

EVN откри Кол център за обслужване на клиенти от Югоизточна България | ||||||
| ||||||
Днес в присъствието на официални гости, представители на медиите и бизнес партньори Щефан Шишковиц, Председател на Управителния съвет на EVN Bulgaria, откри новия Кол център на компанията. Той е оборудван със съвременна техника, която позволява да се приемат и обслужват едновременно до 60 телефонни обаждания от цялата територия на Югоизточна България, което значително увеличава възможностите за предоставяне на бърза и точна информация на клиентите на дружеството. Телефоните номера за аварии и обща информация, които и досега обслужваха гражданите, се запазват: 0700 1 7777 - номер за обща консултация и обслужване, на който може да се получи информация за текущата сметка, съвети за енергийна ефективност, да се направи автоматично прехвърляне или да се получи експертна консултация; 0700 1 0007 - номер за приемане на сигнали за проблеми с електрозахранването, за получаване чрез автоматичен запис на информация за вече познати големи аварии, по които вече се работи; 0700 1 0207 - номер, който позволява на абонатите на дружеството да правят автоматична проверка на сметките си Цената на всички обаждания е на стойността на един локален разговор за цялата територия на страната. Обслужването в новия Кол център е насочено изцяло в услуга на клиентите с цел максимално да бъде улеснена тяхната комуникация с компанията. В случай на натоварен трафик клиентът има възможност да остави телефон за връзка, на който да бъде потърсен от сътрудник в центъра. За цялата функционалност на Кол центъра се грижи специален софтуер, за който са инвестирани 600 000 лева. Чрез него се разпределят входящите обаждания и ги пренасочва към всеки свободен в даден момент оператор. Също така дава възможност да се анализират и прогнозират обажданията в различните дни от всеки месец, в часовите пояси на денонощието и по този начин да се осигурява необходимия капацитет от обслужващи оператори. „Нашият стремеж е да превърнем Кол центъра в център за компетентност. Това означава клиентът да получава бързо и ефективно цялата му необходима информация само с едно обаждане, като му се спестяват безбройните прехвърляния към различни не винаги компетентни по даден въпрос служители. Освен това можем да обработваме голям брой обаждания за аварии и бързо да подаваме информация към съответното звено в компанията. Крайната ни цел е нашите клиенти да открият в лицето на EVN Bulgaria коректен и надежден партньор, който е на тяхно разположение 24 часа, 365 дена в годината", каза при откриването ръководителят на центъра Александър Петков. |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
