ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
43671 2517 (5.8%) 39035 492 365 20 449 (4.2%) 429 507 232 281 046 4 757 408 (2%) 208 889 265
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин огорчен от "Технополис"
Автор: Васил Динев 09:26 / 18.07.2017Коментари (42)44514
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанин се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже за неприятностите, които има с "Технополис". Ето какво каза Найден Добрев пред нашата камера вчера следобед: "Преди няколко дни закупих хладилник. Оказа се, че не отговаря на габаритите и поисках да го сменя, като си доплатя. Три поредни дни ходих до магазина, но управителят непрекъснато се криеше. По закона за защита на потребителите имам право в 7-дневен срок да го върна. 

Говорим за това, че искам да си доплатя и да си взема друг, а не просто да върна този. Аз съм коректен с тях и вярвам, че те също трябва да са коректни с клиентите си. След петдневно размотаване едва вчера в 16,00 часа се срещнах с управителя, който категорично отказа да върна хладилника, който е в гаранция от пет години. 

Какво още каза Найден - вижте в прикаченото видео!









Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Привет, искам само да обясня на уважавания господин , както и на всички който не са запознати със закона за зашита на потребителя. Всеки клиент , има право да ВЪРНЕ обратно закупена стока само ако е ЗАКУПЕНА от РАЗСТОЯНИЕ или иначе казано ОНЛАЙН и то не в 7 дневен а в 14 дневен срок , като някой търговци предлагат и 30 дневен. Такъв е закона. Когато сте си закупили стоката от физически магазин както е в случая, управителя е в пълното си право да откаже, все пак клиента са го консултирали в магазина, видял е хладилника, още повече че сам е объркал размера на хладилника. Така че, моля Ви, влезте в сайта на КЗП и прочетете, там го пише с големи букви.
0
 
 
Бас хващам,чИ тЬОзи се мъчи А го навре хладилника в некой ОАЗИС,ма не става...И аз така ,преди време си купих телевизор 305см.и гледах "Рамбо",Силвито като загърмя с тая ми ти пушка...викам-ааа не връщам го,ще си взема 22инча....пък от технополис ми казаха да си купя бронижилетка....йеиии кви гадуви....Найдене,в Пърмай на битака продават "Мраз",издръжливи "кучета",жъ ти пасни ва...
+1
 
 
Потребителя изкара ли лютеницата и сланината,преди да върнеш уреда,или останаха в хладилника?!
+3
 
 
Когато се закупи домакински уред (пералня, хладилник и т.н.) и се заяви доставка до адрес, при доставката обикновено се подписва един протокол. Общо взето с подписа си закупчика се съгласява, че е видял закупената стока, направил е оглед и т.н., стоката е ОК и той е съгласен да я приеме. Веднъж подпише ли документа вече връщане назад няма - просто така е формулиран текста в протокола. В тази връзка когато миналата година си купувах нова пералня по същия начин заявих доставка (която май се предлагаше безплатно при покупка над ХХХ лв.) до адрес. Спомям си как камьона спря пред нас и служителя още слезна от кабината бутна ми протокола в лицето и каза "подпишете се тук" - преди още дори да е отворил каросерията за да зърна пералнята, която бях платил предния ден. Аз тогава казах, че докато не я огледам добре просто няма да подпиша а той ми отговори "Ти кво ми се прайш бе? Знаеш ли колко хора чакат след теб? Нямам време с твойте номера да се занимавам." Та наложи се да вдигна скандал (и то як скандал вдигнах та чак стигна до въпросния управител) тогава и им казах че съгласно текста под който се подписвам аз съм длъжен да проверя техническото състояние на покупката преди да я приема (т.е. преди да се подпиша). Предполагам на г-на от видеото също са дали да подпише нещо. Г-н Добрев, проверете (ако прочетете този коментар) ако са ви дали да подпишете някакъв документ. Хубаво прочетете всички текстове по него. Закона си е закон, но ако сте се подписали че сте съгласни с това което приемате и то отговаря на изискванията и т.н. (горе долу в такъв контекст е), то единственото което ви остава е да го обявите за продан он-лайн, да го препродадете (докато все още е в гаранция) и да си върнете част от парите.
+1
 
 
Поредния "потребител" с големи претенции, но не познаващ законите.
+1
 
 
Никъде в закона няма такова нещо като връщане в 7 дневен срок при директна покупка от магазин. Поръчано по интернет или купено извън магазина(да в иго е продал някой у вас) имаш право 14 след покупката да го върнеш. Но иначе тези от Технополис, ако бяха нормална фирма с нормално обслужване, щяха да направят заменката.
0
 
 
Имах подобен случай. Адвокат Мая Ненчева ми разреши проблема. Колкото е красива, три пъти е по-умна и оправна. Обърнете се към нея и тя ще им заостри вниманието.
на 18.07.2017 г.
0
 
 
Много лесно. Следвайте следните стъпки: 1. Осирате ги здраво в интернет - форуми, сайтове, фейсбук, сайтове за мнения. 2. Отивате в КЗП - пускате жалба. 3. След 7-дневния срок, сезирате прокуратурата. Управителят после ще духа супата. Поздрави! :)
+3
 
 
В случая, човека сам си е виновен. Първо, отишъл е в магазина на Доган. Те продават около 20% по-скъпо над другите. ОК парите са си негови. Но това показва незаинтересованост. Второ, ако не е поръчка през интернет, продукта няма дефекти, няма право да го връща, а само право да му уважат гаранцията, която са му дали. И последно, ако параметрите на продукта отговарят на представените от търговеца, той каква вина има?
+2
 
 
Човека си е в правото си.Закон на потребителя.И аз съм взимал неща ,които не отговарят на това което е и съм ги връщал.Една от кабеларките,телевизор.Не знам за какво става въпрос,но ако не ти отговарят на дадените обещания не е проблем да ги върнеш.Така е и на запад.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
Лято 2021
Локо - Ботев, сезон 2021/2022
Грипна епидемия обхвана страната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Коя формация ще подкрепите на идните парламентарни избори?
БСП
ГЕРБ-СДС
Формация на К.Петков и А.Василев
ИТН
ДБ
ИБНИ
ДПС
Възраждане
Патриотично обединение
Друга
Не съм решил/а
Няма да гласувам
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: