Вчера Пловдив плати поредния си кървав данък във войната по пътищата. Момиче загина, след като младежът, който я возеше, премина на червено и предизвика тежка катастрофа.
Сега всички ще се втурнат да обвиняват момчето зад волана. Разбира се, той е виновен, но има и по-виновни и това са бездействащите институции. Младежът е един от хилядите, които днес ще нарушат закона в Пловдив. Всички го правят, защото няма кой да ги глоби.
По изчисления на Plovdiv24.bg между 8:00 и 18:00 часа в града шофьорите в града ни извършват около 500 сериозни нарушения на час. От тях над 99% остават ненаказани.
Нормално е да има тежки инциденти при такъв висок процент нарушения. Нормално е да има и нарушения, когато след тях няма последствия.
Поговорката: "Не е луд този който яде баницата, а този който му я дава", важи с болезнена сила и в момента. Само дето баницата започнахме да я плащаме с кръв, вместо с пари за глоби.
Трябва ли пак медиите да подхванем някоя кампания, за да се сети полицията какви са задълженията и да започне да ги извършва регулярно?
Решението е елементарно: Камери навсякъде и сериозни глоби за всяко едно нарушение, както и засилено присъствие на КАТ по улиците.
Дотогава просто ще броим трупове.








Mardik Mesttchian
на 15.06.2015 г.
А каво ще кажете за теси които се изтеглят напред на сфетофарите заставаики на пешеходните патеки? Смятам че трябва да се премахнат и сфетофарите които са поста вени От другата страна на крастовището
Hristina Stoqnova 1
на 15.06.2015 г.
Явно е че сами няма да си оправим поведението на пътя ,да се замислим ,че живота на човека до нас,на пресичащия човек и на човека в другата кола са ценни. Както това момче ще страда за своята приятелка, така и друг страда за изгубения човек. Аз не мога да разбера как човек не се замисля изобщо над това нещо,а дава газ за да мине светофара с 90 км... Еми,съжалявам мой човек,но не мога да те оправдая,даже и да ми казваш че си влезнал на зелено,не се кара с такава скорост в града. И аз съм шофьор,но като стигна до светофар за всеки случай намалям малко,защото може да ми светне жълто,което е знак за спиране,а не за даване на газ,че да минеш . Аз ако шофирам и някой пострада заради мен,няма да мога да живея така. Аз карам със съобразена скорост,която за града е 50 км,може да дразня много хора,но поне знам че съм в правилата за шофиране и когато стане нещо,да мога да реагирам. И според мен трябва да има повече камери,защото съм виждала когато се излиза извън града,или в града където има камери всички карат бавно и спазват правилата за движение. Много съжалявам за момичето и за всички жертви на катастрофи.. Затова ВИ МОЛЯ ВСИЧКИ ,които сте шофьори,защото нямя значение възрастта,всеки греши, КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО.... Живота не е без цена....и не е безплатен
БУЛТРАС
на 14.06.2015 г.
Повече камери и глоби би накарало всеки да се замисли преди да рискува.По строга цедка при даването на шофьорска книжка.Да видиш циганин в курсове за даване на правоспособност е рядкост,но мнозина индивиди препускат по пътищата все едно са сами в града.Не съм идеалният шофьор и една глоба от 5 лв преди 20 години ме научи редовно да си слагам колан.Връщах се от Югославия и на границата го свалих.На КТВ късно вечерта ме глобиха.На българина му идва законното поведение когато му бръкнеш в джоба.Жалко за момичето,съболезнование за роднините и познатите му.
Петър Тошков 1
на 14.06.2015 г.
ЖАЛКО, ЗА МОМИЧЕТО !!!
Tsvetelin Tsvetkov
на 14.06.2015 г.
Да бе, институциите са виновни, че некъв идиот, на когото тестостеронът му е в повече, се е направил на велик пред мацката. Айде стига сте спекулирали с чикиджийки глупости от типа "всички сме виновни, обществото е виновно" и прочее говна! Вината е персонална! Точка!
Mariana Georgieva 7
на 14.06.2015 г.
Едва ли само в Пловдив няма кой да те глоби. Цялата ни държава е такава.
tropip
на 14.06.2015 г.
БОЛЕЗНЕНО ВЯРНО!!!
Simo Simeonov
на 13.06.2015 г.
вече започнах да се радвам когато някои малоумник които се мисли за безсмъртен катастрофира и умре, но много жалко когато погуби нечии друг живот,
Veronika Bicova
на 13.06.2015 г.
Трябва да почнат да бъркат в джоба на българина и тогава ще се научи. Първият път за неправилно паркиран автомобил платихме 140?. От тогава добре гледам къде да спра. Приятел плати 70? че детето не беше в детско столче независимо, че от у-ще до дома му са 300м. Познайте дали и за 100м не слагам колан. Така се учи най бързо.
Angel Tonchev 1
на 13.06.2015 г.
ще става още по-зле,като има неподготвени водачи и такива с купени книжки!Обръщам се към изпитващите:бъдете по-строги,защото утре може да пострадате вие или вашето дете от такива на които сте подарили шофьорската книжка!
zodia ROCK
на 13.06.2015 г.
Всички викат и скандират "Сложете камери, сложете камери и всичко ще се реши от самосебе си". Е, не е така, дами и господа. Едни народи западно и северно от нас са се научили на ред и дисциплина, и толерантност без да е имало камери. Но е имало институции, при нас има службици с безсъдържателни абревеатури - контрол на автомобилния транспорт или КАТ - някой да е видял КАТ да контролира транспорта в Пловдив? А някой да е видял в скоро време съвестно работещи контрольори? Май не. Малко повече работа на контрольорите и наказателните институции и ще се научи и най-дивото говедо как се кара нормално в град Пловдив. А камерите ще са само едно допълнително помощно средство, нещо като палката на катаджията.
Borislav Ivanov 7
на 13.06.2015 г.
А ВЪВ ВАРНА Е НОРМАЛНО ДА НЕ СПРЕШ НА ПЕШАХОДНА ПЪТЕКА АКО ЩЕ И ДЕТЕТО ТИ ДА Е НА НЕЯ
adita
на 13.06.2015 г.
докато не спрем да се мислим за безсмъртни нито глобите, нито камерите ще помогнат..... и докато господата полицаи не вземат да работят по- качествено............ аз лично се страхувам да карам по нашите пътища и всеки път като съм си в България карам със страх. Нещо което тук в Англия го нямам...... тук има колегиалност на пътя. като те изпреварва ТИР му пресветкваш с фаровете да му дадеш знак, че достатъчно се е изнесъл пред теб и може да се прибере в лявата лента- какво правят нашите?! дава газ нарочно за да не може изпреварващия да се прибере в лентата. Често колите от първостепенен път намалят или спират дори и дават предимство на тежкотоварен камион да се включи от второстепенния в първостепенния път. като видиш пешеходец спираш и за това пешеходците дори вдигат ръка и благодарят. При нас.....пази Боже- един ще ми спре да мина другия до него ще ми тегли майна или ще ме отнесе....... в зона за пешеходци и коли ми се случи да видя възрастен мъж да върви по пътя...не чу човека, че зад него има кола....но нищо.....шофьора просто намали и караше зад пешеходеца докато възрастния мъж го видя и се отдръпна. Вдигна ръка и се извини, а шофьора просто се усмихна вдигна ръка и той и си продължи по пътя. още с наближаването на пешеходната пътека се вижда че колите намалят дори и да не спрат веднага то намалят....какво правят нашите шофьори?! в автобус като се кача преди всичко ти е приятно когато шофьора ти каже "Здравейте" и докато не седнеш на седалка не тръгва. Вярно при нас тъпканицата е голяма и има един куп правостоящи което според мен е нарушение на неписан може би закон....защото в случай на обръщане на автобуса- всичко се случва....какво ще стане?! но при нас е така много пътници малко автобуси....... когато спра на кръстовище и се замисля за 2секунди на къде да поема никой не ми свири и вика да тръгвам. Просто стоят и чакат..... случи ми се на малък път да спра на аварийни мигачи понеже трябваше да говоря по телефона....отсреща идваше кола която спря до мен и ме попитаха дали всичко е наред понеже съм на аварийни...