ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Над 263 хил. потребители са звъняли на Кол центъра на ЕВН през тази година
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:14 / 11.07.2008Коментари (0)1114
©
Над 263 хиляди потребители са се свързали с телефонния център за връзки с клиентите на EVN Bulgaria от началото на годината, съобщиха от дружеството. В центъра са получени и анализирани около 4000 писмени жалби и са обработени около 3800 е-мейли от клиенти.

Откриването на центъра за връзка с клиентите в началото на декември 2007 г. бе поредната стъпка на компанията за подобряване на обслужването. 29 висококвалифицирани и обучени специалисти в Кол Центъра са в помощ на потребителите на EVN Bulgaria 24 часа в денонощието при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с аварии, фактури, плащания, отчитане, както и други клиентски въпроси.

Кол центърът разполага с модерен софтуер, които предоставя в реално време точна и актуална информация за процента обслужени клиенти, потърсили съдействие, обясниха от EVN. Извършваният запис по време на разговорите дава възможност за постоянен анализ на телефонното обслужване. Модерната техника на Кол центърa предлага възможност за изходящо обаждане до клиента при негово желание, актуален запис на информация за аварии на телефонен секретар за бързо осведомяване и др.

Най-често клиентските въпроси са свързани с отчитането и фактурирането - 42,7%; 26% от обадилите се потребители имат въпроси относно качеството на захранване; 8,6% от обажданията са въпроси по повод възникнали измерването на електроенергията; клиентите, които се обаждат с индивидуални въпроси са 9,9%.

Текущо в центъра за връзка с клиентите се правят изследвания на основните въпроси и най-често срещаните теми. Анализът на клиентската удовлетвореност и изследванията с "таен" клиент са също канали за откриване на местата, в които организацията има нужда от подобрение на работата и повишаване на качеството на обслужване, което е сред основните стремежи на EVN Bulgaria. Затова компанията организира регулярни курсове и обучение за повишаване компетентността на служителите си.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Парламентарни избори 2024
Природни стихии
Локо в Първа лига, сезон 2023/2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: