Пловдивчанин поиска обезщетение заради претърпяно унижение в градския транспорт
Читател на Plovdiv24.bg потърси нашата медия, за да сподели за унижение, свързано с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, пиша Ви във връзка с поредното своеволие от страна на шофьор от градски транспорт в Пловдив.
Вчера, 13 февруари, сутринта най-демонстративно и нагло шофьорът на автобус №66 не благоволи да спре на автобусната спирка, обозначена като "152 – срещу аптечно управление".
Точно преди спирката, на бул. "Пещерско шосе" има светофар, на който въпросният автобус трябваше да спре, защото светна червен сигнал. Затова ясно видях, че това е автобусът, който чакам и застанах на тротоара пред самата спирка и информационното табло, за да се кача по-бързо в автобуса.
За моя изненада обаче вместо да спре, шофьорът най-нагло се усмихна и продължи по пътя си. Със сигурност ме видя, защото дори имах време да му махна с ръка, виждайки скоростта, с която се движеше. За съжаление не успях да видя регистрационния номер на автобуса, но за сметка на това записах точния час, в който се предполагаш да спре, а именно 09:15 ч. (по случайност, точно по разписание и според таблото на спирката).
Абсолютно съм сигурен, че нямаше основателна причина за тази постъпка на шофьора, защото видях и неодобрителната реакция на пътниците, които са имали късмет да се качат от предната спирка. За съжаление този случай не е прецедент за Пловдив.
Следващият автобус пристигна в 09:24 ч., в който най-после успях да се кача. Регистрационният му номер е РВ6281СК, а номерът на билета, който си купих е 77834. Този шофьор и кондукторът потвърдиха, че са "четвърта кола", но не могат да кажат кои са колегите им пред тях от предишния курс по разписание. По думите им, би трябвало предишният автобус да е тръгнал в 09:11 часа от първа спирка.
Заради гореописаното своеволие и наглост не само закъснях за работа, а пропуснах и важна за мен служебна среща. Очаквам Вашето съдействие в намирането на нарушителя и своевременно писмено обяснение на ситуацията и взетите мерки за разрешаването ѝ. Вярвам, че гражданските ми права са нарушени и заслужавам да бъда обезщетен за претърпените загуби и унижение".
Репортер на сайта ще предаде сигнала на фирмата-превозвач, откъдето очакваме адекватна реакция!