при нас........ и дори и към гълъбите и патиците които имаме в града отношението е по- добро отколкото при нас от човек към човек. едва ли не задръстване стана заради 2 патици които просто не искаха да се махнат от пътя, но никой не даде газ да ги подплаши макар по този начин да можеха да се махнат....не....чакахме всички........... колко още примери.....а при нас....... при нас всеки се мисли за велик щом е седнал зад волана. И никой не мисли, че така сме отговорни не само за своя живот, а и за този на другите около нас. Че до нас, срещу нас около нас има хора които искат да живеят, има деца с мечти които искат да осъществят. Родители които искат да видят порасналите си момиченца в булчинска рокля, порасналите си момченца глави на семейство, а не в ковчег........жалко, че малко хора се замислят каква отговорност е да си шофьор, че не просто да натискаш педала и "не пречи- излитам" а е нещо много повече..........дълга тема на разговор. Радвам се, че не живея в България, не, че не я обичам....напротив Обичам си Родината.... никоя друга държава няма да ми бъде Родина....никоя друга държава не бих нарекла свой дом колкото и спокоен живот да ми дава. Вярно на кой каквото му писано....но тук поне съм спокойна, че вероятността някой велик да ме отнесе тук е много по- малка отколкото в България. И винаги съм била на принципа- по- добре 5минути по- късно отколкото никога. За да има ограничение на скоростта си има причина........ булевардите не са писти на Ф1. По тези булеварди има хора които искат да живеят и ако искам да натискам педала то за това има други места....а не оживените пътни артерии................. Жалко за поредния рано отишъл си живот..... Трагедията е голяма.....за семейството е вечна....за нас...... поредната новина която след време няма да помним може би........... до поредната трагедия..... нека почива в мир.......... и дано някой ден всички мислещи се за безсмъртни зад волана разберат, че живота е един....втори шанс да живеем нямаме....... и че всеки един от нас има хора които го обичат и искат да са с него....всеки един от нас има мечти- големи, малки...... всеки един от нас има семейство......................
Ракетчик Матросов
на 13.06.2015 г.
Много бързо от зелено става червено на това кръстовище! За мен носят вина и двамата участници в катастрофата. Водачите на автомобили от други градове са много нескопосани и точно те правят белите в Пловдив. Трябва да се сложат таймери и хубави светофари, а не жълтото да е като отражение на слънцето. Не е виновно само момчето, а и тази от К. Той е минал на зелено, станало е жълто и веднага червено, а тази не е преценила разстоянието и се е треснала в него.
Velichka Nalbantova 1
на 13.06.2015 г.
Е нали момичето е оживяло разминала се е със счупена ръка не че това е малко но е жива
4000
на 13.06.2015 г.
Българските полиционери са най-ранно пенсиониращите се статистици в света. Те броят труповете, не чувстват нужда да предотвратяват появата им.
Georgi Panev 1
на 13.06.2015 г.
ами както има хора по тротоара ако беше помел някои :Х
Georgi Samarov
на 13.06.2015 г.
Пишете ежедневно за този огромен проблем, защото положението по пътищата на Пловдив вече страшно!
правдив
на 13.06.2015 г.
ДЖИГИТИ,И ДЖИГИТКИ,СПРЕТЕ ДА КАРАТЕ С СКОРОСТ НАД 50 КМ, В ГРАДА,СПРЕТЕ ДА ГОВОРИТЕ ПО ПРОКЛЕТИТЕ СИ ТЕЛЕФОНИ-НЕ СТЕ ГОЛЕМИ БИЗНЕСМЕНИ,СПРЕТЕ ДА ИЗПОЛЗВУВАТЕ МАРКАТА СИ КОЛА КАТО ЕТИКЕТ В ОБЩЕСТВОТО-НЕ ВЪРВИТЕ,БЕЗМОЗЪЧНИ-УВАЖАВАЙТЕ СОБСТВЕНИЯТ СИ ЖИВОТ И ЖИВОТА НА ДРУГИТЕ,ПРИЗЕМЕТЕ СЕ,,,,,,,СТИГА,Е ПОЛИЦАИТЕ ДА СИ ВЛИЗАТ В ПРАВОМОЩИЯТА,И КАМЕРИ,,,,КАМЕРИ,,,КАМЕРИ,,,ГЛОБИ,,,,ГЛОБИ,,,ГЛОБИ,
curidge
на 13.06.2015 г.
Подкрепям напълно екипа на Plovdiv24, както го написах и в един коментар относно катастрофата с момичето, че трябва да се вземат някакви мерки. Проблемът е, че не знам по какъв начин една статия би се отразила и доколко може да има желания отзвук, при положение, че 2-3 трупа на седмица не го правят, да не говорим за броят на катастрофите с тежки последствия, в които хората оцеляват, но са инвалиди за цял живот. Аз съм твърдо "за" да се започне кампания за спазването на правилата по пътищата. Няма значение дали става въпрос за коли, полицаи, пешеходци, велосипедисти, каруци и т.н., просто трябва да се направи нещо, защото ежедневното качване на снимки на хора, които са в нарушение и бездействието след това не решават проблема по никакъв начин.
Павел Вишев 1
на 13.06.2015 г.
Тотев не е виновен,че в града ни се населиха малоумници.При предните кметове данеби да нямаше катастрофи....
Боян Атанасов 1
на 13.06.2015 г.
Да! Вие всички сте праведници и никои един от Вас не е минавал на Жълто-червено! И не сте превишавали 50 км/ч,защо не ми се вярва! Проблема се решава кардинално,синхронизация на светофарите за зелена вълна като караш ТОЧНО с 50,а избързаш ли чакаш и камери на всяка арка на светофар! Както в Европа 10 % толеранс и на 56км глоба колкото по нагоре,толкова по "майка плаче", пликче и по пощата! В Германия и Австрия що няма Джигити? 56 км градско дори и в забутано село,35 евро у вас... Кучето скача според тоягата,Българска народна мъдрост ! Лека му пръст на Момичето и искрени съжеления на блиските му! Не го е заслужило от простотията на един посерич!
d1msk1
на 13.06.2015 г.
Българска работа!Преди 2 седмици ми написаха акт за изпреварване през не прекъсната пътна маркировка.Преди два дни станах свидетел как полицаи правят маневри без никакви мигачи правят обратен на Военна болница където маркировката е с две не прекъснати ленти.На червено пускат сирените само на светофара за да минат и след това ги спират.А на мен ми взеха златният талон че съм изпреварил на не прекъсната лента.
LAZIO
на 13.06.2015 г.
защо не подхванете кампания за олигофрените, които пресичат, където си пожелаят без да се оглеждат???
Gergana Yankovska 1
на 13.06.2015 г.
Вярно е,всеки ден се случва,в Пловдив мигачи и червени светофари съществуват понякога.Касво значи малоумен светофар?Това са оправдания,ако е можело без тях е нямало да ги има.Даваме по пътищата толкава много жертви,колкото на война.Проблема е в нас,ако ние не пазим себеси и другите и се опитваме да бъдем над закона няма на кого да се сърдим,проблема е в нас!
Вита
на 13.06.2015 г.
Само като бръкнеш в джоба на някого се замисля кое е правилно и кое не. За съжаление заплахата от материално наказание се струва много по-страшна на някои хора, от заплахата за собствените и на околните здраве и живот.... Така че щом паричките са им по-драги - дерете ги до стотинка!
Курт Уваш
на 13.06.2015 г.
Добра инфраструктура, по-малко коли(не по 3-4 на семейство, както е сега) адекватно задкормилно устройство и глоби, но не само на тоя без черния джиБ, а на ВСИЧКИ...тогава ще има по-малко произшествия.Нито са виновни само водачите, нито само институциите.Всичко е такова в момента.
Blago Zdravkov
на 13.06.2015 г.
?!?!
Blago Zdravkov
на 13.06.2015 г.
Това липсва по пътищата в Пловдив !!! Всичко много бързо,ще се оправи,просто на някои управляващи не им изнася !!!
Jivko Jelqzkov 2
на 13.06.2015 г.
Като чета коментарите всички карат с 50 в града и спазват правилата....ама как един не съм видял да го направи....смешна нация сме...
ivan_1983
на 13.06.2015 г.
днес има засилено присъствие на КАТ из града. Но за съжаление всичко ще е за един ден.
Plamen Prodanov
на 13.06.2015 г.
За едни ще има глоби ,а за други махане с рука и усмивка...
Ludmil Arnaudov
на 13.06.2015 г.
Вместо КАТ-джиите да се крият зад дървета в пресечки, по тротоари, зад сгради,.... нека да застанат на видими места на оживени кръстовища. Нещо съвсем елементарно което ще стъписа "джигитите" и едва ли ще си помислят за умишлени нарушения.
Bojo Jelev
на 13.06.2015 г.
Никъде в белите държави, няма секундарници... И не трябва да има! Ако утре секундите се развалят и светнат да отброяват зеленото пък светофара си е червен, ко праим? Засилили сме и блъскаме наред? Не ви трябват секунди, за да познавате правилата за движението... Допълнителната сигнализация не е нужна на никой с акъл в главата и носи допълнително рискове. За тия без акъл има градски транспорт! Проблема на трафика в Пловдив е в липсата на секции за ляв завой и малоумното каране на самите шофьори... От 5 години не карам в Пловдив, а в София и там трафика е и шофьорите са слънце в сравнение с тук. Отказвам да карам в Пловдив. Тука просто никой не ползва мигачи, всеки засича и кара като малоумен и сам си прави тапи и задръствания... Научете се да карате! Не ви трябва баба ви да ви храни в устата като ядете, значи и без секунди за светофарите ще може да се шофира, нали?
Petq Lazarova
на 13.06.2015 г.
Нека се държим отговорно на пътя!Културата ни на движение е под всякаква критика!Да,съгласна съм,че организацията на движението не е перфектна,но това трябва само да ни направи още по-внимателни.Трябва да осъзнаем,че да дадеш предимство на друг водач,пешеходец или велосипедист не те прави глупак,напротив-показва,че уважаваш всеки участник в движението.Арогантното,безпардонно и агресивно поведение на пътя не ни прави"важни",напротив-свидетелства ограничения ни умствен багаж и себелюбие!
K T De Sign
на 13.06.2015 г.
Джигитлък!!!!! и Need for speed.. Не гледайте ефекти от холивуд , там са каскадьори -професионалисти! И доста спец. ефекти. Когато Седнеш зад волана поемаш отговорност за останалите и себе си. Язък! На нас война не ни трябва ние се изтребваме сами !
K T De Sign
на 13.06.2015 г.
всичко се свежда до мисловния процес на водачите на МПС та... имаш акъл печелиш , нямаш- страдат близките
Мария Йолова 1
на 13.06.2015 г.
Не Тотев е виновен за липсващата култура и толерантност.
Albena Bakalova-Tyufekchieva 1
на 13.06.2015 г.
Само камери и високи глоби са решението!!!
Mihail Buradzhiev
на 13.06.2015 г.
Мога да потвърдя заглавието: светофара на Дома на техниката ежедневно се преминава на червено и то съвсем нагло и умишлено.
Nikolai Kolev 6
на 13.06.2015 г.
Всеки ден на всеки светофар виждам коли, които минават на червено. В града се кара с 50км/ч и на жълто се спира, не се дава газ.Пешеходците са с предимство за дясно и ляво завиващите/ляво завиващите това не го знаят явно...../ Единственият проблем са шофьорите, не кмета е зад волана, не шефа на кат, А зад волана си ти....Ако не можеш да спазваш правилата или се изнервяш зад волана, си продай колата и не се качва да шофираш, защото си опасен за хората.
филипополи
на 13.06.2015 г.
Градът ни се превърна във градска къпалня, дойдоха от високите сини планини така наречените СМ/ София Министерството/ PA / Пазарджик / . H /Хасково/ . K/Кърджали / и тнт.... в какво искате да се превърне този град като първите десет години си живял там .Не са толкова виновни институцийте а тези горе споменатите, защото интелигентните и работещи хора на Пловдив ,вече не са тук и в България..Та на тези господа..... докато не си променят мисленето и разсъдъка , докато не се мислят за велики като са дошли тук няма да се оправи Пловдив . За жалост , но това е реалната действителност
Георги Стоев 3
на 13.06.2015 г.
Защо всички обвинявате светофара!? Да, съгласен съм, че трябва да има отделна секция за ляв завой, но дори и тогава навлизайки със скорост от 90-100 км. в час ще се случи същото! Да отбележа и факта, че дори при отделна секция за ляв завой, на преминаващите пешеходци им свети зелена светлина(както тук, така и в европа). Е, редно ли е според Вас да се влиза с такава скорост в кръстовище, където в този момент пресичат хора, деца, майки с колички!? В случая виновен не е в светофарът! Културата ни на шофиране ни води до тук!
Kasapin
на 13.06.2015 г.
Докато не спрат от администрацията да се занимават с глупости няма да спре и това. Хиляди пъти съм го писал и ще го пиша, че има много по-важни неща в момента от атракции на центъра и как да смучат пари от други неща. ТРАФИКА ТРЯБВА ДА СЕ ОПРАВИ И ПАРКИРАНЕТО! На всяко по-голямо кръстовище трябва да има разделен поток за ляв завой + задължително камери и ако може без наши и ваши на глобите и най-вече да са солени под 200-300 лв да няма за минаване на червено и не само ами и лихвата да е сериозна. Тогава могат да се сетят джигитите, че като видят жълто от далече това значи спирачка, а не ГАЗ!!!!Момичето нека почива в мир. Поклон!
Rositsa Baxchevansca 1
на 13.06.2015 г.
ЙАЛКО ЗА ДЕТЕТО
итт
на 13.06.2015 г.
Моля за съдействие сайта за пускане на анкета, ако досега разбира се не е имало такава с въпрос за секция ляв завой на булевардите Източен и Мария Луиза, както и за всички централни и натоварени кръстовища в Пловдив.
Speaker
на 13.06.2015 г.
"Сега всички ще се втурнат да обвиняват момчето зад волана. Разбира се, той е виновен, но има и по-виновни и това са бездействащите институции." - това е много малоумно оправдание за шибаните кавали, които ежедневно нарушават правилата и то по начин, който застрашава животът на други хора. Не ми пука за живота на шибаняка, решил да мине на червено или тръгнал да изпреварва по моста на Водната палата в насрещното - да умира, все тая, но когато умират невинни заради шибаняците - ето тогава е несправедливо и гадно! Институциите няма да спрат малоумниците по пътя. Съдът виждаме какво прави с тях - плащаш и си заминаваш. Какво ще стане според вас с маляката, която смачка момичето на спирката до Герджика?!
итт
на 13.06.2015 г.
Г-н Кмете временно преустановете с някой от ремонтите и насочете средства в поставянето на камери по всички кръстовища и възлови пътни места, защото явно голяма част от хората или една част от тях не заслужават гладки булеварди, защото ще се изтрепят както и невинни хора покрай тях! Това кръстовище, където е станала катастрофата, както и всички натоварени кръстовища в център и широк център да се напряват със секция за ляв завой.
Konstantin Dimitrov 1
на 13.06.2015 г.
МИНАВАМ ОТТУК, виждам, че си защитник на убиеца и се доверяваш сляпо на някой, който очевидно няма и представа с каква скорост се движи. Прегледай видеото от 34 до 57 секунда и ми кажи дали сеата от снимката прилича на сеата от краш-теста. Краш тестa в стълб се прави с 30 км./ч. без никакъв спирачен път и без намаление на скоростта. А този парцал е имал спирачен и е намалил път, но пак се е размазал. С колко е карал, а?!? Съжалявам, че не намерих Сеат Толедо, но те са идентични със Сеат Леон. https://www.youtube.com/watch?v=MM_pOKaVTRY
Miglena Radulova 1
на 13.06.2015 г.
Стига с тия секундарници!Ако карате със съобразена скорост имате време да спрете.Все някой Ви е виновен.Камери и високи глоби,това е решението.Единствено съм съгласна,че трябва да има отделна секция за левия завой на големите кръстовища.
Dzhuniet Gino Dalipov 1
на 13.06.2015 г.
Гледам как по горе някои хора търсят вината в сфетофарите,защо нямали секунди т.н. Никъде в Европа ги няма тези броячи. А и на всякъде червеното си е червено което значи да спреш.
Дени Николаева 1
на 13.06.2015 г.
Не е само на това кръстовище - на Руски и Гладстон редовно минават на червено и останалите се изгеглят едва на червено и те !
минавам оттук
на 13.06.2015 г.
Нека да сме справедливи. Съгласен съм на 100% с темата! Но за вчерашната катастрофа свидетелят, който първи се е притекъл на помощ и е повикал линейка Бърза помощ, твърди точно обратното. Не забравяйте големия размер на кръстовището. Влизаш в него на чист зелен сигнал и излизаш вече на жълто или червено. Това е напълно реална ситуация. В Закона не случайно е записано, че останалите участници в движението са длъжни да оставят последната кола да си завърши маневрата. В случая аз се доверявам на очевидеца, че младежът е влязъл на чист зелен сигнал в кръстовището и когато вече почти го е преминал(вижда се от галерията снимки), тогава е тръгнала жената с Реното, за която вече е светнал зеления сигнал, но не е изчакала Сеата да си завърши маневрата, да напусне кръстовището. Ударила го е в задния калник и при скорост около 60 км/ч е напълно реално така да се завърти колата и да се прасне в стълба. Жената с Реното е нарушила Правилника и ще трябва да си понесе отговорността. Лично мое мнение, не ангажирам никого. Има си свидетел, той ще отговори на въпросите на техническата експертиза и в съда.
Shitstorm
на 13.06.2015 г.
Не е въпроса дали ще имаш "страх" да не те глобят, когато минеш на червено, а да имаш отговорността да не го направиш! При така старателното опростачване в последните 20 години, тези с акъла драстично намаляха за сметка на идиотите по улиците и в резултат на това инциденти като този ще са ежедневие. За нормалните хора остава само възможността да се пазят до колкото могат. Апропо, защо на сеата не се бяха отворили еърбеговете??? За мен вариантите са няколко: 1. Били са отстранени след използването им при предишен инцидент т.е. МПС-то е технически неизправно. 2. Не са се отворили, защото не са били поставени предпазните колани от пътниците в МПС-то.
Evgeni Dimchev
на 13.06.2015 г.
Обикалям из другите градове и само в Пловдив като че ли левия завой не е в отделен сектор , а е заедно с идващите отсреща. Трябва на основните кръстовища да се направи левия завой да е отделен. Виждате , че не за първи път се случва нещо такова именно заради това (първия път на моста на Герджида). Ако левия завой беше отделен , тези катастрофи нямаше да се получат може би, понеже тези които се изнасят са пълни олигофрени и навлизат по средата на платното.
Mariyan Terziev
на 13.06.2015 г.
Трябва да махнат секундите на всицки светофари... Как мойе на 5та секунда колите да трагват на цервено и веце да са на пешеходната патека, а на 3та секунда да влизат веце в крастовището и всицко това става на червен светофар. Йалко е це заради някои олигофрени страдат невинни хора, и цялата работа е заради 2-3 секунди.
Stamen Nikolov
на 13.06.2015 г.
Къде в Европа сте видяли катаджия на пътя? Всичко е с камери и високи глоби които включват отнемане на книжка и затвор за 1 година минимум!
Нико К Петков
на 13.06.2015 г.
В града ни се напълни с пришълци...много коли тесни улици и най- некадърните шофьори...било то от Пловдив ли са или не. Тук мигач и предимство са думи и неща които не съществуват. Жалко е за невинните жертви на малоумните зад воланни устройства...
kosara
на 13.06.2015 г.
за младежа затвор.....
Albena Matova 1
на 13.06.2015 г.
КЪДЕ СА СЕКУНДИТЕ ПИСФЕТОФАРИТЕЕЕЕЕ?????
Тодор Николов 2
на 13.06.2015 г.
Виждали ли сте как карат в столицата на Етиопия? Адис Абеба...>>>https://www.youtube.com/watch?v=UEIn8GJIg0E Очевидно е без сфетофарни уредби или пък без някой напътстващ движението и въпреки това на краткото видео не се забелязват катастрофи...
Димчо Иванов 1
на 13.06.2015 г.
И не само в Пловдив
Дима Димова
на 13.06.2015 г.
На това кръстовище пресичаме с детето и количката всеки ден , не искам да си помисля как тоя малоумник можеше да отнесе някоя майка с дете!!!!
Deqn Garov 1
на 13.06.2015 г.
Всеки път когато мина на жълто, поглеждам колко коли минават след мен.Понякога са над 4,5 автомобила.В София на големмите кръстовища го няма това, камери и глоби, това е единственото решение.
Манол_Гочев
на 13.06.2015 г.
На мен последно време ми се случва доста често на Пешеходна пътека няколко човека да спрат но някой тарикат да не спре а веднъж на пешеходната пътека на Васил Априлов до заведенията Casa De Cuba и Бачито някой да намали а друг да си профучи с поне 60км без да му мигне окото . Шофьорите и на рейсовете понякога засичат много лошо други .
Stan Stratev 1
на 13.06.2015 г.
То всичко е смотано от данъците до ГТП. Първо направете улиците ( не кърпеж) после тротоарите и светофарите и накрая с нашите пари може и велоалеи
Мирослав Ханджиев
на 13.06.2015 г.
ако караш с 40-50 на всеки светофар червено ... има два варианта - изнервяш се и караш с 80 за зелена вълна или се изнервяш и минаваш на червено
Moby
на 13.06.2015 г.
