Романтичният Пловдив омайва французите

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
11:22 / 24.09.2018
9780
От 25 до 28 септември 2018 г. Община Пловдив се представя на IFTM Top Resa в Париж - най-голямото туристическо изложение във Франция за професионалисти, което тази година отбелязва своята 40-годишна история.

На информационния деск на Пловдив, част от информационния щанд от 42 кв.м. на Министерството на туризма на България, ще присъстват най-новите рекламни материали и сувенири за Пловдив, изработени от Общински институт “Старинен Пловдив" и Общинска фондация “Пловдив 2019". Акцентът в представянето ще бъде “Пловдив - Европейска столица на културата 2019", но паралелно с богатия артистичен потенциал и културна програма на Пловдив ще бъдат поставени на фокус и предимствата на града като предпочитана туристическа дестинация на международно ниво в следните няколко аспекта: древен и вечен, изпълнен с история; романтичен, изпълнен с атмосфера; енергичен и пулсиращ, изпълнен с живот; дестинация за всеки вкус и всички сетива и др. В тази връзка за целите на изложението бе изработен специален мини-каталог на френски език.

През 2018 г. французите продължават да бъдат на второ място след испанците сред чуждестранните туристи в Пловдив, според статистиката на посещаемостта в туристическите информационни центрове за изминалата година.

През 2017 г. в силния туристически период юли - септември в туристическите информационни центрове в града бяха регистрирани 2 826 френски туристи. Гостите от Франция проявяват подчертан интерес към Пловдив - вълнуват ги местните забележителности, културно-историческото наследство, етнографските традиции и типичните продукти на гурме и винения туризъм.

Според данни на НСИ през 2017 г. в града са реализирани 11 895 бр. нощувки от Франция, като общо за областта техният брой е 389 542. Водена от тази статистика, през настоящата 2018 г. Община Пловдив реализира реклама за двугодишен период (2018 г. - 2019 г.) в Le Petit Futé - едно от водещите туристически издания във Франция и френскоговорящите страни с над 41-годишна история (от 1976 г.), което издава пътеводители за над 700 дестинации. Рекламата в Le Petit Futé обхвана 4 основни комуникационни канала: книжен пътеводител, дигитален гид, специализирано списание (което ще се разпространява безплатно на IFTM Top Resa) и онлайн платформата www.petitfute.com.

Експертите от отдел “Маркетинг и реклама" към ОИ “Старинен Пловдив", които представят Община Пловдив на изложението, получиха специална покана за финала на 6-тото издание на състезанието Travel Agents Cup, което се провежда в рамките на IFTM 2018 Top Resa и на което България тази година е спонсор.

Състезанието се радва на отлична посещаемост от страна на най-популярните туроператори и събира на едно място едни от най-големите турагенти и мениджъри на туристически агенции във Франция, сред които на 27 септември в зала Алианц Травъл Арена-Париж ще бъде представена 10-та Международна среща на туроператорите, която ще се проведе в Пловдив в периода 21-23 ноември 2018г.

През 2017 г. общо 32 480 професионалисти в туризма и туристическата индустрия са посетили IFTM Top Resa MAP Pro. Ръстът от 5% спрямо 2016 г. ясно подчертава значението на форума като водещо събитие и барометър в туристическата индустрия.

Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Пловдив:
Справедливост застигна шофьор на автобус в Пловдив
Собственици на масиви: Изкупуват ни черешите по 8 лв., в Пловдив ...
Локомотив блъсна камион на малко познат прелез в Пловдив
Три автомобила са замесени в опасната каскада в Кючука
Кола се обърна в Кючука, пожарникари вадят жена и дете
6 дни улица в Стария град е затрупана от самосрутила се къща


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).