ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
49821 2813 (5.6%) 42947 568 073 23 033 (4.1%) 466 522 244 133 259 4 959 628 (2%) 221 197 315
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин даде 489,99 лева в хипермаркет, след час си поиска парите обратно, удари на камък!
Автор: Цвети Тончева 15:10 / 07.08.2021Коментари (15)225627
Бори ли се българският потребител за правата си, или се оставя да бъде преметнат? Нашите наблюдения сочат, че все повече хора го правят напоследък, което означава, че знаем добре правата си и че некоректните търговци нямат шанс.

Ето какво ни съобщи редовен читател на Plovdiv24.bg.

"Искам да споделя моята сага със закупуването на бензинова самоходна косачка от марка Raider, модел RD GLM-08. Доскоро ползвах косачка модел RD GLM-04 на същата марка, но тъй като стартерът се развали и няма внос, се наложи да закупя нова такава. На 23.07.2021 г. я взех от магазин "Практикер" в Пловдив за сумата 489,99 лв.

Половин час след това я заредих с бензин и масло, и при започване на косенето предното ляво колело падна. Завих го, при което стана невъзможно да се върти. При повторен опит да кося, освободих гайката леко, но то отново падна. За кратко време установих, че проблемът е в по-късата лява шпилка (разликата между лява и дясна беше 5 мм).

При завита гайка на дясното колело резбата на шпилката стърчи малко, докато лявата не излиза от гайката, както е видно от снимките. До час, след като беше закупена, се върнах в магазина с основанието, че е има фабричен дефект, който не позволява нормално използване на косачката за целта, за която съм я купил.

Направих рекламация и поисках възстановяване на сумата, но ми беше отказано под претекст, че оторизираният сервиз трябва да се произнесе дали проблемът може да се отстрани. На 27.07.2021 г. получих съобщение, че косачката е отремонтирана и отидох на място. Още с влизането, преди да съм видял косачката, ми беше подаден за разписване документ, че нямам претенции и съм удовлетворен от направения ремонт.

Не разписах документа, а пожелах да видя какво са направили. Всъщност ремонтът се състоеше в премахване на една шайба на лявото колело, слагане на три по-малки на резбата и запълване на гайката със силикон, което по никакъв начин не решава проблема с падане на колелото. За повече яснота прилагам снимки. Отново не ми е върната сумата и се наложи да пиша нова рекламация. Очаквам развитие в близките дни и ще Ви държа в течение. Бъдете живи и здрави".

Междувременно нашият читател ни информира, че е подал сигнал и до Комисията за защита на потребителите, откъдето също очаква действия.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Хора....стига сте плюли ненужно....че са помяри,помяри са....за това и пирон не купувам от там....,има си железарии за това....,НО ...,гаранционните им условия са ясни и са доста стари....ПРИ първо връщане - опитват да го оправят в рамките на месец,а вече при 2ро връщане ти го заменят за ново...това е...,това са им условията....и не само на тях.....от давна е така.А и не трудно да поискаш информация за евентуално връщане,ПРЕДИ да бъде закупен продукта!
Aнонимен
на 08.08.2021 г.
0
 
 
Кой ви кара да купувате от големите вериги?
0
 
 
В другата им верига Технополис нещата са още по-зле!
+6
 
 
От всички строителни хипермаркети Практикер имат имат най-антиклиентски насочена система за рекламации. Последният път, когато се разправях с тях, беше в началото на юли т.г. по повод дефектен смесител за душ в гаранционен срок.Поисках да ми го сменят за същия, но здрав. Обаче не можело. Трябвало да изпратят за ремонт в тяхна работилница. На въпроса ми кога ще е готов, отговориха "до един месец". На втория ми въпрос как да карам един месец без да се къпя,още повече, че е лято, вдигнаха рамене т.е.спасявай се както искаш. Наложи се да купя нов смесител. Дефектният ми го върнаха почти след месец и не знам доколко е отремонтиран. Моят съвет е не купувайте от Практикер нищо, което евентуално би могло да да ви отведе в отдела им за рекламации. Ще съжалявате!
+4
 
 
Редовно връщам неща които съм купил и не ми харесват тук в САЩ - в повечето случаи не ме питат защо връщам стоката - така, продавачите тук запазват клиентите си - защото, те знаят че ако не приемат обратно стоката, ще загубят клиента завинаги...
-1
 
 
Веднъж взел боклук, после пак отишъл и взел друг боклук, българина няма да се научи, а тия трябваше отдавна да са фалирали с техните боклуци !
0
 
 
ГАНЬО, ЩОМ СИ СЕ ПРАВИЛ НА ТЕХНИК И СИ ФЕМОНТИРАЛ САМ ПИЙ ЕДНА СТУДЕНС ВОДА
+4
 
 
Така е в България. В други Европейски страни показваш дефект, и моментално ти дават нова бройка, ако нямат - поръчват ти. Или ти връщат парите, ако това предпочиташ, да си търсиш друг продукт където си искаш. В магазина си се оправят със сервизи, или с връщане рекламация към производителя, тяхна си работа. Всичко е направено клиента да е доволен, и да дойде пак, за да похарчи още пари. А при нас... връщаш дефектен продукт, и чакаш седмица, две, може би месец, докато в някой си неизвестен сервиз го закрепят, както те си знаят. Ако не успеят - тогава вече ти предлагат да ти го сменят с друг продукт. Да върнат пари, обаче, само насила с намеса на КЗП...
-8
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (4)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
ФК Марица във Втора лига, сезон 2021/2022
Женски футбол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Коя формация ще подкрепите на идните парламентарни избори?
БСП
ГЕРБ-СДС
Формация на К.Петков и А.Василев
ИТН
ДБ
ИБНИ
ДПС
Възраждане
Патриотично обединение
Друга
Не съм решил/а
Няма да гласувам
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: