След като Марково тепе мол вече е почти готово и размерът му наподобява по размери на възвишението, което се издигаше там преди години, наши читатели предложиха да бъде премахнато едното тепе от герба на Пловдив и да се замени с мол. Предложението е вдъхновено и от информацията, че започва проектирането и изграждането на мол и на Сточна гара. Много или малко са очертаващите се към момента 4 мола за град като Пловдив и какво мислите за "бетонизирането" на централната градска част със сгради като тази на Марково тепе мол?
Очакваме Вашите коментари по темата под статията или в специално създадената дискусионна група ТУК!
Едното от тепетата на герба да стане МОЛ?
© Plovdiv24.bg








RollingStones
на 21.01.2010 г.
В МОЛ марково тепе ще отида ....ОБАЧЕ!!! Никога нищо няма да купя!!!Обещавам ви. Вие не знаете какъв ад е там докато строяха.Моля не ходете там.Същите дрехи ги има навсякъде. По цяла вечер къртиха ,наливаха бетон и пръскаха колите , ШЧУПИХА МИ СТЪКЛОТО НА ТЕРАСАТА ПРИ ВЗРИВОВЕТЕ, нагли невъзпитани строители и такова объркване на движението каквото не можете да си представите...
ForeverYoung
на 18.01.2010 г.
оф супер зле МОЛ да се махат с тия простотии
aistefan
на 18.01.2010 г.
Лично аз от този Мол на Марково тепе няма да си купя нищо.Просто защото загрозява един от символите на града ни.Сега ще кажете "голяма работа,че няма да ходиш" ,но ако се намерят още 10000-20000 такива ентусиаста,може и да има ефект.Бойкот на Mall Markovo Tepe
Inna Lolova
на 18.01.2010 г.
Защо не вземе да му хрумне на някого да направи нещо като спортна зала например. Стига с тези молове - музеи! В МОЛ - Пловдив най-посещавани са Синема сити, книжарницата и заведенията. В магазините рядко влиза някой.Непрекъснато говорим за обездвижването и затлъстяването на населението. Ами как няма да затлъстява, след като имаме повече заведения за хранене, отколкото места за спортуване.
Антоний Петров
на 18.01.2010 г.
Аз също съм за спортни площадки но не и на Сточна гара! Там просто няма смисъл да има спортна площадка, такава площадка може да се направи на мястото на старата електроцентрала в "Кючук Париж" от която до скоро висяха тухли арматурни железа и тем подобни. но я разрушиха наполовина /питам се защо точно наполовина/. А Мол-а на Сточна могат да го напълнят с какво ли не сещам се много марки които ги няма в другия мол или могат да направят "dunkin donalds"
7G
на 17.01.2010 г.
Не знам - тая истерия с МОЛовете определено не е нормална,според мен,но да речем,вместо оная дупка,където е било Марково тепе,по-добре да има нещо,отделен въпрос е дали трябва да бъде МОЛ.Същото важи и за руините на Сточна гара,напомнящи повече на офанзивата в Сомалия,отколкото на модерен европейски град.
БАЙ ИЛИЯ
на 17.01.2010 г.
В ЦЯЛ СВЯТ ТЕЗИ ГОЛЕМИ МАГАЗИНИ ГИ ПРАВЯТ ИЗВЪН ГРАДА КАТО МЕТРО-2 САМО НИЕ СИ ГИ СТРОИМ ДАЖЕ И НА ЦЕНТРАЛНО МЯСТО А КАКВО ДА ПРАВИ МАЛКИЯ БИЗНЕС УГАСВА НА СЕКУНДАТА БЪЛГАРИН ДА СЕ НАРИЧАМ Е НАЙ ГОЛЯМОТО НЕЩАСТИЕ ЗА МЕН
Jull
на 17.01.2010 г.
Да,но винаги се получава така,че не се говори точно по темата!разбира се че не трявба да бъде заменен,това ще е черешката на тортата,върхът на простотията и идиотщината.В колко градове има повече от нашите тъпи молове?и в колко от тях примерно са се превърнали в символ на града??Искам да кажа,че като един модерен град и Пловдив трябва да има мол.Но той да не е просто купчина бетон,скъпи магазини и кафета и кино,да е нещо по-различно тези неща си ги имаме и по центъра.Да има повече озеленени площи около него,разни атракции вътре,аквариуми с риби примерно водопади,нещо което да те впечатли,да те отпусне щом го видиш,а не като влезнеш в магазините и да се комплексираш примерно че нямаш пари да си купиш някой уж марков парцал!Уж и около "гранд" мнг се говореше и шумеше,а сега повечето "сани" се посещава.Определено обаче управниците не трябва да мислят само за молове,а трябва да се опитат и да съхранят останалото ни от историята,дадено ни от природата!!!И ако не успеят да се справят тогава ние трябва да се вземем в ръце и да не им позволяваме да превърнат града ни в Мол-див!!!
JitZo
на 17.01.2010 г.
Бягате от темата.Не говорим за това дали трябва да има молове в Пловдив и дали трябва да са един, три, седем или четиринадесет.Въпроса е зададен.. "Едното от тепетата на герба да стане МОЛ?"
Genjy
на 17.01.2010 г.
Аз предлагам да се изнесем от града та бастуните да направят целият ,град на мол за кюлийте
Сицилия
на 17.01.2010 г.
И с какво ще ги напълнят тези "МОЛ"-ве!? Има много повече неща, които биха могли да разкрасят града ни! Писна ми от едни и същи магаини в МОЛ-а и почти нищо интересно, много по-добре е цирк да има поне можеш да заведеш децата си някъде, или парк, или детски център, или ако искате спортни площадки - миниголф, тенис кортове, или каквото и да е вместо този грозен бетон!
Girl--
на 17.01.2010 г.
въъъъъъъъъйй!!!
owow8585
на 17.01.2010 г.
Естествено, че е по-добре да има МОЛ-ве. Който не му харесва да не ходи в тях :) Все пак не сме на село, а сме в Пловдив!
keanu1926
на 17.01.2010 г.
нали искате да е по ефтинко ве селяци , като няма конкуренция как ще стане тва нещо.лигльовци
keanu1926
на 17.01.2010 г.
вие луди ли сте ве , в испания бях в рад от 100 000 души и имаше 8 мола . кат не6тете молове отиваите насело да ви ... в селските дискове
Пловдив
на 17.01.2010 г.
4 МОЛа са страшно много за град Пловдив. Ама да му мислят тия които ги строят.....
Георги Джукелов
на 17.01.2010 г.
МОЛ Пловдив се разпада! Обърнете внимание на надигнатите плочки около киното и ескалаторите - точно под надигането на плочките има колони на долните етажи - това означава само, че пода пропада. Дано греша.
Kiril Spasov
на 17.01.2010 г.
Аз да питам - а по-добре ли е тази кална дупка кадето беше на Марково тепе? По добре ли е грозотията сточна гара? Да не би зеленчуковите градини да бяха по-красиви от МОЛ Пловдив, или пък бившите казарми до метро.... Айде айде.... Дали е много или малко - решава пазара... НО Е МНОГО ПО-ДОБРЕ МОЛ ОТ КАЛЕН КЪР!!!
Чичо Ичо
на 17.01.2010 г.
Ако МОЛ Марково тепе беше от гранит а не от бетон супер пасва на емблемата на града Що се отнася до качеството на стоките то е по ниско от китайския пазар Ескалибур /границата между Австрия и Чехия/ само че цените са няколко пъти завишени
JitZo
на 17.01.2010 г.
Идеята да се замени тепето от герба на Пловдив с мол е невероятна! Според мен трябва да се направи допитване до пловдивчани и да бъде приета тези идея.Глупостите в нашият град никога няма да свършат!
Д-р Хаусс
на 17.01.2010 г.
Ама нама как да фалират, всички са част от вериги за дрехи и други неща, ако в единия мол не върви то в другия се купува на тези цени, само да вметна нещо купих си тениска от "Марков магазин" за 29.99 лв. оттам и след като е изпрах се изпари цвета й, познайте защо, защото на етикета пише маде ин итали, да ама не същата блузка си е купих седмица по-късно за 5 ле от известна пловдивска верига за китайски стоки, просто да видя ако е изпера,ще стане ли същата с другата = пълно съвпадение на получените цветове, има един лаф- като си кьрав не ходи на пазар,относно бройката на моловете и 6 да са пак ще има хора за тях,особенно зимата, пък и населението на Пловдив по последни данни се увеличава,повече няма какво да кажа.......
fisher
на 17.01.2010 г.
На Пловдив и един мол му е много.
Любка Мартинова
на 17.01.2010 г.
Повярвайте,като влезна в нашия МОЛ, няма какво да купя,дори да имам пари - за съжаление,само скъпи боклуци! Това е един КИЧБАЗАР!Извинявам се много!Посещават се само кафенетата.Купих 2 тениски с дълъг ръкав и като ги изпрах,станаха на дармон!Никога повече няма да си позволя този лукс тук се продава само некачествена стока!
djjonny
на 17.01.2010 г.
Аз в мола ходя само на кино. А магазините с тези безумни цени незнам как не са фалирали още
smilodont
на 17.01.2010 г.
Още когато се започваше стройтелството на марково тепе дадох предложение да се направи НДК и в Пловдив а не мол . Сега отново ще направя сьщото . Малки магазинчета винаги е имало и винаги ще ги има . Моловете са големи вярно и удобни затова че са концентрирани с различни услуги , но това обезличава облика на градьт ни а в Пловдив липсва културен дом в който да се концентрират културни мероприятия . Така ще вьзвьрнем достойно званието на културна столица на Бьлгария .
bboy1912
на 17.01.2010 г.
МОЛ МАРИЦА,МОЛ МАРКОВО ТЕПЕ,МОЛ ПЛОВДИВ,МОЛ НА МАЙКА МУ пу**ата СТИГА ВЕЧЕ!!!!
bboy1912
на 17.01.2010 г.
НЕ НИ ТРЯБВАТ 1289361 МОЛА БЕ ШЕБЕЦИ.ПОСТРОЙТЕ НЕЩО ПО-ПОЛЕЗНО ЗА ПЛОВДИВ.ТРЯБВАТ НИ СПОРТНИ ЗАЛИ!!!ИМА ТОЛКОВА НЕЩА ЗА ОПРАВЯНЕ ВИЕ ШИБАНИ МОЛОВЕ СТРОИТЕ!!!!
Любка Мартинова
на 17.01.2010 г.
Вместо МОЛ,на Марково тепе трябваше да се построи една спортна зала,като тази в малкия град Самоков "Арена",където да видим спортни международни срещи.Засега такова нещо в нашия голям град няма ,а трябва да имаме в град като нашия! Помислете каква голяма полза ще имаме! Към нея задължително да има и един красив хотел, паркове,зеленина...
bramin
на 17.01.2010 г.
Като съдя по доходите на пловдивчани според мен и 1 МОЛ е много. Нека не зарбавяме,че Пловдив е столица на културата и на хората проблемите не се решават с едното ядене,пиене или облекло.Защо когато дойдат чужденци тук им се хвалим с античните си паметници.Според вас някои ще се впечатли ли от МОЛ-овете ако ще да станат и 10. Съвременната индустрия превърна Слънчев бляг в Малкият New York както казва един познат от Австрия,а сега е***е майката и на Пловдив по същият начин.Пловдив няма ли нужда от озеленяване,паркове,поддръжка на старият град,амфитеатъра и пр.За това пари няма,нали г-да общинари.
jone dole
на 17.01.2010 г.
аз лично мисля че са много, като гледам големия мол Пловдив е станал като центъра , всеки само обикаля вътре и нищо не купува, само парадиори и селски пърчета, ако хората имат повече пара трябва и повече магазинна част, но в случая няма нужда, по добре да дадът пара за дупките в плд. че сташат банални
Георги Добранов
на 17.01.2010 г.
аз мисля, че 4 мола са крайно недостатъчна бройка за Пловдив. Това прави средно по един мол на всеки (горе-долу) 75000 души, което е безспорно малко. Според мен трябва на всеки най-много 1000 души да се пада по един мол, за да могат хората спокойно да си се разхождат из мола без да се блъскат в тълпи от други хора! Даже честно казано си мисля, че ако построят по един мол на всеки жител на Пловдив би било най-добре! ама задължително трябва моловете да са построени върху архитектурни, исторически и природни забележителности - иначе не се брои! ;)
-Пловдив-
на 17.01.2010 г.
Ние обикновено си пазаруваме от съседните магазини в квартала. По-удобно е, по-близо, същите стоки (по-евтино), а и си даваме парите на съседите, вместо на чуждите фирми. Продавачите те познават, знаят какво харесваш, предимствата са много. Тези от МОЛ-а какви са ни, нито ще те поздравят утре на улицата, нито можеш да разчиташ на тях за нещо в ежедневието, както на съседите. Въпрос на избор.
nik604
на 17.01.2010 г.
даа, даже 7 МОЛА най ще прилягат..де**а и продажните ви управленци малоумни и алчни до безумие...ама и ние сме си виновни че ни плякат и после само ревем тук, а ония гамени си строят....
sweet_dreams
на 17.01.2010 г.
е таи и таи са ресхили да разрусхават града засхто поне не бутнат и тепето което е на бунардйика.Идеално място за Мол е според мен.Само дето схте трябжа да се напражи кабинков лифт,за да могат грайданите да се изкацхват до горе.
Георгиева-1972
на 17.01.2010 г.
Ау :):):) Така и така сте тръгнали да разрушавате хубавия Пловдив предлагам да направите МОЛ и в стария град. Винаги може да станете повече за смях :):):) Продължавайте да се излагате молим, в крайна сметка народа трябва да се усмихва чат пат.
Rezon
на 17.01.2010 г.
Поставиха ни пред свършен факт за този МОЛ на Марково тепе, което наистина откъдето и да го погледнеш, ще си остане един грозен паметник на корупцията в Пловдив! Иначе нищо против моловете нямам! Явно, това е световната тенденция за търговията. Не може все във новостроящи се жилищни сгради да нагласят магазини и магазинчета. Аргументът, че на запад ги строяли в покрайнините издиша, защото в съвременните европейски градове отдавна са се изчерпали възможностите да се намери терен вътре в града за тях. За МОЛ-а на Сточна гара, искам да напомня, че това е частен имот, а не на Община Пловдив! Затова въпреки нашите предпочитания, собственикът е в правото си да строи ако ще МОЛ, ако ще спортна зала. Никога този имот не е принадлежал на Община Пловдив. За тези, които не са в час, ще припомня, че беше реституиран след 10.11.1989г.
Ракетчик Матросов
на 17.01.2010 г.
Предлагам да се построят общо седем мола и те да заменят седемте тепета от герба на Пловдив! Пловдив градът на седемте Мола и на Мильо.
Веселин Пд
на 17.01.2010 г.
По принцип нямам нищо против повечкото молове, стига да са добре измислени и направени. Марково тепе обаче не трябваше да се превръща в мол. Особено такъв грозен. Спомням си, че отказаха да направят високи сгради там, понеже нямало да се впишат в градската среда. А този бетонен паралелепипед как се вписва не ми е ясно. Моето предложение за герб на града според "новите изисквания" го качих в темата: [url]//potrebiteli.plovdiv24.bg/groups/5/topics/807.html[/url].
Botev_zapad
на 17.01.2010 г.
Трябват поне още 20-30 мола и големи търговски центрове, за да запрелича Пловдив на европейски град (естествено без да се засягат културни паметници) , за терена на сточна така по ли ви харесва ( за сравнение капитан райчо преди и сега).
Jull
на 17.01.2010 г.
Разбира се ,че са прекалено мнг !!!
Майна
на 17.01.2010 г.
Този е МОЛ е едно голямо недоразумение Не може в центъра на града да позволиш да се направи такова бетонно чудовище без грам зеленина В цял свят Молове се правят в покрайнините Целия район на Марково тепе вони на корупция Като се почне от кооперациите около Мола строени по времето на Томасян със заменки на апартаменти в Изгрев и се свърши до тоя Мол
Швейк
на 17.01.2010 г.
Кризата след време ще отмине и може би ще има клиенти за всички мол-ове.Лично аз предпочитах на сточна гара вместо мол да се направи истинска многофункционална зала -за спорт,концерти и др.,но в днешно време кой би инвестирал в подобно нещо?!Или както се казваше в една реклама:Ех,мечти,мечти!!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!