ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Хората вече неглижират скандалите и компроматите по време на изборната кампания
Автор: ИА Фокус 20:18 / 16.11.2022Коментари (0)739
© Личен архив
В предизборната кампания за 48-мия парламент медиите запазиха мястото си на четвъртата власт и играят голяма роля за формирането на общественото мнение, друг е въпросът как се оценяват техните продукти. Това каза в предаването "Това е България“ на Радио "Фокус“   Лидия Йорданова, собственик и управител на Екзакта Рисърч груп.

Всичко това се доказва от изследването, направено в последната седмица на предизборната кампания. Генерално, няма никаква промяна в това как се подреждат по влиятелност отделните медии по време на самата кампания, каза Лидия Йорданова. На първо място остават телевизиите, на второ място са интернет сайтовете и портали и на трето място са социалните медии. Има обаче определени промени в интереса на обществото към тези медии, добави Йорданова.

За последната година общественият интерес на българите към телевизиите е намалял с 10%, посочи още Лидия Йорданова. Има и  малък отлив от интернет и социалните мрежи – 7%. Това говори, че се е свил общественият интерес към тях през последната кампания.

Лидия Йорданова разкри още, че свиването на интереса към тези медии говори за нарастващите критерии и изисквания на обществото ни към медийните продукти, които представят определени политически лица. Медиите, без съмнение, съобразяват своите формати с аудиториите си, но държат сметка и за манталитета на политическите лица. Търси се атрактивен формат за представянето им.

Интересен е изводът на "Екзакта", че хората  вече неглижират скандалите и компроматите по време на изборната кампания. Те не обръщат внимание на тези компромати. Това лишава стратезите на политическите щабове от силата на посланията, на които те разчитат.  

За последната година от вота, обаче са намалели с 6% отегчените и уморените от кампаниите на медиите. Това говори, че интересът на обществото се възвръща. Събуждането на интерес към вота е събуждане на интерес към политическо решение за добри политики, смята още Лидия Йорданова.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Расте броят на случаите на маймунска шарка в Европа
Зима 2022/2023 г.
Войната в Украйна
Промени в Изборния кодекс
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Какво трябва да се направи с парите за пробива до Водната палата?
Пробива в крайна сметка трябва да се реализира
Да бъдат пренасочени към продължението на бул. Северен
Да бъдат пренасочени към реализирането на проекта за кино "Космос"
Да бъдат пренасочени към проекта "Форум юг"
Нямам идея къде да бъдат пренасочени, но да не се довършва пробива
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: