||||
Оказва се, че онлайн разписанието не е актуализирано. Тогава касиерката любезно ви посочва листчето с актуалния график лепнато на стъклото ѝ. Нещо такова се е случило и с нашата читателка, която изпрати сигнал до Plovdiv24.bg за неактуални разписания по сайтовете за автобусите Пловдив-Хисаря и Хисаря-Пловдив, а за и невъзможността да се свържеш с Автогара "Юг" при необходимост. "От дълги години преди да взема автобус се консултирам с разписанието онлайн и тъй като то не се актуализира, а и има много варианти се налага да потвърждавам часа и чрез позвъняване на телефона на Автогара "Юг" . А днес цял ден никой не вдигна този телефон. Случвало ми се е да чакам с часове именно поради неточната информация. Недопустимо е нещо толкова елементарно за осъществяване да не бъде направено години години наред". Пловдивчанка твърди, че информацията в фирмата "Хеброс Бус" АД също не била актуална за съответната дестинация и моли за актуализация на графика в посочените в галерията ни сайтове. Гражданката засяга и проблема с липсата на единен сайт на автогарата, като в интернет, съществуват доста други, но повечето неактуални. Щом един пловдивчанин е затруднен да разбере графика на автобусите, как се очаква да се оправи някой чуждестранен турист, бързащ за софийското летище? |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg