Община Пловдив обмисля вариант за въвеждане на зимно и лятно разписание на автобусите, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Кметът Иван Тотев се надява пловдивчани да се включат в дискусията по темата. Идеята е за спиране по-рано на рейсовете в късните часове през зимата и удължаване на движението им през лятото до по-късно през нощта.
Общината обаче все още няма крайно решение. "Обсъждаме го, добре е обаче да имаме становище дали зимата трябва да имаме градски траснпорт до 22, 30 часа", коментира кметът.
Питат пловдивчани да има ли автобуси до по-рано през зимата и до по-късно през лятото!
© Plovdiv24.bg








Васил Василев 16
на 28.11.2017 г.
Тотев,не се прави на луд. Градски транспорт трябва да има до късно,без значение какъв сезон е. Като не им се иска на превозвачите да си заминават. Стига сте се съобразявали с тях. Затова се казва ОБЩЕСТВЕН транспорт. А за да имат шофьори ,крайно време е да се научат да дават заплати,а не социални помощи. Последното важи за всички работодатели в Пловдив.
Борис Джувинов
на 28.11.2017 г.
Кой ли - хора започващи смените си в 6 сутринта - магазинери по супермаркетите с работно време 7 до 22, денонощни магазини, баничарници които най късно 5:30 трябва да са почнали да месят, хора работещи на смени по международни компании или заводи с непрекъснат процес, готвачите по ресторанти, детски градини и училища. За след 22 - пак същите тия хора работещи на смени по магазини, фабрики, фирми, ресторанти, хора, които искат да излязат на кино, театър, концерт, които обикновено свършват след 9:30-10 вечерта, примери още могат да се намерят. Аз лично работя на смени и до 22-23 часа, че и по късно и единственият ми избор тогава е такси, дори и за отиване до работа ползвам, защото единствената линия, която ми върши работа - 24 не спазва никакъв график, лично съм засичал по графика в сайта на общината и далеч не са единствените, да не подхващаме темата че на някои спирки не да се спре, дори не се намалява ако няма човек за слизане който да е станал до вратата, а за 2-3 човека на спирката от къв зор да спира...
Elestar
на 28.11.2017 г.
То това не подлежи на дискусия - искат зелен град, а няма ни трамваи , ни тролеи , нито каквото и да била адекватна алтернатива на стандартните рейсове - а да забравих имате си велоалейте , карайите си по тях посред нощ (особенно зиммно време е доста приятно) Винаги съм се чудил , защо след 9 (то дори още от 8.30 почти няма никакъв рейс или ако има в повечето случаи пропускат спирки) Особенно за района на гарите , "градски транспорт" (макар че в Пловдив градски - означава - частен ) е немислимино да няма транспорт с който човек да се прибере. Представете си 2019 , когато започне ( поне предполагам че ще има) голям наплив туристи , които ще предпочетат вечерни разходки из града и представете си ако искат да отидат да разгледат театъра/ или гребната от да речем SPS, колко ще им приятно. Винаги съм твърдял , че трябва "Градски" транспорт Пловдив да стане Градски транспорт Пловдив , а не да служи на частни интереси , на които им дреме за хората , каквото е и към момента състоянието на БДЖ - искам повече пари (само дневни курсове- пълно е с народ , без вечерни - има един два пътника) Дори има и по елементарни практики - увелече цената на билета след 21 до 24 часа и 3 до 6 часа на 1.20 лв. или 1.50 лв , ако толкова се мисли че няма да има изгода
Iva-Hari Simonyan 1
на 28.11.2017 г.
То и тях ги няма вече! След втора смяна в 22:30 звъня по няколко пъти на всички таксита, които знам и все казват, че няма кола. А завали ли дъжд или сняг изобщо не вдигат телефона!
poten
на 28.11.2017 г.
Защо пък да има автобуси през зимата до по-рано? Да се чудим с какво да се прибираме след 20:00 часа, мръзнейки по спирките? Колкото до лятното време - просто е нужно автобусите да са поне до 00:00 часа.
Живко Здравков
на 28.11.2017 г.
от кадя на кадя
Веселин Везаров
на 27.11.2017 г.
Еми да трябва да има лято до 12 зимно време до 10 ч
karaivana
на 27.11.2017 г.
Автобуси трябва да има поне до 23:30 часа, както в другите големи градове. Сутрин най-късно в 4:30. Всичко друго е ала-бала, ама с този частен транспорт последното важно нещо са пътниците...
Jivko Djurdjev
на 27.11.2017 г.
Може да видите ,че дори има нощни линии в Бургазъ!!!
Jivko Djurdjev
на 27.11.2017 г.
В ПЕТ ЧАСА ТРЪГВАТ ПЪРВИТЕ АВТОБУСИ! В БУРГАЗЪ !!! Ще пратя разписание!
Jivko Djurdjev
на 27.11.2017 г.
СЪБОТА СА КАТО В ДЕЛНИЧНИ ДНИ ,САМО В НЕДЕЛЯ СА ПО РАЗРЕДЕНИ!!!!
Jivko Djurdjev
на 27.11.2017 г.
В , И ЗИМЕ И ЛЕТЕ , АВТОБУСИТЕ СА ПРЕЗ 5ПЕТ МИНУТИ ПОНЕ ДО ДЕСЕТ ЧАСА ! ПОСЛЕ ДО ДВАНАДЕСЕТ СЕ РАЗРЕЖДАТ !!!
Митко Ботевиста
на 27.11.2017 г.
От частен градски транспорт толкова. Благодарете на тези, които го полуфалираха, приватизираха и след това дофалираха. Старите коли са много и ще стават още повече. С такъв частен градски транспорт е неизбежно.
Siyka Giaourova
на 27.11.2017 г.
Глупости, що за питане ! Автобуси до по-късно трябва да има и през зимата и през лятото ! Сега какво е ? В 8 - 8.30 часа вечерта вече няма никакъв транспорт ! Всички автобуси тръгнали да се прибират за депото ! Има хора, които се прибират по-късно от работа, в 9 - 9.30 - 10 часа и какво да правят ? Такси, а ? Смятам, че и зиме и лете трябва да има транспорт поне до 11 часа вечерта !
DailyDose
на 27.11.2017 г.
Положението е зле, честно казано. От някои спирки до други в друг квартал, има по няколко линии, от други - 0, и квартал, квартал и нещо си го минаваш пеш за да се качиш, да се возиш 3-4 спирки. Което обезмисля идеята. Освен това ако чакаш точно определена линия, трябва да имаш запазени номерата на такситата, защото понякога след половин час чакане се досещаш, че шофьора е спрял да точи нафта някъде, и нямаш да отделиш още толкова време. Да не говорим, че автобуси с 20 места най-редовно си превозват по 40 пътници (най-много ми се е случвало 48, повече от това не можеха да се качат). На седалките съм виждал какво ли не - от опаковки до косми (кучетата са разрешени) и дори по-неприятни неща. Освен това в 90% от автобусите, звучи чалга, т.е. шофьора е дебил, което могат да го установят и останалите участници в движението. При целия този хаос въпроса е дали да е боклук половин ден, или боклук денонощно. Т.е. задават си грешния въпрос.
Таня Алексиева 1
на 27.11.2017 г.
Нито сутрин нито вечер има с какво да се придвижиш. Да не говорим за опера, театър или кино
Dimitur Mihailov
на 27.11.2017 г.
На вас Не може да се разчита!
beats
на 27.11.2017 г.
кво значи зимно и лятно разписание бе хора... който иска да пътува, ще пътува без значение сезона ! Трябва да има рейсове и до по късно даже без значение сезона !
Plamen SeFyu
на 27.11.2017 г.
Еми разбира се
Веселин Лазаров 1
на 27.11.2017 г.
нол бари нооллл.....,,дыаволат е в детаилите,,,....миналата студена зима сте се помни далго.....за автобусите -,,полуцхават си парите и си заминават,,....
Petia Peikova 1
на 27.11.2017 г.
През всички сезони да има до късно,дай сега зимата да не излизаме след 19 ч и да не се прибираме след 21-22 ч,ще нощуваме по улиците ли???
Василка Попова
на 27.11.2017 г.
Според тъпия въпрос ни се препоръчва през зимния период да спрем да ходим на културни мероприятия вечер и да не работим. По-добре регулирайте разписанието на транспорта в една и съща посока така, че да не се движат рейсовете един след друг!
asaf
на 27.11.2017 г.
Общински умници мамини сладки... :) Лятно и зимно разписание на масовия ГТ само и единствено след като бъде въведено аналогично работно време във всичките видове бизнес в и около града, който работи на смени. Ама не съм сигурен как ще стане с общинска наредба... :) Или през зимата втората и нощната смяна ще се прибират след работа пеша, в снега, при минусови температури? По възможност да отговори умникът, който е подхвърлил идеята на кмета... :)
Ива Николова 2
на 27.11.2017 г.
Ама ,че тъп въпрос!По -добре да са до по-късно!
Nina Yankova 1
на 27.11.2017 г.
Незнам до колко има рейс но след 20.часа рейс няма...пък за събота и неделя незнам почти всички са през 40/50...че и до час разлика от рейс до рейс...а ние дето работим на график и си работим и събота и неделя,как да пътуваме🤔🤔🤔
AtanasK
на 27.11.2017 г.
Трябва от всеки един квартал да има по 1 линия която ходи до останалите. Не може хора 2-ра смяна които свършват 22:00 , да трябва да хващат таксита и да дават по 5-6 лв всяка вечер, понеже няма градски транспорт.
Sergey Sergeev 1
на 27.11.2017 г.
В нормалните градове под "зимно" разписание се разбира 23.30- 00.00, а "лятно" - 00.30-1.00. Но понеже сме в Пловдив и управниците страдат от липса на сиво вещество съм готов да се обзаложа, че представите им са коренно различни! За това - автобуси до ПОЛУНОЩ и зимата и лятото!
Vasil Tranenski
на 27.11.2017 г.
Колко по-рано да спират през зимата, те и сега след 20ч са невидими???
Тони Кръстева
на 27.11.2017 г.
Такъв голям град втори по големина , а автобуси след 21ч няма. Срамота и маршрутки няма и сме пълен хаус на едно кино неможеш да отидеш, че няма как да се прибереш. Голям геноцид машала на общината.
Мариана Шишманова 1
на 27.11.2017 г.
Да, и да отиват до последните спирки във всички точки на града, има и нощни които започват в 19,00 и автобус до последна спирка ходи само №24,няма събота,няма неделя бизнеса работи
DailyDose
на 27.11.2017 г.
Трябва да внимават като ги обмислят новите графици. Накрая да не се окаже, че лафките ще работят без да пречат на автобусите.
Radosveta Guleva 1
на 27.11.2017 г.
И двата варианта са наложащи
Деспа Маркова 1
на 27.11.2017 г.
Може ли град втори по-големина да няма автобуси след 20-21 часа?
Ивайло Иванов 17
на 27.11.2017 г.
Хич да ги няма!че с тия техни шофьори.....
Silv
на 27.11.2017 г.
Да, интересно. Те заводите, фирмите и бизнесът като цяло лятото работят до по-късно нали. А зимата няма втори и нощни смяни...
Mariana Aneva 1
на 27.11.2017 г.
Лято, зима, рейс в Плд в 8.30 не може да хванеш. Какво остава в 21-22. Направо утопия. Чудя се кога най-после ще "оправят" градския транспорт в тоя град, а именно: работа на рейсовете до по-късно, премахване на кондукторите и поставяне на автомати, премахване на малките неудобни рейсчета или поне в пиковите часове и още, и още...
Galina Vulkova
на 27.11.2017 г.
От много мислене остава да ни оставите без превоз До сега нищо умно не сте направили.важното е таблата да светят може без рейсове
Moby
на 27.11.2017 г.
Тотев не само да мисли къде да харчи пари, но да обърне внимание на персонала, който му е пряко подчинен. Олигофрен до олигофрен стоят. А от олигофрен гъзолизец работа и нещо смислено не очаквай. Лято или зиме - работата си е работа! Необходим е адекватен подбор на техниката. Не може в час пик да се пускат копърки и хората да са доволни. С работното време на автобусите също не трябва да се прекалява. Нека и такситата да започнат да печелят пари. Маршрутните превози също.
Ivan Ivanov ivancheto
на 27.11.2017 г.
Трябва да има рейсове до 11.30 поне.... е*ати града сме
Nikol Milinich
на 27.11.2017 г.
обмислят? Аз рейс зимата след 6:30 не съм видяла
Maria_M
на 27.11.2017 г.
Недейте да викате много 'да', щото като направят последните автобуси до 7-8 зимата, ще стане интересно
Facepalm
на 27.11.2017 г.
Точно обратното на това което трябва да се направи! ба*ти логиката... Зимата когато е студено и тъмно да няма ГТ, а лятото когато може да се ходи пеш, да се позлва велосипед автобусите да пътуват празни?! В тая община само малоумни ли работят?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!