пристигнаха няколко сигнала от разярени пловдивчани, излъгали се да пазаруват по празниците в скандално известната верига магазини за хранителни стоки Billa. След като сигналите бяха няколко, решихме да ги обощим.
Първият проблем, с който са се сблъскали нашите читатели е разминаване в цените в разпространяваните из града брошури и в магазина. "Отидох да си напазарувам, от брошурата си харесах филе "Елена" и си купих, но когато трябваше да плащам се оказа, че цената в магазина е по-висока от тази на брошурата. Оплаках се на служителите в магазина, но те само виновно ми повдигаха рамене казвайки, че нищо не могат да направят", оплака се наш читател.
"Вчера си пазарувах в Billa, но понеже очаквам от тях да са некоректни, проверявах срока на годност на стоките. Повечето изтичаха текущия ден, което не е чак толкова фатално, но попаднах на тиквички, чийто срок бе изтекъл буквално миналата година, макар и да ставаше въпрос за няколко дни. Бръкнах по-назад, имаше от същия асортимент, но годни. Явно в магазина се надяват да си прокарат старата стока, заедно с другата, разчитайки на невниманието на клиентите", оплака се друг наш читател.