Читателка: Бясна съм! Мръзнах 47 минути тази сутрин
Побесняла гражданка сигнализира Plovdiv24.bg за поредната нередност в градския транспорт в Пловдив.
Недоволната госпожица подаде сигнал към редакцията относно това, че е чакала автобусната линия 66 на минусови температури 47 минути, и настоява някой от общината да вземе мерки по въпроса.
"Добър ден, искам да сигнализирам относно колко съм бясна спрямо безхаберието на пловдиския градски транспорт. Следното се случи тази сутрин:
Почвам работа в 9:00. Всяка сутрин чакам автобус номер 66 на спирката до хотел "Кендрос". Пътуването към центъра на Пловдив ми отнема не повече от 10 минути.
Вчера съм го чакала от 8:25, а автобуса дойде в 8:50, което значи че закъснях за работа с 10 минути, за което шефът ми направи забележка.
Тази сутрин, с надеждата, че няма да се повтори, излязох в 8:00, и бях на спирката в 8:05. Моля някой от управляващите лица в града да ми обясни защо автобусът дойде в 8:52?!
Крайно потресена съм! На тези минусови температури гражданите са подложени на стрес и студ, чакайки автобусите ни. За капак на всичко, искам да споделя, че два автобуса 93 и 66 подминаха спирката, а дори не бяха пълни! Какво се случва, някой може ли да обясни?!
В краен случай звънях и на 3 фирми за такси, и никой няма свободна кола? Как така няма шофьор да обслужи клиент рано сутрин?!
Разбирам, че бяха разредени разписанията за автобусите поради коронавируса, но минаха 2 години, защо не се въвеждат отново нормалните разписания, и защо заради безхаберието на автобусните шофьори, които очевидно спят още в 8 часа сутринта, трябва аз и други пътници да закъсняваме за работа и да бъдем санкционирани заради Вас?! Вие ли ще ми дадете обезщетение след глобите които ще получа за закъснението?!
Надявам се някой да вземе отношение, защото е крайно време това да не го търпим повече! Пожелавам весели и светли празници на всички, и дано през новата година има по-малко такива случаи!"