
ЗАРЕЖДАНЕ...
Вижте от какво най-много недоволстваме по морето | ||||||
| ||||||
Той посочи и параметрите на проверките в кампанията Лято 2021. "Проверяват се хотелите и заведенията за спазване закона за туризма и съответно спазване на закона за защита на потребителите. Най-честите оплаквания на туристите това лято са за качеството на храната и на самия туристически продукт. Явно това лято, като доста добро от туристическа гледна точка, е влошило малко качеството на услугата, но да се надяваме все пак, че бизнесът ще бъде отговорен и ще отговори на очакванията на всички почиващи", подчерта Райков. Проверките от Комисията продължават, допълни той. Тази година по време на лятната кампания, открити приемни в курортите по морето няма да има. Причината е, че има достатъчно много екипи, които да проверяват на място всички постъпили сигнали и жалби в институцията. |
Още по темата: | общо новини по темата: 675 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/113 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg