Първите резултати от кампанията са значителен ръст на отчетените обороти и драстично покачване на фактурирането на едро към туроператори и търговци, работещи в курортите, сочат данни на НАП.
През тази година НАП отново използва подхода на т.нар открити наблюдения, при които инспекторите присъстват в популярни заведения, дискотеки, ресторанти и паркинги в продължение на дни или седмици, като често по време на наблюдението приходите на обектите са увеличават в пъти.
"Ръст от 200 млн. лв. е отличен резултат. През тази година ни интересува много повече промяната на поведението на търговците, отколкото броят на проверките и наложените санкции.
Затова наблюдението на ключовите търговски обекти по цялото Черноморие ще продължи без прекъсване до края на сезона.", каза по повод на лятната кампания Васил Панов, директор на дирекция "Контрол" в НАП.