ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
20 млн. евро за реклама на сирене, месо и плодове извън ЕС
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:06 / 28.12.2015Коментари (0)2084
©
Български сдружения в земеделието са защитили четири програми за реклама на родни продуктите в страни извън Европейския съюз. Общият им бюджет е над 20 млн. евро, като рекламите, които стартират догодина, ще се прилагат в продължение на три поредни години и ще се финансират от ЕС. Това стана ясно от годишния отчет на аграрния министър Десислава Танева.

Чрез първата промоционална програма ще се рекламират българско бяло саламурено сирене и кашкавал. Проектът, наречен "Качествено европейско сирене", е защитен от Асоциацията на млекопреработвателите в България и е насочен към пазарите на Обединените арабски емирства, Азербайджан и Казахстан, където ще се разгърнат кампании за близо 5 млн. евро.

Освен директна реклама браншът ще има възможност да представя продуктите си в търговските вериги в тези страни, а също и да участва в специализирани изложения.

Асоциацията за развъждане на българска млечна порода овце защити друга рекламна кампания - "Разнообразие от вкусове". Чрез нея догодина трябва да се рекламират българско овче месо и сирене в Обединените арабски емирства, Казахстан и Йордания. Бюджетът й е 4,45 млн. евро.

За първи път сред одобрените програми попада и проект за биологично производство. Асоциация "Биопродукти" е спечелила финансиране от 4,57 млн. евро за реклама на пресни и преработени плодове и зеленчуци, ядки и биовино. Тя ще се осъществява в Германия, Австрия, Швеция и Дания.

Еврофинансиране получи и един съвместен проект между българска и гръцка организация. Става дума за промоция на пресни череши, която трябва да се осъществява в Швеция, Финландия и Германия. Одобреният бюджет е 4,17 млн. евро, а спечелилите организации са българският Съюз на градинарите и гръцка група земеделски кооперативи начело с "АСОП Епископис".

Наред с това ще тече и промоционална кампания на български вина на пазара на САЩ, Япония и Китай с бюджет от 3,6 млн. евро.

Източник: Труд








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Лято 2024
Парламентарни избори 2024
Евроизбори 2024
Аматьорски футбол
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: