Неуместна шега за спиране на тока заблуждава кленти на "Енерго-Про"

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
12:33 / 04.10.2018
4449
В Центровете за обслужване на клиенти на Енерго-Про постъпиха жалби от потърпевши, които описват нов начин за измама. Схемата е следната: клиентът получава обаждане от скрит номер с предупреждение, че електромерът му е разпломбиран и трябва да плати някаква сума, за да не му спрат тока, накрая телефонният разговор завършва със звучен смях. Служители на дружеството са установили, че в случая става дума за използване на шегаджийско гугъл приложение.

"Енерго-Про" предоставя на своите клиенти няколко начина за уведомяване за прекъсване на електроснабдяването вследствие на ненавременно плащане на сметки - чрез имейл, смс или по пощата. В случаите, в които служители на дружеството се свързват с клиенти по телефона за просрочени задължения, те се представят с име и длъжност, като ги съветват да заплатят сметките си за ток на официално обявените за това места – в центровете за обслужване на клиенти, на каси на партньори или по банков път.

Виж коментарите (1)
Още новини от Национални новини:
Лекар апелира: Спрете с целуването на бебето
Без преференциални цени на рибата по морето
Салата за 1,50 и основно за 3 лв. в стол за студенти
Управител на хотел в Слънчев бряг: Нямахме избор
Как да взимаме по-висока пенсия?
Експерт: Харчим повече, хората решиха да живеят


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).