Макар и под сурдинка кметът на София Йорданка Фандъкова подхвърля идея, която може да се приеме като противоудар на решението на пловдивските общински съветници да не приемат повече софийски боклук.
В интервю за днешния "Труд", озаглавено "Няма мои и твои отпадъци и пътища", се казва: "Господин Атанасов /Славчо/ очевидно се готви за предизборна кампания. Няма мой и твой отпадък или мои и твои пътища. Тези 4 депа, на които правителството взе решение да се депонират софийски бали, са изградени с държавни средства. Кое дава право на общините да смятат, че са техни? Това са сметища за отпадъци, независимо дали са от един или друг град".
А сега де? Представете си как на Църна маца преди София може да бъде сложена бариера и от всяка пловдивска кола ще искат по 20 лева примерно - за ремонт на софийските улици, които тя ще използва.








Madhai
на 24.09.2010 г.
Браво Хайде пак ходете и гласувайте за пожарникара Охранта на Бай Тошо и на големият мафиот в БГ Бойко ви Борисов....аз съм върл анти-communist но ГЕРН са по зле от комунистете...дано час по скоро свърши този мандат и Бог да пази БГ...
rangel
на 20.09.2010 г.
Данчето се посъстари от многото дертове за София.Иначе е мазна баница и още става за...бой.Иначе не е права за боклука-все едно аз да си го хвърлям в двора на съседа,зер и там е българска територия.
_1912_
на 19.09.2010 г.
мухоБойко да плаща парите обещани на Пловдив, че после да не се чуди следващата есен защо Славчо пак е спечелил.... А фандъкова да си подава оставката, че две гънки няма в дъртата главица
bramin
на 19.09.2010 г.
Ако аз съм на мястото на Славчо Атанасов ще направя всичко възможно да затворя завода за отпадъци в Шишманци. Егати и наглата шопкиня Фандъкова,какво си мисли че ние тук сме помийна яма и като от времето на комунизма цяла България ще работи за тях. Повече софиянци пътуват за морето от колкото ние за тъпата им столица. Хайде да сложим и ние по 20лв. такса на колите им и ще видите Пловдив как ще си реши всички проблеми с инфраструктурата,че даже нашите отпадъци ще депонираме при тях :)))). Страшно много намразих наглеците от ГЕБР. Свидетели сме на поредната комунистическа партия.
Eдин отбор
на 19.09.2010 г.
Ами като няма "мои" и "твои" отпадъци я вземи ти да си изхвърляш помията на вратата на комшийката де. На бас че ако и да си кметица веднага ще те хване за чорлите. Баси наглото държание.
Петко Петков
на 19.09.2010 г.
А само да попитам, какво значи "държавни" и "общински" пари? И двете са наши - "народни" пари! Така че сметището е на пловдивските данъкоплатци, защото те са платили за него!А по повод София, аз предлагам да плащаме и за това, че столицата е на територията на България,това чудо на социализма и демокрацията, този единствен в света град!
Linchpin
на 19.09.2010 г.
п.п. И тъй като в предишни мнения някак си се заформи: Иван Тотев : ГЕРБ vs Пловдив- мисля, че неведнъж е доказал, че работи за Пловдив, и нека не го караме да пада до нивото на фандъкова, че да и доказва и по партийна линия колко е куха... няма нито смисъл, нито полза
намръщен
на 19.09.2010 г.
Тази да не се прави на много отворена, щото е въздух под налягане и куртизанка на "свети" Бойко Борисов. Боклукът си е Софийски и трябва да си го складират шопите. При условие, че смучат от хазната, така и не намериха пари за един приличен завод за преработка на отпадъци. Нека и тази софийска герберска метреска даде определение за "държавни средства". И с какво ще докаже, че и само с държавни средства са правени депата. Утре мръсните шопи могат да писнат, че и Шишманци е правен с "държавни средства". И това ще бъде наглост, надхвърляща всичко. И тъй като вече се въртят идея повишаването на такса смет да не засегне точно мръсните шопи и Търговище/нали все пак някой трябва да е оръжиеносец/, защото го събирали разделно :), предлагам разделно събираният софийски /неговорящ/ боклук да се складира разделно пред Столична голяма община, пред 24-те районни администрации и пред Министерския съвет, който измисля такива решения.
БГ_Пловдив
на 19.09.2010 г.
Ами естествено ,че това сметище е на общината...Не софиянци дишат този въздух...И по логиката и като няма мое, и твое ,дайте пари от софийската община да управим улиците в Пловдив примерно !
Linchpin
на 18.09.2010 г.
Ето това са "новите" политичета- отрочета на комунизма с комунистическо мислене и морал! За тях България винаги ще бъде едно- шопия и провинцията, и всички не- шопиянци по дифолт са задължени да служат, работят и живеят в името на богопомазаните "столичани"! Те все още си въобразяват, че по комунистически маниер могат да принудят който и да било да им приеме не само душевните, но и чисто физически отпадъци! А може би трябва да посрещнем камионите със софийски л.на с почести и благодарствени лозунги! Да, ама НЕ! Безвъзвратно отминаха времената, когато цяла България работеше за благоденствието на машините за л.на , наречени "софийски жители". Сега плувайте в собствените си "творения"- хак да ви е. Пък на фъндъкова- да е "такова", да и го набие човек, ами то... акъл!
Mr Brightside
на 18.09.2010 г.
То в София дали нещо се прави с пари от общината? Май всичко е с държавни... Излъгаха с парите за предишния боклук, а искат още да пращат. Като стигнем капацитета на пловдивското сметище, София дали ще приеме нашия боклук? Ясно е, че правителството гледа само София, затова и искат пистата за Формула 1 да е до София, за да взимат те парите, макар и да бъде по-печелившо, ако се построи до Варна или Бургас, ама правителството няма как да откажат на софиянци поредните милиони, които ще им бъдат наляни. Другите общини да се оправят сами.
Dzhorov
на 18.09.2010 г.
тази госпожа да не мисли какво плащаме, нашите данъци отиват в техните счупени улици и в крадливите им управници, да си ни преведат милионите и тогава да говорят кой какво плаща (за предпочитане е да ги забавят малко за да не влязат в на Славчо джоба)
hannnn
на 18.09.2010 г.
тва пловдив да не ви е сметище ве, ми ние кадето живеем там и ви дишаме смратта софииските улици просто са като пловдивското сметище
локомотив пд
на 18.09.2010 г.
Шопския боклук си е твой Фандъкова.А тозя нашия кмет нека пак ви го вземе и пари на куково лято.Сега е момента да се озъби на пожарникаря.
Stranger_
на 18.09.2010 г.
Пловдив изпълни дълга си към София, като прие достатъчно бали с боклук от София, за което бяха обещани пари, които се оказаха една голяма лъжа и замазване на положението. След като сметищата са построени близо до Пловдив нека тук си се депонира боклук от Пловдив и региона, след като софиянци не могат да си спазват обещанията нека си намерят друга алтернатива...и ние имаме нужда да довършим много инфраструктурни проекти в града ни, ама като гледам вие не се трогвате от това, защо ние да се трогваме за вас...
один
на 18.09.2010 г.
Добър вечер, моите уважения към всички които защитават своя дом! Г-жо Кмет, тази политическа позиция е изключително антисоциална!В политиката няма честна игра и всеки се опитва да надиграе опонента в един или друг момент, но вашият подход както и политически намерения са излючително слаби, аматьорски,некадърни и най-вече деспотични!"Няма доводи!Има истина!"( цитирам Г-н Илко Илиев), който в случая за мен е напълно прав!Много е самоуверено, нагло и безрасъдно да се опитвате да заставяте народа на една държава да поема ваши отговорности!проблеми!обещания!Оставам с впечатлението че правителството се опитва по всякакъв начин винаги да излиза много способно и кадърно като отличник пред Европа, но не и да да мисли за народа си!Защо държавата да плаща глоби и да показва на Еропа, че не знае как да се оправи с 'НАЦИОНАЛНИЯ СИ ПРОБЛЕМ',след като може да намери псевдо решение и да заплаши общените с глоби?Може би София се опитва да е най-дебелата сопа в един вързоп от пръчки, да е най-силната и здравата,но без другите пръчки тя лесно ще се счупи!Тя е нищо!!!Всяко нещо си има мярка и граници!Предполагам че НЕ можете,но поне се опитайте да си представите колко граници минахте пред пловдивчани!!Да не говорим колко ни забавихте в развитие ,като не си платихте за прибрания боклук......и колко наглост трябва ,за да поискаш още зестра!Може би трябва да се замислите и за изгубените политически девиденти в Пловди!Съмнявам се,че все още да имате такива!
dimitar_sto
на 18.09.2010 г.
Само не ми е ясно защо Бойко си губи времето да прокарва през парламента промени в Закона за отпадъците за да депонира някакви си 30000 тона боклук в Пловдив?Направо да праща горнобанската бригада и жандармерията!Тогава не 30000,а 300000 тона ще приемете без да гъкнете.И то още утре.Няма да има никаква полемика и увъртания!Няма да искате пари!Също така,да започнем да разстрелваме хората дето не се осигуряват!Кви са тия лиготии?Щели да работят като санитари.Може също така,ако достигнеш случайно пенсионна възраст,да имаш право на избор-дали да те обесят,да те застрелят или смъртоносна инжекция.Кви са тия екстри?Пенсия ще ми искате!
vojda66
на 18.09.2010 г.
Покрай изцепките на Бойко,и другите гербери почнаха да се изказват все едно са на селска вечеринка.Г-жо Фандъкова с тези "ходчета"за пореден път отклонявате вниманието на "софианци",много добре знаем всички от провинцията колко са шопите,но с тая калпава политика направихте така че освен в София другаде бизнес да няма.Къде ви е завода за боклука или да питаме предишния кмет.В тая държава ако вземем да проверим кое е изградено с държавни средства,а си го позвате като ваше,списъка ще е дълъг.Докога цялата държава ще обслужва София. София не е България и колкото по бързо го осъзнаете,толкова по добре за всички граждани.
Роси
на 18.09.2010 г.
А да не би софиянци да плащат за това, че ходят по пловдивските улици?! БОКЛУКЪТ НА СОФИЯ НЕ Е ПЛОВДИВСКИ ПРОБЛЕМ! ИМАХТЕ ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕ ДА СИ ПОСТРОИТЕ ЗАВОД И ДА СИ РЕШИТЕ ПРОБЛЕМА! ПЛОВДИВ НЕ ВИ Е БАЩИНИЯ, ЧЕ ДА РЕШАВАТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ В ГРАДА НИ!
Teofil
на 18.09.2010 г.
Ех фикалии фикалии, Елате вьв ресторант ,Уникато, Пловдив ,Там отдоло под ресторанта е пьлно от такива като Вас.
бате джони
на 18.09.2010 г.
Г-жо Фандъкова предлагам с г-н Борисов да затворите устата на г-н Славчо Атанасов , както и нашите усти като преведете онези предишните 26 000 000 лв. Мисля , че тогава градът ни ще глътне глътка въздух.Градът на който в последните години еб**те майката , но иначе много обичате Пловдив и вечно разчитате на неговите избиратели.Искам да се замислят и някой други ГЕРБ-аджий , като - Иван Тотев,Здравко Димитров и др. Бъдете истински пловдивчани.
PB
на 18.09.2010 г.
Винаги ще ги гледаме отвисоко.Жалки западняшки човечета.
julta knijka
на 18.09.2010 г.
Пловдив:град-държава
julta knijka
на 18.09.2010 г.
независимост за Пловдив
Plovdiv city
на 18.09.2010 г.
Ние пловдивчани пък толкова сме преревали да ходим в "хубавата" София,че няма накъде повече.По-добре си вижте на какво ви прилича града и селяните в него.Опазил ни Бог от София и всичко околи нея!!!!
lazo
на 18.09.2010 г.
здравейте, аз съм от Цалапица и бих казал на г-жа Фандъкофа да си намери пари и да си построй завод за отпадаци в София нали зяпат много с Бойко че за завода им имало пари и все скоро ще им е готов пак се усраха само думи в празното пространство благодаря ви за вниманието и оделено време да четете мойте коментари
pininfarina
на 18.09.2010 г.
А софиянци плащат ли си боклука на Пловдвив или кат минават по нашите улици...айде стига селяндурски изказвания.
tarikat1912
на 18.09.2010 г.
Тези софиянци за нищо не стават. Как са избрали жена-кмет незнам. Фандъкова щяла да спира всяка пловдивска кола и да и иска 20 лв.-хахаха. Това никъде в света до сега не съм го чул. Дано и един грам софийски боклук не се хвърли на пловдивското сметище.
uli
на 18.09.2010 г.
в сряда съм в софия , ще взема от вкъщи боклука да си го изхвърля там.....
magnus
на 18.09.2010 г.
Кво друго да очакваш от учител станал кмет, освен някой подобен лишен от всякаква логика плосък коментар. Та така г-жо фандъкова, съжалявам че "ф"-то немога да го напиша с още по малък шрифт. Толкова малко "ф", колкото ви е сивото вещество в кметската кратуна. Искам да видя как ще ми вземете 20 лв. на Църна Маца, че на регистрацията ми има ПБ, а в същото време всички останали ще минават гратис за 0 лв....дали адвокатите няма да имат работа :)
trai4opolkovnika
на 18.09.2010 г.
ТАЯ КАК МОЖЕ ДА СЕ ИЗЛАГА ТАКА ........... НИКОЙ ЛИ НЕ СЕ СЕТИ ДА И КАЖЕ НА ТАЯ чЕ АКО СИ МЪЛчИ щЕ ИЗГЛЯЖДА ПО УМНА ............... АЗ СИ МИСЛИХ чЕ НАшИЯ ВОДИ КЛАСАЦИЯТА АМА ТЯ ГО ИЗПРЕВАРВА
vladi
на 18.09.2010 г.
е нали затова си имаме винетки ма госпожа кметице ..............
Kiril Spasov
на 18.09.2010 г.
То по тая логика - всеки град да сложи бариери за всички други коли освен за собствените си.... и кво ще стане... пълни глупости!
stefanov
на 18.09.2010 г.
овца Кметица!
Ивайло Михайлов - тенор
на 18.09.2010 г.
Само да питам - бариерата къде ще е на Църна маца /Черна котка /Ср.// -преди или след табелата за Пловдив или направо вместо нея?!?!
асенчо
на 18.09.2010 г.
алоооо фандъкова маи се самозабравяш я си сърбаите лаината който сте си изсрали
Ивайло Михайлов - тенор
на 18.09.2010 г.
С това говорене май са на път да върнат софийското жителство! Но иначе Пловдивска опера си е пловдивска, а Софийската - Национална... Там Общината не трябва да дава допълнителни средства! Докога популизъм! На картата само София и Варна ли има или пише България? Плащаме данъци за Национална телевизия - гледаме Софийска регионална... ДОБРЕ ПОНЕ, ЧЕ ИМ ВЗЕХА МАЧОВЕТЕ, ТА ДА СЕ ВИДИ, ЧЕ ПЛОВДИВСКИТЕ АГИТКИ СА ПО-ГОЛЕМИ!
i_caka1
на 18.09.2010 г.
Фандъкова ти си една мазна и долна К........... КАТО Селска певица от турска махала.
Вив
на 18.09.2010 г.
Хайде стига с номера "Пловдивчани, които работят в София, къде си хвърлят боклука?" Хайде сега да видим, каква част от данъците на жителите на цялата страна отиват в държавния бюджет и каква си остава на местно ниво? Е, точно заради тази огромна част, която всяка община си плаща, има право да смята сметището си за свое. А всички "провинциалисти", които живеят на квартира и плащат наеми, те не плащат ли такса смет? Я си хванете всички, които дават квартири на Пловдивчани, дето толкова ви бъркат в задните части, и си вземете данъка.
Майна до гроб
на 18.09.2010 г.
ба*ти наглото КУЧЕ е тая... Повръща ми се вече от тия ГЕРБЕРИ УМРЯЛИ!!! Сега заради тъпите им политически игри да свалят Славчо трябва да им търпим своеволията и да козируваме щото Бойко КАЗА!!! Вземи се стегни бе Борисов!!! Заради тебе сега трябва да си караме колите по полу-построени булеварди и да ходим на лов за мечки в Марица. Много сте прости цялата ви групичка управляващи. Пловдив ще стои винаги зад Славчо Атанасов запомнете!!!! Стези малки интрижки където си правите направо си загубихте изборите още от сега.....ОВЧАРИ!! И СИ НИ ДАЙТЕ ПАРИТЕ ЗА НАСРАНИЯ ВИ БОКЛУК !!!!!!
steamroller
на 18.09.2010 г.
Тая даскалка, която пита Бойко дали може да иде до тоалетна за каква се помисли, че да се обръща с такъв тон? Нека им взимаме боклука, но къде са договорените пари, които трябва да получава общината ни? Вярно е, че в момента кризата е в своята кулминационна точка, но това не е никакво оправдание, че не получаваме парите...., но боклука не забравят да изпращат. И все пак не мога да разбера... защо по дяволите не си доизграждат депа в софийско, а ни карат лайната си при нас. Не, че не мога да разбера... не мога да проумея наглостта.
Защото трябва
на 18.09.2010 г.
Това става от една страна и защото си мълчим, хайде да направим една стачка, ама НАИСТИНА стачка , в другите държави правят стачки за най- малкото нещо , а ние си търпим, да ни мачкат и унижават! Ако поне половината Пловдив се обедини, София не само ще клекне , ами да видим... ще им мълчим ние, да не сме по - долу от тях! Аз също съм гражданин на тази държава, също като тях и имам права, а те биват потъпквани ежедневно, вече не искам! И мисля , че не само аз не искам!
Тесла за Данчето
на 18.09.2010 г.
Йорданка Фандъкова що не си го начука, преди и на нея да й го начукат по подобен подходящ начин!!!
Sirocco
на 18.09.2010 г.
Каквито ще такси да си слага по софийските пътища. Община Родопи политическа простотия която пречи на Пловдив. Въпроса е приципен и няма да допуснем подигравка с Пловдив на тези псевдо държавничета и софийски замърсители - били те опаковани в найлон или костюми. Не съм наясно за състоянието на сметището в Цалапица, но през последната една година въздуха в Пловдив рязко се влоши и вечерно време и рано сутрин, когато поради температурните разлики се получава ряздвижване на въздуха се усеща неприятна, леко кисела миризма (можеби нещо серно). Такава миризма но по силна имаше и когато сметещето се беше подпалило.
Rezon
на 18.09.2010 г.
Те май насила ще ни накарат да си поискаме автономия! И от произвежданите 1 милиард лева да им плащаме не повече от 300 млн лв: за външните граници на държавата, за членството в ЕС, за общата външна политика и армия. Тогава Варна и Бургас може да ни последват. Че да ги видя като са толкова умни, каква ще почнат да я дъвчат! За Пловдив ГЕРБ умря окончателно!
NikolaPlovdiv11
на 18.09.2010 г.
Госпожа Фандъкова може ли да ви попитам аз нещо,хаиде да пробваме Пловдив да си хварлят боклука в София вие ни взимаите по 20 лв . на Магистралата за влизане в София. НЕ НИЕ ИСКАМЕ УСЛУГА ОТ ВАС , ВИЕ ОТ НАС НЕ ЗАБРАВЯИТЕ ТОВА .И с това пренебрежение към наи стария град в европа може да си навлечете много неприятности. Замислете се малко преди да предлагате каквото и да е става въпрос за Пловдив ,а не някакво село от северна България. Не да ми идвате тук да си карате новата година ,защото ви е по евтино. "" измислените тузари от София""
edisar
на 18.09.2010 г.
Чета коментарите и с огромна радост установявам, че "Каузата Пловдив" обединява ТВЪРДО привържениците и на Ботев и на Локомотив, което от своя страна е знак, че ПЛОВДИВ ИМА БЪДЕЩЕ!
Защото трябва
на 18.09.2010 г.
Аха , значи "великолепният политик" госпожа тъпоглавка Фъндъкова смята пловдивчани за боклук, така ли? Аз лично като гражданин на един от най - древните градове в Европа, съм изключително обиден, да ме сравняват с тонове софийски боклук, освен това ние като минаваме по улиците на ГОЛЯМОТО СЕЛО не разнасяме аромат на боклукджийски камион, и не замърсяваме безценния им град!!!! Госпожа Фъндъкова, ако имате късмета да ви срещна , ще ви завлека на сметището с вашия боклук и ще ви навра тъпта, проста главица в ароматния ви боклук. Като толкова сте специални, то тогава СИ ДРЪЖТЕ МРЪСОТИЯТА ВЪВ ВАШТО СЕЛО - т.нар столица. Дошла от някво село и давай .... тъпа овцааааа и такава ще си останеш.
kiko1912
на 18.09.2010 г.
Алооо областиния, къде си се наврял мишко заспала! Нямаш ли отношение по въпроса??? Нали кмет искаш да ставаш
Evil_con_carne
на 18.09.2010 г.
Г-жа Фандъкова като смята че са толкова велики шопите нека сложи една такса от по 20лв за несофийска кола в София, нека сложи там софийското гражданство, изобщо нека изгони всички хора които тъпите шопи наричат "провинциалисти". Гаранция че за 2 години изкуствения им град ще бъде едно мъртвило, защото те не разбират че именно хората правят малкото хубави неща там. Най-добре да се отцепи София от България, хем те ще са доволни че няма да има "провинциалисти", хем цяла България ще си отдъхне и ще спре да ги издържа с данъците си.
Tomo
на 18.09.2010 г.
Интерсно защо ББ мълчи.
veselka veselinova
на 18.09.2010 г.
Абсолютно некомпетентно и елементарто изказване на човек определящ себе си като политик. Изказването звучи като рекет спрямо пловдивчани които нямат вина за политическите борби.След като съм си платила всички пътни данъци на колата, всички такси които държавата изисква от собствениците на автомобили, имам право да се движа СВОБОДНО на територията на държавата България.Временно съществуващи политици не могат да определят и разделят гражданите на тази държава, защото те са избрани да защитават нашите интереси а не да застават срещу нас. Подобен род изказване е грубо нарушение на моите права и такъв политик трябва да бъде изхвърлен от всякакво управление на държавата.
Ботев Пловдив 1912
на 18.09.2010 г.
Абе, че Фандъкова е тъпа мисирка - тъпа мисирка е! Ама да питам аз Г-н Слафчу какво стана със Завода за боклука????? Нали бе официално открит, от кмет, премиер и си-е?!!! Защо не работи тоя завод в който бяха налети десетки милиони левове, общински и държавни пари?! Кажете Г-н Кмете, кога ще заработи този завод? И изобщо ще заработи ли някога? Ако завода функционираше, то тогава Столична община щеше да се договори с едно частно дружество за преработката на отпадъците и, и щеше да се сложи точка на цялата драма!
Ohu Bohu
на 18.09.2010 г.
Тези дни прочетох някъде,че от Брюксел отново се подготвят да задействат наказателна процедура,спрямо България заради забележете софийския боклук.Цяла България ще плаща заради бездействието на Столичната община и докато предишния софийски кмет се оплакваше,че правителството му пречело,то сегашния не може ни най-малко да се оплаче в тази насока.До този момент Столичната община не е започнала строителството на завод за битови отпадъци.Нямам нищо против държавата да финансира ако ще и на 100 % този завод,но да се намери трайно решение на въпроса.Вместо това за по-лесно се промени закона и то най-вече приемането на боклука да става безвъзмездно,т.е. без пари.Предполагам,че никой пловдивчанин или пък друг провинциалист,нямаше да негодува толкова,ако за приемането на софийските отпадъци се плащаха подобаващи пари и то редовно и с тях се подобряваше инфраструктурата на съответната община.През изминалите дни се чуха мненията на кмета,на Общинския съвет и на гражданите на град Пловдив,на кмета на София,на министъра на околната среда и водите на Република България,но аз лично никъде не прочетох или чух по някоя медиа,какво е отношението на Областния управител на Пловдивска област по въпроса.Последният се предполага,че ще е кандидатурата на ГЕРБ за кмет на града ни.Ами признавам си честно,че при поставена дилема Славчо Атанасов - Иван Тотев бих предпочел човека с мнение.
myzrael
на 18.09.2010 г.
а г-жа Фандъкова свирчоци ще прави ли на пловдивските шофьори като плащат 20лв за вход :) -то за 20лв пълна програма трябва да прави ама... то бива бива гербери ама вече на нищо не прилича това правителство-няма мое и твое,ама когато София трябва да взимат нещо си е само тяхно.
poto
на 18.09.2010 г.
Мощно пред камионите, няма да ги оставяме да вършат своеволия, с най-стария град в Европа, или да кихат кеша, или да си ги балират в Мировяне!!!
Girl--
на 18.09.2010 г.
Не съм съгласна. Тогава що не почнат да се извозват боклуците на Хасково или на Бургас до Пловдив или на др. български градове по логиката й, след като няма ваши и наши боклуци?? Също и да вземат да заринат Пловдив със софийските боклуци, пък те техният завод за отпадъци могат с години да го бавят, защото пък на София й излиза по-изгодно и евтино да си вози боклуците до Пловдив.... ами, не съм съгласна! Стига толкова с този софийски боклук, приемаме го вече много време, така, както е тръгнало, София може да си поиска 10 години....!
Komita
на 18.09.2010 г.
Еми... кучка. Просто трябва да спрем да си седим и когато идват камионите да се блокира патя. Да замеряме с нещо, то в България само тва действа.
Franklucas
на 18.09.2010 г.
Г-жа Фандъкова да си се изказва в области ,в които е компетентна,а не да изказва партийното мнение,което и се спуска от правителството.Не може,при положение,че те на изпълняват задълженията си към община Пловдив(в размер на няколко милиона лева), да очакват,че пловдивчани ще правят жсичко,което желиката г-жа Фандъкова и пражителството си решават.Това е (или поне би трябвало да е) правова държава,жв която има закони и те трябва да се спазват!Кога най-накрая от ГЕРБ ще се усетят че България не е само София?
Ольооо
на 18.09.2010 г.
Тоя боклук какви си ги говори та те случайно да не прелитат над Пловдив........ нека се пробват по 20 лв. на П-а кола 10 камто едно с Шопски коли леле не искам да ги мисля
edisar
на 18.09.2010 г.
.........в допълнение на предходния коментар искам за пореден път да уточня, че "УМРЯЛАТА" икономика на нашия "ЗАМРЯЛ" град дава ежегодно на държавата над милиард от данъци, а тя ни делегира малко над 100 млн. Какъв е следващия ни ход? РЕЗОН, ти имаше мисля една идея, при това доста логична и изцяло целесъобразна за Пловдив! Припомни ни я моля те!
edisar
на 18.09.2010 г.
.....А ШОПИТЕ ПЛАЩАТ ЛИ КАТО МИНАВАТ ПРЕЗ ПЛОВДИВСКИТЕ УЛИЦИ?
chefito
на 18.09.2010 г.
България над всичко. Стига дребни сплетни.
БОТЕВ 1912 Завинаги
на 18.09.2010 г.
такова нагло правителство и толкова неспособно както и инатящо се в своите решения които и без това са грешни не съм виждал до къде се докарахме с мълчанието си да ни управляват премиер който е един прост пожарникар и протежетата му а относно изказването на фандъка без коментар не отива на човек вземащ този пост да се държи и изказва по този начин а относно боклука как така няма мой и твой значи един може да мърси а друг да му го чисти и да му мирише това е все едно съседа ти (софия) да дойде и да си изхвърли боклука в твоята градина (Пловдив) и ти да си го чистиш после
valeros
на 18.09.2010 г.
нагли нагли и нагли - значи софийските заплати като пловдивските ли са ,че пловдивчани да дишат мръсотията от боклуците на софиянци-а софиянци плащат ли като минават през ПЛОВДИВ то бива нахалство и на това правителство ама повече не бива-премиера казва както си купуваш хубава и скъпа кола и плащаш за подръжка така и ще си плащаш за здраве -това държавни (народни избраници) управници ли са ,така ли мислят за народа и избраниците си
chaingang1912
на 18.09.2010 г.
абе ние сме им трън в очите на шопите бе хора те искат да затрият тоя хубав град !
Andrei
на 18.09.2010 г.
Права си е жената. Няма какво да я псуваме и навикваме като селяци.
Austin Powers
на 18.09.2010 г.
Тази според мен е малоумна. Само аз ли виждам голяма разлика между ДЪРЖАВАТА и СОФИЯ и това, че не може ДЪРЖАВАТА постоянно да е адвокат на СОФИЯ. Нали затова му се вика пловдивското сметище - защото обслужва ПЛОВДИВ. Ние го поддържаме, ние му и плащаме, ние си репатрираме там отпадъците срещу пари. Сравнението на Фандъкова е меко казано малоумно. Не, че и симпатизирам по принцип, но този път наистина се уля. А към всички пловдивчани - не се опитвайте пак да вдигате вечната война Пловдив - София, защото е безсмислена, глупава и е проява на нисък коефициент на интелигентност. Не позволявайте казуси, в които всеки един кмет би търсил начин за решение на проблемите си да поставя такива огради с бодлива тел между двата най-големи града в България. Защото ако Пловдив имаше такива проблеми и държавата ни бе дала шанс да изхвърлим проблемните тонове отпадъци на софийското сметище, и ние щяхме да се възползваме от това в случай на безизходица.
joro_dimitrov
на 18.09.2010 г.
не с лошо, лельо данче! :) щото както ти задаваш този, така да се каже, неуместен въпрос, ние, жителите на града на тепетата, можем да зададем контравъпроса: софиянци плащат ли, като минават през пловдивските улици? според мен това сравнение е съвсем неправилно и неподходящо. не знам кой е крив, кой е прав и т.н., но зная едно - желая казаните в нашия град да се почистват редовно и да не изпадаме в положението на софиянци отпреди няколко години. то иначе ше е срам, позор, цирк и какво ли не още, след като нашият град разполага със сметище, за което се казва, че може да се ползва още време, че и със завод за преработка на боклук, който обаче като че куца.
