
ЗАРЕЖДАНЕ...
От ОББ обещават подходяща компенсация за клиентите си | ||||||
| ||||||
Оттам съобщиха, че проблемът не е заради външна намеса, а се дължи на обновяване на системите на банката. От ОББ, че личните данни и парите на потребителите са защитени и уточняват, че са засегнати клиенти на банката с карти, издадени преди обединението с друга банка. Внасянето и тегленето на пари на каса в клоновете на банката в момента, до решаване на проблема, са без такси за засегнатите потребители. Те ще бъдат компенсирани подходящо, казват от банката и допълват, че в момента са фокусирани върху решаването на техническия проблем. От БНБ съобщиха за БНТ, че търговската банка ги е информирала за инцидента в регламентираните срокове. От предоставената до момента информация става ясно, че проблемът не засяга сигурността, казват още от БНБ. Оттам информират, че след като банката им даде окончателен доклад за причините за инцидента, може да поискат от нея допълнителни мерки, за да не се допускат подобни проблеми в бъдеще. В БНБ е постъпило първоначално уведомление за възникнал при Обединена българска банка инцидент, засягащ плащанията с карти, издадени от банката, както и обслужваните от банката терминални устройства POS и АТМ (банкомат) От предоставената от ОББ АД до момента информация се установява, че инцидентът е операционен и не е свързан със сигурността. След изготвяне от ОББ АД на окончателния доклад за инцидента и изясняване на причините за неговото възникване, от банката може да бъде искано прилагането на допълнителни мерки за недопускане на подобни инциденти в бъдеще", съобщават от БНБ в своя позиция. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg