ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
22951 936 (4.1%) 17804 253 183 10 413 (4.1%) 209 000 115 993 868 2 575 715 (2.2%) 91 702 803
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин зададе неудобните въпроси, свързани с градския транспорт
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:40 / 01.02.2021Коментари (4)5411
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанин зададе чрез Plovdiv24.bg неудобните според него въпроси, свързани с градския транспорт в града ни:

Скъпа медия, пиша Ви относно градския ни транспорт, който, ако продължи да съществува в този му вид, върви към гибел! Вие сте единствената медия, единствената връзка с общината и ОП "Организация и контрол на транспорта", където можем да изкажем мнение и да зададем заедно неудобните въпроси, които са в следствие на бездействие и неинформираност от страна на тези две инстутиции, а ние гражданите – ощетени в това отношение. Искам да засегна няколко теми и искрено се надявам, че чрез Вашата медия ще получа ясни и прозрачни отговори.

1. Ще започна с една Ваша статия, в която ни уведомявате, че "щъркелите" ще ни возят до 2028 г.! Искам да попитам нима е толкова трудно общината да издаде анекс към превозвачите и да ги задължи да пуснат автобуси било то с по-малка вместимост, но не тези "подобни съоръжения", които ни возят ежедневно и ни причиняват морска болест? И дали е възможно самите превозвачи да не ги пускат в пиковите часове, защото за пример в автобусни линии 9, 11, 26 и други е някакъв страшен кошмар пътуването. Искам да отбележа, че има 1 превозвач – "Хеброс бус", който досега никога не е пускал подобен тип автобуси в градския транспорт!

2. Искам да попитам сегашните ни управляващи, постоянно се говори за внедряване на нова система за таксуване, надграждане и тем подобни. Уж срокът на годност беше до декември, сега изведнъж се промени на март 2021 г.? Нека ни обяснят какво точно се случва с нея и кога евентуално тя би могла да заработи!? Искам само да доуточня и неведнъж съм писал, че има абсурдни ситуации, в които на една спирка има 1 или 2 автобуса, а секциите на таблата са 3 (пример подлеза на ул. "Гладстон") и спирки през които преминават 5 автобуса, а там има табло с 1 секция (пример №352 – ЖК Тракия блок 204).

3. Третата тема, която искам да засегна, но не по маловажност, е дълго обясняваното създаване на Общинско предприятие за градски транспорт с 2 или 4 линии, както обясняваше г-н Димитров още през изминалата година, когато беше пуснат за разглеждане проектът, но от тогава ни кост, ни вест! Ще го бъде ли, или не и колко време ще отнеме, как ще се осъществи?

4. Промяната на маршрутите е друга важна за града ни тема! Градът ни се разраства, а линиите си остават същия брой, линиите се дублират и гонят, за пример ще дам 4 и 99, 11 и 37, 7 и 20, 17 и 24 и т.н. Кога ще се разделят всички тези линии или ще се направят разписанията и маршрутите, така че те да не се дублират! Защо е необходимо да бъдат удължавани линиите до безкрайност – 70 минути пътуване в едната посока не е бърз и модерен градски транспорт!

Според мен трябва да се седне и да се преосмислят тези неща, защо на пример линия 24 не бъде върната по стария маршрут и така западната част на "Тракия" да се сдобие с бърза връзка до гарата? Или автобусна линия 20 да преминава през бул. "Руски", за да не се гонят с автобусна линия 7 от бул. "Коматевско шосе", та чак до Тунела, така няма да има дублиране на маршрути и ще се увеличи пътникопотокът по линия 7! Това са само малка част от предложенията за градския транспорт! Защо не се възстанови автобусна линия 30 с бърза връзка между Тракия, Сточна гара и Кючука! Да се помисли за райони, които имат необходимост от градски транспорт!

5. От Община Пловдив преди години обещаха, че проучат и ще направят в новия градоустройствен план бус ленти! Но до ден-днешен никой вече не говори и не споменава за тях! В цяла Европа ги има, в София дори ще ги увеличават, за да осигурят бърз транспорт, а ние, където можем, нищо не правим! Бус ленти може да има на булеварди като "Санкт Петербург", бул. "Източен", бул. "Освобождение", бул. "Христо Ботев", бул. "Цар Борис III Обединител" (в участъци с 3 платна).

6. И последна тема, но за мен на първо място е възстановяване на тролейбусният транспорт! Защо Община Пловдив не търси възможност за възстановяването на тролейбусния транспорт! Според мен не е толкова сложно Община Пловдив, ако има желание, разбира се, да спомогне възстановяването на този вид транспорт, за да може да дишаме по-чист въздух! Сигурен съм и вярвам, че има много пловдивчани, които милеят да се возят и да видят тролейбуси по нашите улиците! Тролейбусният транспорт е също толкова добър начин Общината да започне да "възвръща" транспорта и наистина да го направи общински, а не частен!

Надявам се, някой от Община Пловдив или ОП "Организация и контрол на транспорта" да прочете тази статия и да даде ясни точни отговори! Защото ако ние ни ги зададем и не потърсим отговорите, те никога няма да ни бъдат дадени!


Още по темата: общо новини по темата: 666
04.03.2021 »
01.03.2021 »
01.03.2021 »
27.02.2021 »
24.02.2021 »
21.02.2021 »
предишна страница [ 1/111 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
на 02.02.2021 г.
0
 
 
Това с градския транспорт в Пловдив е доста тъжна история. Още Тотев имаше идеи , но не реализира нито една от тях и като видяхме , как се справи с "модър-царевец" е ясно че инфраструктуено Пловдив няма бъдеще , ако продължат да управляват в този дух ... Нима не си спомняте колко им отне бул. Руски , защото за да имаш приличен градски транспорт , трябва първо да имаш прилична инфраструктура... И най-важното, ако искат поне малко да се оправят нещата е да се спре големите проекти в този сфера да се правят в разгара на зимата или точно пред празници . И да се спре с този модел - ще оправамя магистрала Тракия за два месеца преди избори ... И за да се оправят проблемите с градски транспорт трябва общината да стане поне половин собствник на тази фирма... И също така модела на Чопър - щом не е в моята градинка , няма да го оправят - трябва да се изкорини от всяка една институция и вкарат най-накрая , тая мома в психично отделение ... и тогава може би нещата лека по-лека ще се оправят...
+5
 
 
Няма вариант това с Тролейбусите да се случи - по-важното е да се лепят "Еко лайна" по автомобилите и да има нови санкции и рестрикции. При варианта за тролейбусите, пари ще излизат от общината, при варианта с "Еко лайна"-та за автомобилите - хазната ще се пълни още повече. В България никой не мисли за обикновения гражданин, мисли се как да се пълнят гушите (пример - онези мишки, известни с наименованието "катаджии", които само се чудят на кое по-абсурдно ограничение да закопаят камерата, не за да ограничат скоростта ми за да се изкара някой лев). И така.. На въпроса с БУС лентите - същите онези папараци с камерите, са толкова заети да копаят окопи за тях, че нямат време да контролират елементарното неправилно паркиране 24/7 на бул. Васил Априлов на дюнерите, камо ли да следят за БУС ленти. Дори да се направят - ефекта ще е никакъв.
+2
 
 
Пропуснали сте най-важния въпрос: Нормално ли е по време на пандемия-и не само-да висиш в студа 50 минути, чакайки рейс, и накрая да ти дойде "щъркел" с гъчканица вътре...
+2
 
 
Не съм от общината или ОПто, но на въпроси 3 и 6 отговора може би се крие в приказката "Интереса клати феса". Няма интерес! С всичките си действия общината показва все по явно желанието да налива едни пари в частния транспорт и да си измива ръцете с тях. А дали излиза сметката на превозвачите, и дали няма някоя задна врата за връщане на ресто ? ... това е друга бира.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Грипна епидемия обхвана страната
Локо в Лига Европа, сезон 2020/2021
ТВ и шоу сезон 2020/2021 г.
Отбелязваме световния ден на жената 8-ми март
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: