 © Plovdiv24.bg | Здравейте. Пиша ви за да изразя възмущението си от некоректна практика в супермаркет "Лекси" в "Кършияка", в който цялото ми семейство сме редовни клиенти от години. Така читател на Plovdiv24.bg започва сигнала си до нашата медия. И още:"Често купувам от там плодови и зеленчукови фрешове. Днес забелязах, че и на двете бутилки сок етикетите са двойни, като на долния етикет е вчерашната дата. Явно каквото не успяват да продадат за деня му лепват нов етикет и на другия ден отново е на щанда, заблуждавайки клиентите, че е прясно.
Както знаете, фрешовете не съдържат консерванти, затова и са предпочитани от клиентите, за които здравословното хранене е важно, но това също ги прави и изключително нетрайни, дори съхранявани в хладилник. В "Лекси" ги съхраняват в метална кутия с лед в нея. Дали ледът в тази кутия е оцелял цяла нощ, за да държи вчерашните напитки охладени... съмнявам се.
Това беше последното ми посещение в този супермаркет. Ако лъжат за един сок от три лева, страх ме е да си помисля какво правят с далеч по-скъпите меса, сирена и риба.
Един от проблемите в нашата държава е, че никой не си търси правата. Големите бизнеси винаги остават безнаказани, за това си позволяват подобни некоректни практики. Чувствам се длъжен да запозная обществото с тази измама, като целта ми е да провокирам повече хора да съзират компетентните органи, за да спрем да ставаме свидетели подобни неща. Моите жалби подкрепени със снимки и видео вече пътуват към Комисията за защита на потребителите и Агенцията за безопасност на храните.
Благодаря на Plovdiv24.bg за това, че ми предоставят трибуна. за да информирам обществото за случая. Честитя и предстоящия празник на Съединението на всички пловдивчани". |