Неприятно изживяване за пловдивчанин на каса на EasyPay

Автор: Георги Кирилов
Коментари (3)
17:20 / 25.09.2021
10331
Пловдивчанин сигнализира за неприятна случка, която му се е случило на каса на Easypay. Ето какво пише той в сигнал до Plovdiv24.bg.

Здравейте! Днес се натъкнах на некадърен и вулгарен касиер на Easypay каса, намираща се в кв. "Кючук Париж". Не стига, че със своята некадърност направи опашка от 15 човека, ами и накрая като останах последен, след като няколко човека се отказаха, най нагло ми заяви, че излиза в почивка и да съм си хващал пътя.

Да, хванах си го, но за мен вече Easypay не съществува. Плащах си всичко през тях и през интернет сайта им, и през мобилното им приложение. Дори няколко пъти през самия офис, но тогава винаги е имало две много вежливи и културни касиерки, а не като днешния служител. При опита ми да се свържа с телефона за оплаквания, даваше постоянно заето.

Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.


Виж коментарите (3)
Още новини от Новини от Пловдив:
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...
Предлагат 1600 лева заплата за юрисконсулт в община Пловдив с три...
Пловдивчани извиха огромни опашки за върбови клонки


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).