"Преди време към мен се обърнаха група тексиметрови шофьори и споделиха идеята си да се отвори ул. "Богомил" с изход към бул. "Цар Борис III Обединител", каза за Plovdiv24.bg общинският съветник Константин Георгиев.
"Обясних им, че за целта трябва да се направи подписка, която да бъде внесена за разглеждане от градската управа. Доколкото разбрах, петицията вече е факт и предстои нейното обсъждане. Предполагам, че тя ще бъде взета под внимание.
От друга страна, живущите в района са категорично против това начинание, но в крайна сметка не може с 200-300 души да се съобразява целият град", продължи Георгиев.
"Ако ул. "Богомил" стане еднопосочна, с движение от изток на запад, от стадион "Христо Ботев" ще може да се излиза направо на бул. "Цар Борис III Обединител". Така ще избегнем огромните задръствания, които стават по бул. "Христо Ботев", срещу бизнес център "Рилон", обясни общинският съветник.
Всеизвестен факт е, че по въпросния булевард в района на Сточна гара колоната от автомобили понякога стига чак до Военна болница, а преминаването през кръстовището в пиковите часове се е превърнало в истинска мъка за хиляди пловдивчани.








IvanPetrovbg
на 08.06.2012 г.
Нищо не пречи да се сложи асфалт по богомил защото иначе при този паваж наистина няма да има голям ефект скороста ще е ниска а от там потока от коли няма да се изнася а ще се получат задръствания както е по петко де петков
kkarakashev
на 08.06.2012 г.
Лично за мен "Руски" трябва да се отвори с по една лента в посока или ако не е възможно да се направи еднопосочен - от гарата към изхода на града, а В.Априлов в обратната посока към колелото. В америка и по точно в Ню Йорк това действа доста добре, тук предполагам ще е решение, при условие, че няма как да се разшири. А колкото до тази улица дали да излиза на Цар Борис III Обединител съм за - стига да измислят къде да се влива. Другата идея на кмета за надлез на Сточна гара не виждам как ще стане , поради това, че този надлез трябва да има определен наклон, няма как да катериме по 50% наклон, и тъй като гледам горе-долу наклоните явно идеята е да почне от спирката на сточна гара и да слезне след Рилон центъра чак. А там ПАК трябва да се разширява и то доста.
Kiro_BG
на 08.06.2012 г.
това,че по бул. "Христо Ботев"стават задръствания се дължи на факта,че по тази отсечка и от двете страни на булеварда има паркирали автомобили.Ако потока мине по Богомил покрай ОУ Душо Хаджидеков няма да промени нищо защото по тази отсечка може да минеш с не повече от 15км и задръстванията няма да се променят най много да се застрашат децата от училището ,а и друго пресичането на района на сточна гара ще стане АД.Това е едно идиотско решение което ще създаде много повече проблеми отколкото решения ....някои да се замисли защо е била затапена ???????явно в общината продължават да работят дървени и малоумни глави ЖАЛКО
vojda66
на 08.06.2012 г.
Като стане Богомил еднопосочен,как кръстовището с Източен ще поеме трафика,особенно с левия завой от към ВСИ.Тези които идват от Христо Ботев по П.Д.Петков и Аспарух,ще се движат в кръг ли.Това кръговото пред Душо Хаджидеков за какво ще е.Не стига че в целия квартал м/у Източен,Христо Ботев,Цар Борис и Мария Луиза се влиза по малки квартални улички които одавна не могат да поемат трафика,ами и еднопосочни да направят някои от тях.Преди да приветствате такива предложения първо се ориентирайте.Нека направят кръговото на Сточна гара пък после да видим има ли нужда от още пробиви.
Shitstorm
на 08.06.2012 г.
Както се казва "Ще поживеем и ще видим" ;)
Bogomil Chobanov
на 08.06.2012 г.
Тоя е по-зле и от Славчо!
Veskotaxi1976
на 08.06.2012 г.
СПЕЦИАЛНО до Диана Павлова:-Като не разбирате от Бизнес, не се бъркайте., и аз и др. колеги, не искаме отварянето на улицата...!!!
Пламена Иванова
на 08.06.2012 г.
Кмете, слушай експертите какво ти казват а не лумпажа! Преди време ревяха като мечки и срещу кръговото на "Богомил", а сега някой спомня ли си какво чудо беше преди? На сточна гара е истински ад. Не може само една лента да да поема трафика на превозните средства в посока от Военна болница към централна гара. Дясната секция е неизползваема, защото много автомобили се престрояват в крайна дясна лента, а също много от тях идват от богомил, за да се включат отново към Цар Борис. Отпушването на тази тапа и до голяма степен ще облекчи кръстовището на ПАТОЛОГИЧНА!!! Към яслата трябва да се монтира ЛЕГНАЛ ПОЛИЦАЙ и при евентуална еднопосочност на движението всичко би било ОК. Иначе какво, до всички ясли и градини движението топик ли да се прави?
Pld
на 08.06.2012 г.
Подходяща за отваряне е следващата, в посока север. Трябва само да се премахне тротоара, а и е между блокове и няма да пречи на никого. Видимоста е в пъти по-добра.
IvanPetrovbg
на 08.06.2012 г.
Най накрая,сега от север на юг колите няма да минават през петко де петков защото богомил ще е едопосочен а ще минават през източен и така петко де петков и капитан райчо ще станат добри места за живот а не както е сега.Що се отнася за живеещите на богомил живота им ще стане ад.
Радослав Александров
на 08.06.2012 г.
В града има МНОГО училища и детски градини на големи булеварди..... истината е, че ще ви стане малко по шумно..... като искате тишина идете на село!!!
Варужан Костанян
на 08.06.2012 г.
Напълно подкрепям идеята. Дано по-бързо стане факт отпушването на "Богомил", щото на Сточна гара става страшно. Добре са го замислили в общината. Давайте смело и не се отказвайте...
Elena An
на 08.06.2012 г.
Въобще не подкрепям подобна глупост.... Тия хора имат ли акъл....
Чичо Ичо
на 08.06.2012 г.
Винаги съм давал колелото на панаира за пример как се образуват тапи.Кръговото е до определен капацитет и движението в града вече го е надхвърлил в някой конфликтни точки.Трябват кръстовища на две нива минимум
Latinka Angelova
на 08.06.2012 г.
поредната глупост на кмета, поне ще му е удобно като си излиза от вкъщи, нищо че там има ясла и че живущите не желаят,те да си гледат работата.
Диана Павлова 2
на 08.06.2012 г.
нормално ли е, не мислят с главите си. Попитайте хората, не такситаджиите, които ги обират.
Светли Иванов
на 08.06.2012 г.
Това ще е много голяма инфраструктурна грешка.
Antonia Kostovska
на 08.06.2012 г.
най-голямата глупост , какво стана с подписката :(
mannoli
на 08.06.2012 г.
там има училище и детска градина????!!!.не е нужно да се отваря така си е добре...само като се замисля,какво може да стане......
porednata bg glupost
на 08.06.2012 г.
Поредната глупост.Не таксиметърджиите искали, а Тотев иска, на 100 метра му се намира новата къща,колко удобно ще е направо от вкъщи да си излиза на централния булевард, нищо че там има ясла и ще има постоянни задръствания сутрин и вечер като си оставят и взимат децата.Никой не взима под внимание че живущите там не желаят и подписка има даже.След като ще се прави кръгово защо трябва да се дават поредните пари на вятъра за нещо, което ще пречи повече отколкото да е в полза.Пак казвам- Кмете, 50м повече с колата, за да се включите в главната улица няма да ви натежи толкова.
Pepi Atanasova
на 08.06.2012 г.
Кметътза да се натегне на всички, сега и тази глупост ще разреши! А някой помисли ли за децата от детската ясла на ул. "Богомил"?
Майна до гроб
на 08.06.2012 г.
Пълна тъпотия!! Първо светофара за надясно свети повече от този за на право,но почти никой не е за надясно,второ,който иска да се включи по Цар Борис спокойно може да го направи или по Иван Асен или по Капитан Райчо,проблема на това кръстовище изобщо не е включването по Цар Борис!!Според мен трябва да се премахне онзи глупав остров пред Рилона, който запушва включването за ляв завой към новия надлез,напълно безмислен е този остров според мен след като има преграда м/у двете платна и не става за пешеходци
Djounsa
на 08.06.2012 г.
ако стане това аз бих предложил да се махне секцията само надясно (посока центъра), за да може трафикът по-бързо да се изнася от кръстовището,защото има нахални шофьори,които се пререждат и съм бил свидетел на 3 коли след светофара навътре в кръстовището ...
fungus
на 08.06.2012 г.
на такова разстояние от кръстовището може да стане само с кръгово :)
tri4ko
на 08.06.2012 г.
Елементарно - Прави се кръгово движение без светофари и проблема с трафика и задръстванията ще се елиминира.
Hunter ST
на 08.06.2012 г.
Доста ще се облекчи трафикът така. И няма да се виси по 10 мин на светофара на Сточна.
Young_Veteran
на 08.06.2012 г.
Браво,браво крайно време беше !!!
Defiant
на 08.06.2012 г.
Не искам да си представям в какво ще се получи включването по Цар Борис 3-ти от тази уличка на 30 м от голямото кръстовище...
PB FILIBE PB
на 08.06.2012 г.
"група тексиметрови шофьори" решиха да се направят на искащи и да отворят улицата. Не веднъж съм казвал в затворената част на улицата има детска ясла. Ще стане прекалено опасна зона. Движението ще е доста голямо, и точно в тези часове в които споменавате - натоварените родителите оставят сутрин или вземат децата си вечер. И да видим какво ще стане, няма да е проходима улицата и ще станат едни кавги едни чудесии. Вижте какво е в съседната улица "Леонардо да Винчи" където е ДГ "Малкия принц". Нека си остане затворена улицата, а де се вложат малко средства в проучване и синхронизация на светофарите. Там е проблема не е в тесните улици или големия поток автомобили.... Колкото повече улици се включват в едно кръстовище толкова по-сложно става то за регулиране
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!