ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Търговският офис на БЕЛЛА България в Румъния на 1 година | ||||||
| ||||||
Днес, една година по-късно, в търговския офис на БЕЛЛА в Румъния вече работят 28 служители, които покриват територията на цялата страна. Има обособено звено в Букурещ, което се грижи за контактите с големите търговски вериги, разполагащи с над 70 обекта. Освен това, отговарят за директното зареждане на близо 350 квартални магазина в Букурещ и региона. Така след успешното позициониране на българския пазар, БЕЛЛА вече прилага своето ноу-хау и Румъния. Една търговска инициатива с голям потенциал и в северната ни съседка. БЕЛЛА България присъства на румънския пазар от 2001 г. През този период компанията работи с различни дистрибутори, разчитайки най-вече на тяхното добро познаване на бизнеса. Първоначално тя се ориентира към налагането точените кори и бутер тестото, като продукти с голям потенциал. Благодарение на ефективното планиране и последователния подход в дейността, марката БЕЛЛА се превръща в синоним за качество и за румънските потребители. Истинската експанзия на бранда започна обаче след навлизането на компанията в нова продуктова категория - "convenience food" (готовите замразени банички от точени кори и бутер тесто). Стартът на тези продукти е предшестван от задълбочен анализ на потребителските предпочитания. Резултатите от него показват определена специфика на харесваните вкусове, което налага различна стратегия при позиционирането им. Тя включва и изготвянето на специални опаковки на румънски език. Анализът на БЕЛЛА България на румънския пазар показва и известни сходства със ситуацията у нас. И двете страни имат "млади пазари", които за разлика от развитите страни в Западна Европа, се характеризират със засилен потребителски интерес към нововъденията. Клиентите са любопитни за непознати продукти, марки и вкусове и ги възприемат с желание и интерес, стига да отговарят на очакванията им. За да стимулира тяхната активност БЕЛЛА реализира своя рекламна кампания с познатия слоган "Откраднете време за себе си". Освен това през октомври тя участва със свои щанд в RomExpo - едно от най-важните изложения в страната, където представи своите продукти пред специализирана публика. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
НАП хвана в крачка автосервиз, обслужващ луксозни коли в Пловдив
17:17 / 12.12.2024
Брад Пит и Анджелина Джоли отново заедно
22:56 / 12.12.2024
Сиромахов: Оставете чорапите и пяната за бръснене, имам по-добра идея
15:19 / 12.12.2024
Безпаричие върна известен холивудски актьор обратно в киното
12:48 / 12.12.2024
Иво Иванов: Особен нечовешки екземпляр, няма друг подобен случай
11:05 / 12.12.2024
Млади учители напускат професията
08:31 / 13.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета