
ЗАРЕЖДАНЕ...
EVN обеща да подобри качеството на услугите за абонатите си | ||||||
| ||||||
EVN България Електроснабдяване АД вече изпълнява препоръките на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, увериха от на компанията. Паралелно с това са предприети мерки за подобряване на процеса на обслужване на клиентите и за прилагане на препоръките на комисията, съобщи говорителят на ЕVN Крум Косев. Двете дружества - в Стара Загора и в Пловдив, чийто мажоритарен собственик е австрийската фирма бяха глобени общо с 21 000 лева. На абонатите от Бургаско и Ямболско, чийто сметки бяха надписани вече са получили компенсация от по 5,70 лева, която автоматично е приспадната от стойността на октомврийската фактура, каза Косев. Паричната глоба от 7000 лв. за пловдивското енергоразпределение е по повод на липсата на началната дата на отчетния период и телефони за връзка в отчетната фактура. От дружеството декларират, че са предприети всички необходими стъпки, за да се подобрят услугите за клиентите. Информацията е на радио Пловдив. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg