Всички шофьори на коли, които влизат в София и са с различна от софийска регистрация, да плащат определена такса. Тази идея беше лансирана от представители на бизнеса по време на обсъждането на проектобюджета на столицата за 2016 година.
В момента съотношението на колите в града е 1 към 5. Тоест на всеки пет коли една е със софийска регистрация.
"Целта е въвеждането на подобна мярка да доведе до облекчаване на трафика, а също и да се насърчи ползването на градския транспорт", обоснова предложението си Георги Ранделов от КРИБ.
Той обясни, че това ще доведе и до допълнителни постъпления в хазната на общината и те ще могат да се използват за модернизирането на транспорта и инфраструктурата. Освен това ще се намалят и вредните емисии във въздуха.
"Готови сме да работим на тази тема и очаквам писмено вашите становища", обърна се към бизнеса кметът на София Йорданка Фандъкова.
Plovdiv24.bg пита читателите си: "Трябва ли подобна мярка да бъде взета и в Пловдив?"








намръщен
на 06.12.2015 г.
Шопето Ренделов да помисли и помоли най-напред своите съграждани да ползват градския транспорт. Имат прекрасно метро, на което и чужденците завиждат. Казано е "Преди да видиш сламката в чужди очи, виж гредата в своето"
Г-н Стоев
на 04.12.2015 г.
Не
Luben Lefterov 1
на 04.12.2015 г.
Мама ви нагла....
Todor Rabushev 1
на 04.12.2015 г.
А уж се борихме за свободно движение на хора и стоки в цяла Европа? Ценности заради които уж е създаден Европейския съюз, а искат да ни ограничат в свободното педвижване в собствената си страна. Е такава наглост и по времето на Социализма нямаше!!!
Petko Velchev 1
на 04.12.2015 г.
само за софийските :)
Margarita Todorova 9
на 04.12.2015 г.
Зашто всяко селиште да не сложи такси, така ще въде по-добре, няма да имаме много контакти с роднини и приятели-по точно зкрепостени граждани (селяни)
Elica Anastasova 1
на 04.12.2015 г.
Само за колите със софийска регистрация! Щом ние ще плащаме в София, нека и те да плащат тук! Нали ще ползват пътна инфраструктура платена от нашите, на пловдивчани данъци! Няма такава опция в анкетата! Моля, добавете!
Петър Донев
на 04.12.2015 г.
Щуротии!!!
Немо
на 04.12.2015 г.
Аз предлагам да се върнем в средновековието. Да изградим градски стени и порти и да искаме такса на всеки, който влиза в града. Може и да сменим колите с каруци и коне. Може също да се въведат и визи за престой в София и по-големите градове, за да е пълна картината. Аз искам да задам един въпрос. Защо всички политици, та даже и такива дето се представят за либерали, като се докопат до властта започват да мислят глупости? То не бе данък вредни храни, то не бяха по-скъпи от европейските винетки, то не бе такса за коли от други градове.
Tania Atanasova-Kirova 1
на 04.12.2015 г.
Ей започвам да си мисля,всичке управляващи са идиоти...и народа,защото ги слуша и изпълнява...като си мълчим така ще е...и за въздуха ще направят такси!!!
asaf
на 03.12.2015 г.
Интересна е [url=http://dnes.dir.bg/news/koli-sofia-taxa-21020097?nt=9][b]групичката идиоти, които са родили въпросния Франкенщайн[/b][/url]. Като оставим настрана няколкото софиянеца, в нея влизат: Сашо Дончев (роден в Ямбол), Симеон Пешов (роден в с. Белчин, Самоковска област) и Светослав Глосов (роден в Пловдив)...
Ташка Панайотова 1
на 03.12.2015 г.
Къде ли "софиянци"ще ходят на море?Ама да важи и за тъпите политици!
Dimitar Chukalov
на 03.12.2015 г.
Само за софиянци трябва да има такси :D, нали се имат за много отворени и мислят, че светът се върти около техния мръсен град!
Vili Petrova 1
на 03.12.2015 г.
Имам постоянна адресна регистрация в Пловдив , живея в Прага , а колата ми е с регистраци от трети град :) та мисълта ми е като си идвам в Пловдив каква такса ще плащам , за такива като мен може би нещо почасово трябва да се измисли :) По голяма простотия скоро не бях чувала. А ако искате да насърчите ползването на градският транспорт намалете билетчето или картата с 40%, направете редовен транспорт и хората ще го ползват. В Прага за да насърчат хората намалиха годишната карта с близо 50% и сега за 70 ст. може да си пътуваш колкото ти душа иска.
Manuel Rusev
на 03.12.2015 г.
Веднага се слага такса за коли с различна регистрация от А,особено лятото за коли със софийска регистрация.Да ги видя мръсниите столичани от къде ще ми минат да ходят на морето.Глупаци,придошли от всякъде и вече големи столичани.Лятото да си стоят и дишат прахоляка в София,все пак и те лятото ни задръстват много трафика в града.
Капка Милчева 1
на 03.12.2015 г.
А така,и ние да се направим на голяма работа,няма само софиянци,я!!
Dafina Lyancheva
на 03.12.2015 г.
Ако се въведе тази простотия в София,повече от задължително е да се въведе и в Пловдив!!!
Koora Nikolova 1
на 03.12.2015 г.
само за софийските...
Galina Kirova 2
на 03.12.2015 г.
Като ще е гарга,да е рошава.Данъци до дупка.
Pasik
на 03.12.2015 г.
Това би било дискриминитативно ако се наложи за цяла София, както и да е на база регистрационната табела на МПС-то. Ако ще направят специално зони в "ситито" на София по подобие на "congestion zone" в "ситито" на Лондон, тогава съм сигласен. Такава мярка сама по себе си не би работила ефективно. Трябва паралелно да бъдат въведени, подобрен градски транспорт, по-голяма чистота повече полиция на крак по улиците на "ситито", които да следят за спазване на всички аспекти от Конституцията на РБ. Първо трябва да се въведе подобрения на градския транспорт с много алтернативи. Едва тогава да се въведе таксата за ситито, като по този начин вече ще е изградена работеща алтернатива за всички с градския транспорт, който ще трябва да е подготвен да поеме по-големия капацитет пътници, след въвеждане на таксите. Така ще се постигнат:, по-голяма сигурност с повече единици на органите на реда; по-голяма предлагаемост от алтернативи за придвижване в центъра; повече и по-чист въздух за дишане в центъра; по-малко коли ( само тези които изкарват достатъчно и могат да си го позволят, ще използват автомобилите си в центъра, вместо всички). Трябват и специални правила за хора, които всъщност живеят в тази зона и са в заварено положение и всъщност няма да използват автомобилите си за да ходят на работа в центъра, защото живеят там. С повечето приходи от тези такси да се правят повече паркове, повече ливадки, засаждат повече дръвчета, да се глобяват хората за хвърляне на боклуче на публично място, да се чисти повече и прочие. И така да се постигне желания положителен ефект върху обществото за една по-ефективна, по-чиста, по-законна и по-добра София! Но не и да налагат някаква дискриминитативна такса за возила регистрирани в друг град. Това би било крайно дискриминитативно!!!
Veliko Hristov
на 03.12.2015 г.
Аз съм твърдо "За", да се въведе такава такса и във Варна, ако е напълно сигурно, че в София ще я има.
Pepa Martinova 1
на 03.12.2015 г.
До нас са само със Смолянска и КЪРДЖАЛИЙСКА РЕГИСТРАЦИЯ
Hristo Tomov 3
на 03.12.2015 г.
Стига с тия простотии, не чувствате ли че сами си го навирате, вместо да сме единни и да се вдигнем против тези безумици ние се самоунищожаваме със всеки изминал ден !!!
Gogo Penchev 1
на 03.12.2015 г.
Не неможе да се взима такса за такива неща, нали си плащаме винетка, данък на колата е това малко ли им е ,да не мислите че тези пари и онези пари , каквито и пари да искат , те не са за това да се оправи нещо, парите им трябват за дълга от 16 милиарда и сега не им стигат.
Nadejda Stoianova 1
на 03.12.2015 г.
Поредната лудост на правляващите, неспособни да се справят с финансите си!!!!!!!!!!!!!!!!!!у
Lilo Lilov 2
на 03.12.2015 г.
аз предлагам да има такса за вси4ки 6офиори които ползват гуми ме6елин 6том като могат да си ги позволят 6то да не пла6тат ние с китаиките кво да правим
Krasimir Spasov
на 03.12.2015 г.
Вий малоумни ли сте, че то колко софиянци има а и тези в парламента за какви се броят ......... селепахи хитроумни...
Чичо Танас
на 03.12.2015 г.
ДА.ДАА
Kostadin Kostadinov 7
на 03.12.2015 г.
По-добре шопарите като идват в Пловдив да плащат.
Veselin Hristov 1
на 03.12.2015 г.
да
Елжана Костадинова 1
на 03.12.2015 г.
Такса вдишан въздух- замислете се,ще е много доходоносен!
dymitr
на 03.12.2015 г.
Аз казвам да има за всички сус Софииски номера. Нека го приемат това за София, но и всички софиянци да плащат такса като излизат от София. Отива в Пловдив, ок такса. Отива в Монтана, Ямбол, Варна и т.н. ок такса
Lia Mihova
на 03.12.2015 г.
не не харесвам луди ли са докога ще се делим
Александър Александров 9
на 03.12.2015 г.
A такса въздух да има ли?
Alarmata Alarmov
на 03.12.2015 г.
Майка ви недоебана,,палячовчци.
Йонко Матански 1
на 03.12.2015 г.
Да за регистрацийте Х;К;РА;СМ и СТ който идват за да избиват комплекси по новоасфалтирани улици. Не за нормално движещите се такива.
Moby
на 03.12.2015 г.
Пълни тъпизми и излишно утежняване на и без това тежкото състояние по българските пътища. Достатъчно е само да се въведе отново жителството. Добре, искаш да живееш в Пловдив, значи ще се регистрираш адресно, а с това ще си смениш и регистрационната табела. И всички данъци да остават в Пловдив, а не в Хасково, Кърджали, Смолян и т.н. И нещата ще си дойдат на място. Но веднъж изпуснато е много трудно се върнем към старите порядки, които вече отдавна са нарочени за комунистически. А колко правилни неща имаше.
Viktoriya Bogdanova
на 03.12.2015 г.
Не! Една държава сме все пак! Това ще е някакво безумие.
Bella Bambi
на 03.12.2015 г.
Твърдо да, разни тарикати, които се правят на бургазлии , а регистрират коли по малките общини с цел по- нисък данък, трябва да си плащат! Така е в целия друг свят. На който не му изнася е свободен да си живее на село и да плаща жълти стотинки в такси и данъци там.Като жител на конкретна община всеки трябва да бъде отговорен към съответното място.
Gogo Vasilev
на 03.12.2015 г.
да разбира се
keanu1926
на 03.12.2015 г.
дискриминация,ксенофобия,къде са евроатлантическите ценности,нали трябва да сме толерасти хахахахахахахахахахаах
brown bomber
на 03.12.2015 г.
Подкрепям с две ръце. Най-малкото ще принуди всичките селяндури, които си карат талигите с пълномощно, а табелката им е от Монтана или Горно Надолнище да си регистрират колите в Пловдив и да си плащат данъка тук. В крайна сметка трошат нашите пътища е не Монтанските....
Гергана Методиева
на 03.12.2015 г.
Не
четери осем
на 03.12.2015 г.
Нека продължават да се внасят дараци по на 15-20 години и живейте с мисълта че ще овладе вредните емисии.Ако продължавате да се водите по акъла на ОЧКО и ПОМОЧКО ще се оправим когато пръдне ГУЩЕРА.
Veselina Teofilova
на 03.12.2015 г.
От държава в държава се влиза безплатно, а тук от село в село - такса
МС Стоян
на 03.12.2015 г.
Сетих се и за Еконт-а, а и други фирми, чийто коли са с други регистрации, но дават хляб на стотици хора в града. Да не стане да постигнете обратния ефект и да изгоните парите от града.
МС Стоян
на 03.12.2015 г.
Единственото, което ще постигнат, е масово живеещите в София да си сменят постоянните адреси, съответно регистрациите на колите. Нито ще облекчат трафика, нито ще намалеят вредните емисии от автомобилите. Същият би бил ефектът и ако се въведе в Пловдив. Да не говорим какви отрицателни последици би имало за туризма в града. Представяте ли си 2019 г., Пловдив е европейска столица на културата, хиляди хора от цялата страна искат да посетят града и да оставят някой лев в него, но половината се отказват, тъй като регистрационните номера на колите им са различни и ще се наложи да платят такса.
Mimito Aleksandrova
на 03.12.2015 г.
Не
Tihomir Karadjov 1
на 03.12.2015 г.
Гражданите са без гласна буква
Sk1ppeR
на 03.12.2015 г.
Недейте, че пловдивчани с пазарджишка регистрация ще се втурнат в КАТ и той централно ще спре :D
Таня Стойкова
на 03.12.2015 г.
Само за Шопите
минавам оттук
на 03.12.2015 г.
Категорично съм против! Това в никакъв случай не е начинът за подобряване на екологичната ситуация в града! Надявам се софиянци да не приемат тази простотия! Изходът е в развитието на обществения транспорт - да е достъпен навсякъде в града, да е евтин и екологичен. Синята зона да обхване постепенно и Широкия център. Да се изградят многоетажни обществени паркинги с бърз и удобен достъп до автомобилите там. Да се строят повече подлези, че изобщо не ги виждам даже в проектите за реконструкция на основните ни булеварди. Да се създаде в крайна сметка такава обстановка, че да не е никак изгодно да се шматка в града човек с личния си транспорт за щяло и не щяло.
VIP YE
на 03.12.2015 г.
За!
Ludmil Berov 1
на 03.12.2015 г.
А вие,"Софиянци-ЦЪРВУЛАНЦИ" луди ли сте ? Градове-държави ли ще обособяваме ?
Peter Gianni Sharkov
на 03.12.2015 г.
ние още синя зона нямаме.. :)
Димитър Димитров 51
на 03.12.2015 г.
По тази логика всеки град и село могат да определят такса.Поредното абсурдно предложение на "екстрасенсите", които ни упрсвляват.
Mimi Gineva 1
на 03.12.2015 г.
Вие съгласни ли сте, ако всеки град започне да събира такси? За една винетка оревахме орталъка, сега такси за влизане в градовете. Ами ако и в Европа започнат да ни искат такси? Не знам кой умник го измисли.
Hristo Ralitsa Mekerovi
на 03.12.2015 г.
Оф сложете такси и за дишане накрая...........
Kina Nikolova
на 03.12.2015 г.
Пулна глупост.Дано някои се сети да изгради надземни паркинг с такса за 3 часа
aa
на 03.12.2015 г.
На кой профан картуната роди тази идея, един господ знае...
moonlight
на 03.12.2015 г.
По-жалко е, че има хора, които подкрепят такава простотия...
Александър Панайотов
на 03.12.2015 г.
Разделяй и владей.
nco
на 03.12.2015 г.
Днес такса, утре такса и така докато таксите станат повече от хората останали в България
Angel Halachev
на 03.12.2015 г.
А данак ваздух Ще имали
Angel Halachev
на 03.12.2015 г.
Някои е решил да гуши кинти пак хората да мизеруват данак ваздух Ще има ли
Lauta_West
на 03.12.2015 г.
Не усещате ли ставате безочливо нагли.Не стига,че 97 лв винетка 100 лв данък такса за тва такса за онова ами ако искате ни върнете в праисторическата ера с колите на Флинстоун
Silvia Nikolova 3
на 03.12.2015 г.
За какво трябва гражданите да се връзват и навиват сляпо на всяка отчаяна постъпка на държавниците,които се опитват да направят така че на тях да им е добре,а за народа не! И защо трябва народа заслепен от злоба да приема всичко това,защото "имало разлика между софиянци и бургазли",ми то всъщност няма заплатите са еднакво ниски,всичко е еднакво скъпо,дори е по-скъпо в София, но "нека да приемем да ни обират,за да може на другия да му е зле"... Докато народа не си промени мисленето няма да има промяна,за жалост.
Elin Galin 1
на 03.12.2015 г.
това са глупости,след като управляващите искат да пълнят хазната и общинските каси,да принудят всички,които не си плащат данъците за колите да ги платят със задна дата,има начин за това,това първо,второ,всички живущи във въпросния град да заплащат за съответния автомобил еднакви данъци,а не да си стоят със старата регистрация,за да плащат по-ниската цена,отново ни поставят едни срещу други,а те си правят техните далавери,администрацията да започне да си изкарва заплатите и друго-неплатен данък да е равно на взети номера и конфискация,иначе отново тези,които не плащат ,ще продължат,а ние ще си късаме главите кой бил от Сф,кой от В и т.н
Kolio Chestemenov 1
на 03.12.2015 г.
А на х*я ми такса нещете ли?
Петър Гюзелев
на 03.12.2015 г.
Това е поредната простотия измислена от нечий болен мозък, който настройва провинция срещу столица!
Моника Радулова
на 03.12.2015 г.
Върхът на простотията
Emi Bankova
на 03.12.2015 г.
И ако някой реши да отиде на почивка в другия край на България и спира в другуте градове, за да разгледа(без значение какво) трябва да си плати, така ли?
Мариана Чакърова 1
на 03.12.2015 г.
Да,особено лятото.
Momchil Manov
на 03.12.2015 г.
Идеятав София е дискриминационна спрямо всички граждани на България, като се има предвид, че всички министерства са в София, по-големите болници са в Софияр освен това в синята зона за паркиране се плаща. Много хора от провинцията са намерили препитание в София. Според мен ако софиянци въведат такава такса за автомобили с друга регистрация, на принципа на реципрочносттта такава трябва да въведат и всички останали градове срещу тях, а не Пловдив да въвежда такса и за автомобили с други регистрации, тъй като това може да доведе до реципрочна мярка и за пловдивските шофьори.
Maya Tsvetkova 1
на 03.12.2015 г.
ДА !За6тото има разлика мейдъ бъргазлии и йивее6ти в Бъргас,мейдъ софиянци и йивее6ти в София и т.н.Колкото"направиха ни наи-бедни",от 09.09.1944 г.сме бедни и на дуното!Извинявам се единствено за латиницата,техн.проблем :-)
Таню Танев 1
на 03.12.2015 г.
Трябва ли да откликвате на всяка малоумна идея дошла от София ?!
Mariika Zehtinska
на 03.12.2015 г.
Не,не!В Бг само такси,такси.Да плащами и визи ако ни се налага да идем до София!Накратко ,,простотията балгарска,,
temi
на 03.12.2015 г.
На горките депутати заплатките им ще идат за такса тогава :) Простотия след простотия измислят. Нали се хвърлиха толкова пари за велоалеи. Намаля ли трафика?
Borislav Atanasov 1
на 03.12.2015 г.
Не стига че ни направиха наи бедния народ в Европа , а И ако се поразровите ще разберете че сме с много по ниски заплати от доста африкански дурйави за които много хора смятат че си ловуват вечерята все още. Никаде в европа не се налагат безброи абсурдни решения с които да взимат по всякакув мачин пари на хората.тук се плаща за винетка а путиша нямаме , сега що няма да плаща някои за това че е избрал да йивее в друг град И да турси по добур йивот.има милиони булгари в чуйбина чули ли сте на някои да му искат пари че е от другаде или че номера му на колата е булгарски?
Margarita Todorova 7
на 03.12.2015 г.
Да се въведе крепостното право! Само господарят да разрешава кой къде ще ходи!!!
Dimo Todorov 1
на 03.12.2015 г.
Не
himikala
на 03.12.2015 г.
Кой трезвомислещ е гласувал с "да"? Извинете,Вие градски автомобили ли имате всички? Когато отивате на почивка в някой малък град или село се наложи да минете през 3 града,колко ще ви излезе тази почивка. Ако детето ви се разболее и чакате градския транспорт,защото не сте с колата какво правим. 97лв винетка и да си плащам че влизам в някой град,който е от моята държава е срамно и смешно.
7G
на 03.12.2015 г.
Оная проскубана овца трябва да си прегледа главата... Как изобщо си представят подобно безумие?! То по принцип в Голямото село умът е дефицитен, но в случая става дума за психическо отклонение.
Borislav Atanasov 1
на 03.12.2015 г.
Значи сте "за" да продалйава да се бурка в дйоба на булгарина , без това да има каквато И да е логика.
Иван Александров 4
на 03.12.2015 г.
Абсолютно! За шопите най-високи да са!
Asya Di
на 03.12.2015 г.
Интересно като идеш с кола в чужбина, никой не мисли да те таксува........но простотията не ходи в гората
Александър Павлов 2
на 03.12.2015 г.
Тази голяма държава трябва да се раздели малко. Заплатите също са ни много високи. Най-добре всички да ни затворят вкъщи и да не излизаме на слънце.
nikola1970
на 03.12.2015 г.
Синя зона за коли регистрирани в Пловдив 1 лв/ч.За други регистрации 5 лв/ч.Буферни паркинги на входа на града с ниски такси за посетителите на града .Който иска навътре в града да влиза с кола да заплаща по скъпо.
рашел
на 03.12.2015 г.
Да,безумията продължават.Господата бизнесмени,който са силно загрижени за негативните неща в държавата,първо да вземат пример от много богати личности от белите държави,който сами предлагат да им бъдат увеличени данъците,правят дарения в големи размери като Зукърбърг който дарява 45 милярда долара и тогава бихме повярвали на тяхната загриженост.Хора помислете какво би станало,ако всички населени места въведат това предложение и какъв хаус ще настъпи.Приятен ден на трезво мислещите.
Hristo Nedev 1
на 03.12.2015 г.
а ефекта на доминото????
Красимир Маринов 3
на 03.12.2015 г.
Ако софетата вкарат данък за автомобили с различна от софийската тогава предлагам всички останали области да вкарат такси САМО и единствено за софийските автомобили, ЩЕ СМЕ 27 КЪМ 1 да ги видим колко са отворени софетата !!!
Бойка Палева
на 03.12.2015 г.
Защо не. Щом за влизане в София ще искат, тогава и за влизане в Пловдив трябва да има.
Буфер за скрап
на 03.12.2015 г.
Супер идея!Че то,като съм в Пловдив освен Х,СМ,РА и тук-там ЕН рядко виждам друг номер!
Tania Sergieva 1
на 03.12.2015 г.
парво да таксуват всичи жители в София дошли от селата ----хазната ще се напални !
Rosi Hristova 1
на 03.12.2015 г.
Еех,ТОЗИ МАТЕРИАЛЕН СВЯТ...ПИСАНО Е В БИБЛИЯТА ...КАКВО КАТО СПЕЧЕЛИШ ЦЕЛИЯТ СВЯТ ,А ИЗГУБИШ ДУШАТА СИ...КАКВА ЛАКОМИЯ,ГОЛИ ИДВАМЕ И ГОЛИ СИ ОТИВАМЕ...нищо човешко не остана.
Plamen Penev 5
на 03.12.2015 г.
да да да да да
Nikolay Marinchev 1
на 03.12.2015 г.
таксата трябва да е за всички, които не са родени в Бургас :)
Ivan Angelinin 1
на 03.12.2015 г.
ДА за ТХ,СА,Н,РР,А и т.н
Nevena Stefanova 1
на 03.12.2015 г.
Това са глупости, или не трябва да има за никой град, или за всеки град да има за останалите градове...
i_dinkov
на 03.12.2015 г.
Ако софиянци направят такава простотия, трябва реципрочно да има такива мерки и в Пловдив, но САМО по отношение на автомобилите със софийска регистрация.
Чиста Енергия
на 03.12.2015 г.
Аз предлагам да възстановим Източна Румелия. Какво ти съединение, каква сила.
Iliyan Georgiev 2
на 03.12.2015 г.
Естественно, особенно за шопите :)
Димитър Умников
на 03.12.2015 г.
да... за ТХ :)
Vasil Kurshumov 1
на 03.12.2015 г.
Нека да има и по големи да са за регистрацията СМ и PA ,че се напълни с помаци града !!
Shitstorm
на 03.12.2015 г.
Колко безгранична е човешката глупост...
LPFC 1926
на 03.12.2015 г.
Усещате ли как ни вкарват във филми!Това е безумно!Аз обикалям цяла България и трябва да плащам за всеки град поотделно така ли?!Така го измислиха,че винетките да ни се струват евтини?!Ама и повечето сте съгласни с това?!Е,Браво!Като отиваме на морето всички ще плащаме на Бургас по 10 лв, а за гостуване с Левски например ще се плаща по 20лв.само за вход в София?!То пътища няма братче,вие още искате да им пълните джобовете!Така всеки град ще си определи такса и ще стане мазало!Повече ми прилича на гражданска война това!
Руслан Трифонов
на 03.12.2015 г.
да за Добричките и не за друго,а защото не могат да карат...:D :D :D
Nano Donchev 1
на 03.12.2015 г.
Ако има в София и тук трябва да има. Всички лизингови коли са със софийска регистрация, но се карат и в Пловдив. Но цялата идея е идиотска по принцип.
El Leon
на 03.12.2015 г.
С двете ръце - ЗА, ЗА и пак ЗА!
Hristo Kolev 6
на 03.12.2015 г.
А с лизинговите коли какво правим? Масова практика е регистрацията да е на името на лизингодателя, който в общия случай е със седалище в София
Венци Стоенчев
на 03.12.2015 г.
аиде пак дивотии изместват центара от винетките
Smile Smile
на 03.12.2015 г.
ДА!!!!!!!!!!! ДА ИМА!!!!! АМА ДА НЯМА ВИНЕТКИ!!!!!!!!!
Dimcho Gochev 1
на 03.12.2015 г.
да
Михайлови
на 03.12.2015 г.
Да, трябва да има някакъв регулатор на колите, освен пловдивските. Не може да плащаш местни данъци и такси 200 лева, да си роден и да живееш в Пловдив от 50 години и вечер след работа да не можеш да си спреш на улицата от РА,СМ,СТ, Х, К и тем подобни регистрации. Обикаляш и спираш през 3 улици. Не ми се струва нормално и етично от тяхна страна.
Ivan Stoychev 3
на 03.12.2015 г.
Да ако беше минимална заплата 800 еуро
Иван Петров 55
на 03.12.2015 г.
Да, но само на тези с Хасковска и Пазарджишка регистрация! Да не се допускат по-навътре в града от Скобелева майка за едните и кръговото на 9-ти километър за другите. Ще видите как идиотските изпълнения по пловдивските улици ще намалеят със 80% още на първия ден.
Nikolay Lazarov 1
на 03.12.2015 г.
предлагам следващия закон да е - патрулка до всеки магазин , ако не си от квартала такса за да пазаруваш в него...
филипополи
на 03.12.2015 г.
аз съм За защото Пловдив се напълни с всички други регистрации но не и PB , защото те са една от причината за задръстванията във града затова че немогат да шофират ...аде по селата и паланките и махалите...
miracle
на 03.12.2015 г.
Аз съм 'ЗА', не е честно някои хора да си регистрират колите в други градове, само за да плащат по-ниски данъци, а същевременно да шофират предимно в Пловдив по нашите пътища. Имам чувсвото, че вече половината коли в Пловдив са с регистрация от други градове, а уж искаме хубави пътища, замислете се малко.
Емил Илиана Йотинови
на 03.12.2015 г.
Не живея в бг и при нас е така-в който град живееш и имаш жилищна регистрация, номера на колата трябва да отговаря на областа и съответно като смениш областа, сменяш и номерата на аутото
Batkiro Todorov
на 03.12.2015 г.
Аве стига с тия простотии ве живейте си живота и това е
Сивко Анчев
на 03.12.2015 г.
Хахахаххахах абе пийте си хапчетата по-редовно
а 1912
на 03.12.2015 г.
Чутовна глупост
Stoyka Aristi
на 03.12.2015 г.
какви са тия глупости не знам.тогава регистрациите на колите трябва да се правят по настоящ,а не по постоянен адрес.
Dimitar Raichev 1
на 03.12.2015 г.
не
Nasko Bochev
на 03.12.2015 г.
По голяма тъпотия от това не съм чувал направо чупят тъпометара .
Ivan Dimitrov 15
на 03.12.2015 г.
Естествено
Gosh
на 03.12.2015 г.
Да бе, това ако се направи за всеки град какво се получава?!?! Аз като съм от Пловдив и за момента живея във Варна, от Пловдив до Варна като мина през 15 града трябва да си оставя заплатата за такси. Това е абсурдно да се приеме!
ТИванова
на 03.12.2015 г.
И аз мисля, че това е следващата такса която искат да ни наложат!!!
Aleksander Petrov 1
на 03.12.2015 г.
хахаха
Venceslav Kasabov 1
на 03.12.2015 г.
АКО ВСЕКИ ГРАД СИ ВЪВЕДЕ ТАКСИ И МИНЕШ ПРЕЗ 3-4 ГРАДА САМО ЩЕ ПЛАЩАМЕ ЛИ ИЛИ ЩЕ СИ ВЪРШИМ РАБОТАТА , КАКВАТО И ДА Е ТЯ ????
Yanna Dunkina 1
на 03.12.2015 г.
Много умна идея, няма що... Студентите и те ли да плащат като идват да учат?! А хората, които са от друг град и работят тук, но колата им не е с регистрация PB...?
Йовко Маджарски 1
на 03.12.2015 г.
е**ха МАЙКАТА НА КУРИЕРСКИТЕ ФИРМИ :)
Кичука_4000
на 03.12.2015 г.
Не я популяризирайте повече тази идея, стига глупости!
Maarten Dimow
на 03.12.2015 г.
Направят ли го, ще има масово дело за дискриминация !
Кристина Кидикова 1
на 03.12.2015 г.
Тва е наи голямата простотия която мойе да измислят . На всеки му се налага да иде до друг град . Я заради болница я да си сварши работа , вече се чудят как да ограбват хората . Не стига че пари нямат даи сега да вдигаме цени на винетки данаци храна и нормалните хора кучета ги яли
Васил Димитров 3
на 03.12.2015 г.
Пълни глупости!
Петър Иванов
на 03.12.2015 г.
"Съединението прави силата" или "Разделяй и владей". Решавайте сами, скъпи мой сънародници, българи, пловдивчани, софиянци, старозагорци и т.н.
Чиста Енергия
на 03.12.2015 г.
Върнете направо жителството. Който няма жителство няма да работи в Пловдив, няма и да има право да има жилище, здравеопазване също не му се полага.
ГОЛЯМ ПРАЗ
на 03.12.2015 г.
Да му мислят всички фирми със служебни автомобили с различна (главно софийска) регистрация. Освен това ще се намалят лизинговите автомобили, защото по време на лизинга (така съм информиран )също са със софийска регистрация. А ако фирмите си регистрират автомобилите във Варна, тогава рязко ще се повишат доходите данъка за автомобили.
Илия Петканов
на 03.12.2015 г.
Особено за софиянци с голямата балтия - 10 лв на влизане в Пловдив, да им държи влага поне една седмица напред
Борислав Белчинов
на 03.12.2015 г.
50 лв годишно за автомобили от София, 40лв за Варна и 30лв за Бургас. Останалите малките да са минимално. Парите да се събират във фонд във всеки град и да се приспадат на всеки водач. Така Пловдив ще заплаща 60 лв за София, но ще получава голяма сума % от тяхното присъствие. Разликата да остава в градската хазна. Ей да бях един Премиер. Ах да видите вие. Само сланина с ракия. Весел народ - продуктивна държава. А сега подтиснати хора - самоубиици - фалирала държава. :(
Emi Liya
на 03.12.2015 г.
Логично е да има такса за всяко населено място,не само в Пловдив или София. Ние от Пловдив отивайки в Русе заплащаме такса и обратно ,ако някой от Кърджали влезе в Пловдив запаща такса. ;)
Slavi Genchevski
на 03.12.2015 г.
Искаите и визи за всеки град. мойе дори и граничен пункт да си направите ако искате педали прости само гледате лари да лапате.
Павел Вишев 1
на 03.12.2015 г.
Да разбира се
Vercetti
на 03.12.2015 г.
Що за безумие...?! Не всеки е преселник в София (или пък по другите градове)! Много хора отиват в столицата по работа без да го желаят! И софиянци да не се оплакват от трафика...не знам защо си мислят, че само в София има трафик на този свят! Да идат да видят какво става по другите големи Европейски градове - на влизане в Истанбул в неделя следобед, примерно, или пък във Варшава! По 20-30 и повече километра задръствания! Плюс това, че си с друг номер, не значи непременно, че не си софиянец! Или пък друг казус - какво правим с лизинговите МПС-та със софийски номера, чиито собственици не са от София? За тях не би трябвало да има такса, защото са със софийска регистрация, но според шопите тези пак "са си селяни" и ще им натоварват трафика, нали? Че това си е чиста дискриминация! В някои държави (Финландия, Белгия, Португалия и т.н.) дори не можеш да разбереш къде е регистрирана колата преди а направиш справка, защото номерата им са просто разбъркани букви и цифри без отпред да имат определените за всеки град букви, както е в България, Испания, Германия, например! Тук такса според регистрацията искали да налагат, моля ти се...!!! А откъде изобщо я изкараха тази статистика (1 към 5) не мога да разбера...!? Този "умник" сигурно сам си я е измислил! Ами ако всеки град поиска да наложи такава такса? Ще бъде ли доволен този? Или защото е само за София (а той със сигурност е със софийска регистрация), останалите да се спасяват...! Много лесно!
Why
на 03.12.2015 г.
46.43% са гласували НЕ. Даже трябва да върнат жителството, че градовете се напълниха със селяни.
Жоро31
на 03.12.2015 г.
Ся, кат свърши кризата с номерата, шъ ни раздават по 2 - за шопето и за провинцията
Радослав Минчев 1
на 03.12.2015 г.
Твърдо против. Това е поредната измислица за събиране на повече пари. Не може да плащаш такаса за това, че си в друг град. Ами бизнеса??? Той е навсякъде.. Фирмите доставчици? Аз живея в един град и работя в друг? Какво правим. Да не си помисли някой, че живея и работя на 150км за кеф? То не са винетки, то не са данаци, то не са сега и такса град ? Я вървете на майната си, за да не вземе тоя народ да ви прати другаде. Палячовци, ненаядени...
Tanya Georgieva Atanasova 1
на 03.12.2015 г.
Прост, по прост, най вече прост. .кви анкети Ви гонят? Голяма награда за дебил на годината. .....gggg
Пепс Йорданова
на 03.12.2015 г.
Поредната простотия !!! :Х
Inna Nikolova 1
на 03.12.2015 г.
Какви са тези глупости? Това в България за трафик ли го имате или е просто поредното нещо,което се измисля за да точи парите на българина? Не се излагайте!!!!
Nedialko Dimitrov
на 03.12.2015 г.
ЦЯЛА България РАБОТИ ЗА СОФИЯ ТАКА ЧЕ ДА КАЖАТ ЗА КАКВИ ПАРИ СТАВА ВЪПРОС ДА ИМ ГИ СЪБЕРЕМ НИЕ ОТ ПРОВИНЦИЯТА
Пи Раня 1
на 03.12.2015 г.
А за бебешката ми количка такса?
Веселин Везаров
на 03.12.2015 г.
да минем само на колела наи добре данак тва данак онова... сеи но проститутка тоя данак...
Dimitar Nikolaev Kraichev
на 03.12.2015 г.
Аз съм за .... щом ще чупят пътищата на Пловдив да си плащат.
Мирослав Ханджиев
на 03.12.2015 г.
И нещо като данък над 30 лв за колите като цяло :D
Цветко
на 03.12.2015 г.
Това е простотия голяма.. още със обмислянето му за София.. Лошото е, че стигна и до тук.. Ако някой човек има жилища в 2 града на които плаща данъци.. като си ходи от единия дом в другия да си плаща такси ли.. Или лизинговите коли, които са в Пловдив, но заради лизинга със Софийска регистрация.. Чакаме второ гениално предложение, една кола да може да се регистрира на 2 места..
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!