Тази катастрофа за пореден път доказа, че не обичаме нито правилата, нито промените. Първите не ги обичаме по принцип. Към вторите винаги сме резервирани и агресивно настроени, защото дефрагментират сатуквото, което се е създало. Честно казано, не глобите са тези, които ме спират да правя едно или друго. Обичам реда. Обичам регламента. И шофирам така, че всички да стигнем живи и здрави. Всички имаме семейства и съм убеден, че никой не иска да погребва някой в затворен ковчег. Необходима е реформа. Не камери и полицейско присъствие. Трябва проблемите внимателно да са анализират и да се подхванат отначало. Но това няма да се случи. Реформите са промени, а промените създават врагове. А изборите наближават. Всеки търси електорат!
Ritchoni Perkoff 1
на 13.06.2015 г.
Никой освен чалгарското поведение на малките папагали не е виновен.Не обвинявайте който и да било.Тотев не е катаджия и не му влиза в работата кой какви ги върши.Тъпанара е карал с 90 и е минал на червено.Какво повече има да се каже.Променете първо себе си и тогава всичко ще е наред!
Нина Петрова 3
на 13.06.2015 г.
Най-малоумната светофарна уредба е в Пловдив.Тъжно, но факт.
Лучано
на 13.06.2015 г.
Не защитавам Тотев, но откога той е шеф на КАТ? Откога той трябва да глобява? Шефът на КАТ не си помръдва задните части от стола в работно време, само разписва разрешения за номера и то ако му бутнеш допълнително от таксата, в противен случай, въпреки, че искаш да си платиш за номер по избори, ти разписва НЕ! и си дотам. Контролните органи никакви ги няма и изобщо не им дреме. Викаш ги на ПТП, идват след 2 часа? Това нормално ли е? Синхрон в действията - никакъв. Та на гишетата в КАТ работят под DOS? Тоест спрели са около 1994 година и оттам никакво развитие. Тотев може единствено да погне тези със светофарните уредби, за местата където няма таймери или има проблем с някой светофар. Всичко друго, дори лява секция да иска да направи, минава през КАТ, където уточнихме, че шефа си клати краката и го боли за нещата, които се случват. Той си взима заплатата и толкова. Камерите на КАТ, пак не зависят от Тотев...
Georgi Parushev 1
на 13.06.2015 г.
тфа просто са последвията ! а не мойе да ми кайете че не мойеш да изчкаш и когато видиш че мойеш да минеш да минеш а не да бурзаш като пуле ако трябва на следващото (зелено) да мине ама не !
Georgi Parushev 1
на 13.06.2015 г.
Пурво не е заради светофарите а шофиорите половината са с купени кнйки !! 80 % от инструкторите , от изпита се дава на полицая и изпитващия пари
Канар от Коматево
на 13.06.2015 г.
Това за институциите е истина. Обаче, кога и ние най после ще си променим мисленето, че има правила и те трябва да се спазват? Винаги след някой инцидент с жертви си задавам следният въпрос: Колко трябва да си малоумен, да четеш всеки ден колко хора загиват в катастрофи и да продължаваш да си караш както ти е кеф? А, причините са винаги едни и същи - висока скорост, неправилни маневри, преминаване на червен светофар...
Georgi Iliev 9
на 13.06.2015 г.
Най-малумните светофари са там. Може ли да няма светофари само за на ляво и за на дясно, а трябва да се чакат всички коли. Половината за на ляво минават на червено. Ненормално е това за мен.
БВБ
на 13.06.2015 г.
Страннот е наистина защото доскоро тия се скъсваха да спират и да пишат , а изведнъж спряха ! Аз съм виждал да минават на червено пред патрулка и нищо да не правят !
Теодора Кечева-Найденова
на 13.06.2015 г.
Абсолютно! Случвало ми се е. На червено един господин профуча край мен със сигурно 100 км/ч. Дори ми сигнализира да не му се пречкам много. Чак не можах да повярвам на очите си!
Ivailo Ivanov 27
на 13.06.2015 г.
Това го пратете на Тотев, ако му пука да направи нещо на локално ниво, ако не - да си продължава така ... един по един ... една по една ...
temi
на 13.06.2015 г.
Нито камери , нито глоби ще помогнат . Културата и възпитанието ни удрят дъното вече. Всички , които обвиняваме че не си вършат работата са едни от нас .
Евгения Вълчева 1
на 13.06.2015 г.
Туйната истина !
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!