ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
1620 62 (3.8%) 1239 19 573 785 (4%) 14 013 32 517 537 989 346 (3%) 23 998 568
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Кметът обясни защо трафикът в Пловдив няма да се облекчи дори и след големите ремонти
Автор: Мариана Панчева 11:53 / 23.10.2017Коментари (71)16550
© Plovdiv24.bg
"Броят на автомобилите в Пловдив расте неимоверно. Проблемът е сериозен." Така кметът Иван Тотев обясни защо трафикът в града няма да се облекчи дори и след завършване големите ремонти, предаде репортер на Plovdiv24.bg. По 100 коли на ден се регистрират в Пловдив и още токова в областта, поясни той. 

Отделно - средно 80 000-100 000 автомобила на ден влизат в града под тепетата, отчитат на входно-изходните артерии. Проблем създава и трафикът, минаващ през Пловдив заради недовършения Околовръстен път. 

"Няма как при тези данни да смятаме, че ще има период, през който ще се движим свободно, най-вероятно единственият такъв период ще е неделя следобед", коментира Тотев. 



Още по темата: общо новини по темата: 83
19.07.2018 »
18.12.2017 »
10.12.2017 »
15.11.2017 »
30.09.2017 »
28.09.2017 »
предишна страница [ 1/14 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
За какъв период? Или Пловдив няма да расте? Това са временни решения, които при този ръст граничат с дебелизъм, да не казвам простащина...
0
 
 
Аман от псуващи и недоволни... Как не можете да се замислите, че модерни градове, създадени няколко хилядолетия по-късно от Пловдив, някои от тях по време на индустриалната революция, рано или късно също опират до този проблем... А това са мегаполиси замислени с идеята да акомодатират подобен трафик... А сега се замислете - Пловдив, чиито централни улици са "проектирани" преди няколко хилядолетия - как да се приспособи към модерните "нужди" на всеки 2ри пикльо решил да има кола от консуматорско удобство и толкоз????? Да бутаме къщите по Гладстон за да разширяваме освен? Или да прекопаем метро през почва пълна с артефакти???? Няма как да стане просто... Търпение се изисква за въвеждане на ограничен достъп през центъра със засилен и адекватен градски транспорт, както в Лондон, или пък ако някой наистина има предложение - да го внесе за обсъждане, а не да джафка по български срещу оправата... Сами не осъзнавате как режете крайниците на системата, която ние сами издигаме, а после сваляме с мрънкане... Няма как да стане от днес за утре...
на 24.10.2017 г.
0
 
 
Ми вдигни данъците 10-торно за брички, ве Тотьо мамин. Ама ще те намразят селяците ... а на теб ти трябват нали ?
0
 
 
Има един основен проблем и това е че 99% от народа кара само в средна лента!!!! Проблем са също и спрелите автомобили в най-дясна лента!!! Има едно решение, което родните милиционери могат да прилагат като хакат яки глоби на спрелите коли в дясната лента, а не като тях да спират до някое нон стопче и да пият кафенце! После общината може да се намеси и да махне абсолютно всички лафки от спирките или ги примести поне на 100 метра, защото това е прецедент за спряла кола там ! Отделно точно на всяко едно кръстовище има спирки, които могат да се отдалечат с една идея или най-разумно да се изградят джобове за тях и тъпите рейсаджии да ги ползват, а не да спират по средата. Като обобщим проблема е в културата на шофьорите!
+2
 
 
Наистина са много колите. Всяка трета кола или е от Хасково или от Смолян или Кърджали. Отделно по едно човече в кола , по едно човече в кола. Бабата , стринката , вуйната всичко има коли ..
0
 
 
БУС ЛЕНТА НА ГОЛЕМИТЕ БУЛЕВАРДИ И ВЪПРОСА Е РЕШЕН
на 23.10.2017 г.
0
 
 
Казвал съм го и преди, повтарям го и сега! Умните светофари е.....ха майката на транспорта в града. Давам безплатен съвет за тях! Правят се леви ленти които оставят 5_6 сек след сигнала за направо. Сегашното положение с 8 вълни е*ава майката на всичко.
+5
 
 
Решението е градският транспорт да стане общински, а не като тази пародия тук с толкова частници, че и милиони субсидии вместо парите да се дават за заплати, хубави автобуси и инфраструктура и всички да са доволни, че и транспорт до късно току виж ще има сигурно...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Грипна епидемия обхвана страната
Парламентарни избори 2021 г.
Олимпийските медалисти на Пловдив
ТВ и шоу сезон 2020/2021 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: