Проверки в курорти и заведения за Студентския празник | ||||||
| ||||||
Дежурни екипи на Комисията за защита на потребителите извършват проверки в цялата страна по сигнали във връзка със Студентския празник. Денонощно на телефон 0 700 111 22 оператор ще приема сигнали и ще дава консултации на студентите, когато са нарушени правата им. В навечерието на празника, още преди пристигането на студентските групи в зимните курорти, Комисията за защита на потребителите е проверила 32 обекта в Боровец, Пампорово и Банско и са съставени 14 акта за нарушения. Проверките са правени основно в заведения за хранене и хотели, съобщи за Дарик председателят на комисията Дамян Лазаров. "Очакваме сигнали там, където има разминаване с предварително закупения куверт или пакет, там където се чувстват дискомфортно или пък в легловата база това, което получават се разминава с очакванията", обясни Лазаров. Председателят на КЗП уточни, че стойността на разговора на телефона 0 700 111 22, независимо от мястото на обаждането, е на цената на един селищен разговор. Апелирам към всички студенти и всички почиващи в тези дни, ако попаднат на подобни случаи незабавно да се възползват от телефона, за да можем не само да ги накажем, но и когато ни дадете трибуна да кажем, че в съответното място този търговец или тази база предлага не това, което съответства на закона, каза още Дамян Лазаров. По думите му до Нова година всички трябва да са с повишено внимание. "Започват да се търсят подаръци, всички са настроени празнично и при избора емоцията присъства в по-голяма доза, отколкото разума - ии точно сега е необходима по-висока степен на бдителност", посочи председателят на Комисията за защита на потребителите. Източник: Дарик |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!