Пловдив е лидерът на културния туризъм в България

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
14:05 / 13.12.2017
4269
На официална церемония във Военния клуб на София миналата вечер, бяха връчени Вторите годишни награди в туризма на Министерство на туризма на Република България. След оспорвана надпревара Пловдив спечели три награди - първа награда в категорията "Община за културно-исторически туризъм", второ място за Античния театър в категорията "Туристическа атракция" и трето място в категорията "Туристическа дестинация". На фестивала "Дефиле на младото вино" не достигнаха няколко пункта да се нареди в тройката финалисти в категорията за събитие, която беше най-оспорвана.

"Няма нищо по-естествено от това първата българска европейска столица на културата да получи наградата за културен туризъм за 2017 г. на национално ниво. Участниците в другите две категории Античен театър на Филипопол и фестивал "Дефиле на младото вино" са част от тази награда, защото са основен актив от културния продукт на града. Това е награда, която обединява усилията на общинските структури по туризъм, туристическия бранш и държавата, защото културният туризъм е приоритетен както за град Пловдив, така и за България" каза в благодарственото си слово директорът на ОП "Туризъм" - Пловдив Виделина Гандева, която получи наградата от името на кмета на Пловдив Иван Тотев.

Наградата беше връчена от зам.-министъра на туризма Ирена Георгиева, която подчерта огромната роля на града за популяризиране на културния туризъм в световен мащаб и сподели подкрепата на Министерството на туризма в процеса по включване на Епископската базилика на Филипопол и античните мозайки на Пловдив в списъка на ЮНЕСКО. Наградата е заслужен финален завършек на 2017 г., през която Пловдив показа, че стратегията да се работи ЗАЕДНО и професионално на всички нива в туризма е най-успешна и получи много признания:

• "FlightNetwork" - световен туристически сайт нареди ОП "Туризъм" сред "20-те най-добри световни туристически организации за 2017 г."
• Първо място в категорията"Най-ефективни рубрики и публикации" получи Община Пловдив в Национален конкурс "Чети и пътувай" за най-мащабната рекламна кампания, свързана с посещението на журналисти от FIJET във връзка с удостояването на града с приза "Златната ябълка"
• "Община с най-добра маркетингова политика за 2017 г." - Първи национален конкурс на АБТТА
• "Най-ефективно партньорство с туристическия бранш" на БХРА
• "Най-успешна маркетингова стратегия в туризма" на BATI

Виж коментарите (0)

Още по темата (956):
14.03.2024 "Пловдив 2019" ще разполага с 2,6 милиона лева
07.02.2024 Кирил Велчев за "Пловдив 2019": Комисията ще оценява важни проекти за
Пловдив
01.02.2024 В Пловдив обявиха отворена покана за 1 000 000 лева
12.01.2024 Помните ли грандиозното събитие, посетено на тази дата в Пловдив от 50000 зрители?
24.01.2023 Фондация "Пловдив 2019" инвестира 1 000 000 лв. в ключови събития за града
12.01.2023 Датата 12 януари остава завинаги в историята на Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...
Предлагат 1600 лева заплата за юрисконсулт в община Пловдив с три...
Пловдивчани извиха огромни опашки за върбови клонки


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).