EVN известява 22 800 клиенти с имейл или SMS, преди да им дръпне шалтера!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (4)
11:10 / 07.01.2014
3748
Над 22 800 клиенти на EVN България са се регистрирали за услугата "Известяване преди прекъсване за неплатени задължения" чрез SMS или имейл за една година от нейния старт. Заявявайки услугата, клиентите получават известия чрез SMS или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването. Услугата е безплатна за всички битови клиенти на EVN България, без значение на ползвания от тях мобилен оператор.

Услугата "Известяване преди прекъсване за неплатени задължения" по SMS или имейл позволява на клиентите да бъдат своевременно информирани за свои задължения, което намалява риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане в определените срокове. Важно предимство на услугата е, че предотвратява и разходи на клиентите за повторно включване на електрозахранването.

Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписва:

• име на клиента
• ИТН (измервателна точка номер)
• валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).

С цел да се гарантира достоверността на предоставените данни е необходимо титулярът на партидата (или упълномощено от него лице) да предаде попълнената декларация в удобен за него EVN Офис в Югоизточна България. Като допълнителна опция със същата декларация клиентите имат възможност едновременно да заявят и удобната услуга за ежемесечно получаване на информация по SMS или имейл за стойността на консумираната електроенергия. Декларацията може да бъде намерена на:
http://www.evn.bg/getdoc/b5abe50c-62ec-4cb6-a0a2-fb31920370c1/KK462_Deklaracia_bitovi_klienti.aspx

EVN България напомня, че утвърдените срокове за заплащане на консумирана електроенергия са: 

• I група клиенти - от 1-во до 15-то число на месеца
• II група клиенти - от 11-то до 25-то число на месеца.

Всеки клиент може да се информира за своя срок от предишна фактура за консумирана електроенергия или на денонощния телефон за информация - 0700 1 7777. След изтичането на официалния срок за плащане, дружеството предоставя възможност на клиентите си да заплатят консумираната от тях електроенергия в 10-дневен период, в който се начислява законната лихва за забава. Изключвания на електрозахранването поради неплатена фактура не се извършват по време на празнични и почивни дни.


Виж коментарите (4)

Още по темата (235):
28.07.2022 Компенсациите за бизнеса за скъпия ток продължават
28.04.2020 След публикация в Plovdiv24.bg: Помогнаха на възрастната пловдивчанка
25.04.2020 Безпомощна жена от Пловдив шокирана от новата си сметка за ток
01.07.2016 Ето ги новите цени на тока и топлата вода за клиентите на EVN
01.07.2016 По-скъп ток за пловдивчани от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
Още новини от Новини от Пловдив:
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...
Предлагат 1600 лева заплата за юрисконсулт в община Пловдив с три...
Пловдивчани извиха огромни опашки за върбови клонки


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).