Пловдивчанин поиска обезщетение заради претърпяно унижение в градския транспорт

Автор: Васил Динев
Коментари (4)
20:25 / 14.02.2020
19835
Читател на Plovdiv24.bg потърси нашата медия, за да сподели за унижение, свързано с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, пиша Ви във връзка с поредното своеволие от страна на шофьор от градски транспорт в Пловдив.

Вчера, 13 февруари, сутринта най-демонстративно и нагло шофьорът на автобус №66 не благоволи да спре на автобусната спирка, обозначена като "152 – срещу аптечно управление".

Точно преди спирката, на бул. "Пещерско шосе" има светофар, на който въпросният автобус трябваше да спре, защото светна червен сигнал. Затова ясно видях, че това е автобусът, който чакам и застанах на тротоара пред самата спирка и информационното табло, за да се кача по-бързо в автобуса.

За моя изненада обаче вместо да спре, шофьорът най-нагло се усмихна и продължи по пътя си. Със сигурност ме видя, защото дори имах време да му махна с ръка, виждайки скоростта, с която се движеше. За съжаление не успях да видя регистрационния номер на автобуса, но за сметка на това записах точния час, в който се предполагаш да спре, а именно 09:15 ч. (по случайност, точно по разписание и според таблото на спирката).

Абсолютно съм сигурен, че нямаше основателна причина за тази постъпка на шофьора, защото видях и неодобрителната реакция на пътниците, които са имали късмет да се качат от предната спирка. За съжаление този случай не е прецедент за Пловдив.

Следващият автобус пристигна в 09:24 ч., в който най-после успях да се кача. Регистрационният му номер е РВ6281СК, а номерът на билета, който си купих е 77834. Този шофьор и кондукторът потвърдиха, че са "четвърта кола", но не могат да кажат кои са колегите им пред тях от предишния курс по разписание. По думите им, би трябвало предишният автобус да е тръгнал в 09:11 часа от първа спирка.

Заради гореописаното своеволие и наглост не само закъснях за работа, а пропуснах и важна за мен служебна среща. Очаквам Вашето съдействие в намирането на нарушителя и своевременно писмено обяснение на ситуацията и взетите мерки за разрешаването ѝ. Вярвам, че гражданските ми права са нарушени и заслужавам да бъда обезщетен за претърпените загуби и унижение".

Репортер на сайта ще предаде сигнала на фирмата-превозвач, откъдето очакваме адекватна реакция!

Виж коментарите (4)

Още по темата (332):
16.04.2024 Шофьор на автобус към ученици в жегата: Пускам парното, да видим кой ще издържи повече!
08.04.2024 В Пловдив: Залостиха вратите на градски автобус с парцал
26.03.2024 Ученичка от Пловдив: Това не е нормално, вземете мерки!
12.01.2024 Пловдивчанин предложи градският транспорт да стане безплатен
08.01.2024 Шофьор пуши в насрещното, кондукторка мести крака на пътничка - пречил й
07.12.2023 Пътник наби шофьор на градски автобус в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Пловдивчани извиха огромни опашки за върбови клонки
Хиляди остават без вода в Пловдив и региона
Снимка показва как е изглеждала Главната на Пловдив, когато по не...
Даваме 78 000 лева за близо 100 химически тоалетни в Пловдив
Асфалтираха най-новата улица в Пловдив, строителите блокираха кол...
Производители бесни: Нямат ли срам? Купуват марулята от борсата з...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).