ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Променят туристическото лого на България
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:32 / 12.02.2012Коментари (15)3822
©
Туристическото лого на България, за чиято изработка бяха платени 240 хил. лв. и с което страната ни се рекламираше в последните 8 г., вероятно ще бъде променено. Икономическото ведомство е стартирало процедура за възлагане на обществена поръчка на стойност 2,264 млн. лв. (без ДДС) за изработка на стратегия за нов национален и регионални туристически брандове.

Стратегията е финансирана по ОП "Регионално развитие". В нея се включва анализ на досегашното представяне на България като туристическа дестинация в чужбина и проверка на това дали на външните пазари логото се асоциира с България. Ако се установи, че то вече се е наложила като трайно установен символ сред чужденците, може и да не се замества с ново.

Кандидатите с предложения за рекламна стратегия на страната като туристическа дестинация ще могат да подават офертите си до 5 март. Отварянето на предложенията предстои на следващия ден. Срокът за изпълнение на поръчката е 6 ноември т.г.

Освен с анализа и възможната изработка на ново национално лого изпълнителят трябва да подготви и поне един пилотен регионален туристически бранд, както и набор от символи и продуктови туристически брандове, гласи програмата. Всички тези изработки трябва да се тестват на вътрешния пазар и в международна среда.

Изборът на изпълнител ще бъде определен от цената, маркетинговите анализи и стратегиите за национален и регионални туристически брандове. Изискване е кандидатите да докажат оборот от подобен тип дейност в размер на общо 2,264 млн. лв. от 2008-а до 2010-а. Тази сума е равна на стойността на поръчката.

Източник: в. "Труд"








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
това лого ми прилича на детско ако :), но като слагате изискване за оборот над 2264 млн.лева за участие, така става. Кой определя да се плати за лого толкова много НАШИ пари,не знам, но ако пуснете конкурс в нета ще излезе и 1000 лева за 1-во място ,а ако накарате хората да изберат най-доброто ще бъде завинаги, а не на всеки 5 години ново,все пак парите са наши
0
 
 
Къде са гледали като са я избирали тая мацаница? Никога не ми е харесвало това лого, ама не може на всеки 8 год. да се сменя с модните тенденции. Тука работата е да се източат парите от европейския фонд.
0
 
 
Защо го променят,за да изхарчат една шапка пари и да напълнят нечий джоб...далавера...
0
 
 
Поредното безумие на мин. на икономиката!
Aнонимен
на 12.02.2012 г.
0
 
 
Поредното безумие от страна на мин. на икономиката!Вместо да отделят пари за поредната глупост, да наемат специалисти в сферата на туризма, които години наред сме учили и специализирали, да се влеят нови идеи, нови стратегии за насърчаване на вътрешния туризъм!
Aнонимен
на 12.02.2012 г.
0
 
 
Защо ще го сменят?Толкова си е хубаво,а вече и чужденците го познават.Само излишно харчене на парите на данъкоплатеца.Вместо да ги използват тези пари за здравеопазване и др.,от които се нуждаем.
Aнонимен
на 12.02.2012 г.
+1
 
 
Ами като старото лого го откраднаха от Австрийската област Бургенланд, сега ше трябева да го променят.
+2
 
 
Изискванията за изпълнител на поръчката са толкова специфични, че не е много трудно да узнаеш на кого ще бъде възложена. Наш човек ще е! И ще се отчете където трябва и на когото трябва.
+4
 
 
Стига вече глупости бе, толкова ли си имаме от всичко че ще хвълим 2.5 милиона за лого и реклама, хората си знаят що за страна сме и каква природа имаме, тези които се интересуват - знаят ! и по морето през лятото, и по ски-курортите през зимата има чужденци, те ни правят живата реклама навън! Вместо това да земат да ги инвестират тези пари в нещо жизнено важно - здравеопазване /редки лекарства,повече линейки,апаратури по болниците/, образование, методи за добив на електроенергия /съвременни/ и т.н
+4
 
 
За качествена реклама не трябва да се жалят пари! Вместо по телевизии, да се рекламираме по стадиони? Защо не се инвестират пари в мач на Манчестер Юнайтед, Болтън, Астън Вила и да се използват познатите Български лица, който играят там? Един мач на Юнайтед се гледа от цял свят и рекламата ще стигне до повече хора, отколкото в някой телевизионен канал! Има много начини, стига да се има желание да се свърши работата!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба по Роберт Фицо
Купа на България, сезон 2023/2024
Природни стихии
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: