
ЗАРЕЖДАНЕ...
80% от клиентите на ЕВН ползват новите клиентски карти | ||||||
| ||||||
С въвеждането на карта с единен номер за клиентите на EVN бяха улеснени всички процедури за тяхното обслужване от страна на дружеството. Представянето на картата, на която и да било каса на EVN Bulgaria, е достатъчно, за да може всеки бързо да получи информация за дължимите суми. Клиентската карта е удобство както за клиентите на EVN Bulgaria, така и за служителите й, като позволява по-качествено и бързо обслужване, съкращавайки времето за изчакване. Единният номер е голямо улеснение и за клиентите на EVN, които плащат сметки за няколко електромера (измервателни точки - ИТН), уточниха от фирмата. С новия номер те имат възможност да получат информация за задълженията по всичките ИТН, които се водят на тяхно име. Внедряването на единен клиентски номер за клиентите на EVN Bulgaria стана възможно благодарение на внедряването на нов софтуер. Клиентският номер присъства на всички фактури, издавани от дружеството. Въвеждането през юни на новата клиентска карта за всички абонати на EVN Bulgaria е поредният проект на компанията за подобряване обслужването на клиентите. Тя е безплатна и се разпространява във всички касови салони на територията на EVN Bulgaria. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg