Читател сигнализира за арогантен служител на ОП "Синя зона"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (11)
09:00 / 03.05.2014
8201
За арогантен служител на ОП "Синя зона" сигнализира читател на Plovdiv24.bg. Публикуваме мнението му без никаква редакторска намеса:

Пиша до редакцията на вашият сайт с една-едничка цел - да се оплача, да споделя поредното си разочарование. На 23 април следобед около 16,30 часа на улица "Ангел Кънчев" (зад "Четвъртък пазара") паркирам автомобила си в "синя зона", слизам от колата и както винаги започвам да се оглеждам и да чакам представител на съответното звено. Виждам човека със синята униформа и продължавам търпеливо да чакам няколко минути, докато той измине разстоянието от 10 метра и ме забележи. 

След известно време господинът идва и аз културно му подавам монетата от 1 лев и чакам своя билет. Чакането продължава... Напълно непритеснен и незаинтересован, служителят на "Синя зона" дълго време търси билетчетата си, след това перфоратора си (времето наброява около 10 минути вече). След като приготви нужните му атрибути, с изключително арогантен тон ме пита колко е часът, защото нямал часовник. 

Как работят тези хора, ако нямат часовници? Тук вече търпението ми се изчерпа и го помолих да побърза, защото нямам време и бързам. Арогантността му ескалира... С вече не само троснат тон, а и с огромна доза заяждане, съответният господин, стискайки единият ми лев в ръка, ме изкомандори, "като много бързам, да си пусна SMS", сочейки табелата с номера. 

Е, търпението ми видимо свърши. Задодох въпрос на господина, т.нар. служител на "Синя зона", не е ли това неговата работа?! С което, изглежда, го засегнах, защото сещате се, последваха обичайните, заучени фрази на българина: "Ти на началник ли ми се правиш?", "Ти знаеш ли аз кой съм?", "Ти на мене ли?" и т.н. 

С привидно спокойствие и добро възпитание помолих господина да ми върне единия лев, за да отида другаде да паркирам. Може би така го предизвиках още повече, защото започнаха заплахите: "Ще ти запиша номера! Няма да се отървеш така!" и т.н. 

Не пропуснах да отговоря, като го попитах за телефон на директора на "Синя зона", за да подам оплакване. Е отговорът беше още по-цветущ и неподходящ за цитиране. 

Аз не смятам да търпя подобно отношение. Видимото размотаване и бавене, и увъртане, всеки от вас, на когото се налага да ползва често "синя зона", знае за какво е, с цел да не си поискаш билета, единственият гарант, че си платил и че автомобилът ти няма да бъде вдигнат с паяк или закопчан със скоба. 

За мен подобно арогантно отношение, изнудване, псуване и заплашване са недопустими, грозни и стряскащи! Обадих се на телефона на ОП "Синя зона" и направих опит да се свържа с директора... е резултат, досещате се, нямаше, за това пиша във вашата редакция, тук резултат винаги има!

Виж коментарите (11)

Още по темата (265):
21.04.2024 Множество злоупотреби с инвалидни стикери в Пловдив
16.04.2024 Ударна ревизия на служебните паркоместа в Пловдив
01.04.2024 Проблемът с паркирането в Пловдив се задълбочава
10.01.2024 Пловдивчанин: Висша некадърност! Нямат право да слагат скоба на такава
кола!
05.10.2023 Въведоха системата за умно паркиране в Пловдив
28.08.2023 Важно съобщение за шофьорите за синята зона в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Опасен елемент притесни пловдивчанин
Честват 50 години от създаването на отделението по диализно лечен...
Положението в кв. "Капана" е изпуснато, ред е на Главната?
Хлапетии на колела с бясна скорост минават на червено, вбесиха шо...
Областният управител на Пловдив каза кога разширяват най-натоваре...
Архитектурният шедьовър на Родопите, в който може да видите лика ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).