Градският транспорт на Пловдив: Комфортът променил същността на жалбите

Автор: Мариана Панчева
Коментари (8)
08:30 / 28.01.2018
15209
"През последните две години оплакванията по отношение на градския транспорт промениха своя характер." Така кметът по транспорт Златин Велев коментира качеството на предлаганата услуга в града под тепетата, предаде репортер на Plovdiv24.bg. 

По думите му сигнали от рода на "Атобустът тече", "Не е безопасен", "Вратата е подпряна с кол", "Човек може да изпадне" вече не пристигат. 

Качеството на автопарка видимо се подобри и това даде възможност пътниците да започнат да обръщат внимание на поведението на шофьорите и кондукторите, защото когато не ти е комфортно не гледаш дали кондукторът е любезен, дали е с чисти ръце и т.н., заяви ресорният заместник кмет и увери, че всеки един сигнал (независимо от неговия характер) се проверява.


Виж коментарите (8)

Още по темата (332):
16.04.2024 Шофьор на автобус към ученици в жегата: Пускам парното, да видим кой ще издържи повече!
08.04.2024 В Пловдив: Залостиха вратите на градски автобус с парцал
26.03.2024 Ученичка от Пловдив: Това не е нормално, вземете мерки!
12.01.2024 Пловдивчанин предложи градският транспорт да стане безплатен
08.01.2024 Шофьор пуши в насрещното, кондукторка мести крака на пътничка - пречил й
07.12.2023 Пътник наби шофьор на градски автобус в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Кметът на Кричим след тежката катастрофа: В дните преди Възкресен...
Капитана пак отърва кожата
В Брестовица направиха първа копка на нов довеждащ водопровод
Тези са арестуваните за крупната измама в Пловдив
В Пловдив порязаха шофьора на камиона с 400 кг хероин
"Прослав" няма да е първият естествен резерват в Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).