Мобилен оператор за починал клиент: Да се обади за сметката

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (9)
08:33 / 03.07.2015
5895
Въпреки навременното уведомяване на мобилен оператор за това, че техен клиент е починал и трябва да закрият сметката, вдовицата му продължава да получава фактурите за плащане. При това сумите растат и стават непосилни за малката пенсия на жената, показа репортаж на Нова телевизия.

Странното е, че от мобилния оператор проверяват случая, извиняват се, но това не променя ситуацията - сметките продължават да пристигат. 

Култова стана и репликата на оператор, към който се обърна дъщерята на починалия - поиска да чуе титуляра на сметката, за да му каже за какво дължи парите по изпратената му фактура.

Всяко позвъняване по този случай в оператора води до извинения, но това не спира фактурите, които продължават да пристигат, казват близките на покойника. 

Очевидно е, че някой не си върши работата, но това не оправдава тормоза, на който тези хора са подложени.


Виж коментарите (9)
Още новини от Национални новини:
След проливния дъжд: Кобиляк и Лехчево отново са под вода
Проговори майката на убиеца на Магдалена: Ще си понесе отговорнос...
Първи думи на убиеца на Магдалена след самопризнанията
Двойно предупреждение за цяла България, което влиза в сила след 4...
Спасиха дете, загубило съзнание след опасна игра
Бизнесмен: Стотици хиляди българи не могат и не желаят да работят...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).