AGAMEMMNOM1912
на 18.09.2010 г.
Много нагли гърбавите
eumolpus
на 18.09.2010 г.
От Съединението насам държавата ни фаворизира т.нар. ни "столица" за сметка на всички останали градове. Оплакват се, че "селяните" им пълнили града, а в същото време съсредоточават всичко там. Ами много ясно, че "селяните" ще им пълнят градчето, защото човека е като животното, мигрира според това, къде може да намери прехрана! Повече от 120 години обират "цвета" на страната ни, а сега искат с отворени обятия да им приемема и "ла*ната", за да не им мирише!!! Аз лично вече съм объркан, кое е България и дали всъщност това не е единствено "столицата" ни. Затова - независимо, че обичам България много, оттук нататък съм решил на празници да слагам и нося само знамето и цветовете на Пловдив, докато тази "държава" не се сети, че в нея има и други градове, които искат ЖИВОТ, а не само БОКЛУЦИ!!! Даже... разбирайте го като предложение за един вид протест към това фаворизиране на "столицата" ни, защото България не е само София!!!... Нека всеки, който се чувства по този начин и сметне за добре, последва този пример...
Чичо Ичо
на 18.09.2010 г.
Някой да беше опрял пистолет в слепоочието на политиците че събраха цялата икономика в софия Сега да си бършат насрания г*з за собствена сметка Не може само да се краде и лапа трябват и инвестиции в боклука не само за летище и метро Каквото и да правят политиците от бояна си остават селяндури а Пловдив винаги ще е най-старият град в Европа
SkiGeorgi
на 18.09.2010 г.
На всички ни е ясно, че Бойко Борисов и партия ГЕРБ са политически трупове! Проблемът е, че няма алтернатива.
Xena
на 18.09.2010 г.
Според мен Пловдив трябва да поиска официално извинение от Фъндъкова за тези приказки. Недопустимо е човек на такъв пост да не мисли какво приказва.
Dian
на 18.09.2010 г.
госпожо Фандъкова засрамете се не отива на жена като вас да говори така и не си правете сметка за бариери защото ''примерно'' и ние можем да сложим бариери и какво правим Пловдив е центъра на България ние ще печелим двойно
de4i
на 18.09.2010 г.
а не трябвали СОФИЯНЦИ да ПЛАШТАТ като минават през ПЛОВДИВСКА ОБЛАС
Plamen Kurtev
на 18.09.2010 г.
соffия отдавна вече не произвежда нищо друго, освен далавери!!! няма нито един завод...и някак си всички големе фирми като Нефтохим си плащат данъците пак в тая същата соffия... трагедия и прекрасен пример за качеставата на премиера-мутра!!!
Spoke 1912
на 18.09.2010 г.
Не сме длъжни да им приемаме лайната. Значи и ние ще можем да серем пред парламента, нали няма мои и твои боклуци. Овца негодна.
Rezon
на 18.09.2010 г.
Само не се показвай в Пловдив, Фандъкова! Ще фъркат фандъци от тъпата ти глава! Какво чакат герберите Сузана Николова и Иван Тотев? Защо не се откажат публично от тази партия? Тъпи и нещастни мишки!!!
RollingStones
на 18.09.2010 г.
Тъпа овца...Тъпа овца....Овца с рогца... Била си и оставаш си така.
bianconeri
на 18.09.2010 г.
Фандъкова,нагла си като Борисов и Цветанов взети заедно....
Un bastardo
на 18.09.2010 г.
Не мога да кажа нещо повече,от казалите го,по-долу,всички сте абсолютно прави.Не отива на кмет на столица да говори такива дивотии и един вид да иска да плащаме когато се разхождаме из сметището наречено-наша столица.Засрамете се г-жо Фандъкова,ако не беше Пловдив сега щяхте да плувате във собствените си ГОВНА !!!
Пловдивчанин
на 18.09.2010 г.
НЯма проблем, ще си вземем коли на лизинг ........ Може и втора ръка, който са регистрирани в София, но на магистралата до пловдив, може да сложим и една бариерка, за такса "преминаване" на софийските коли, тогава да видим какво ще стане...
JuStDoIt
на 18.09.2010 г.
МНОГО ПЛИТКО изказване , немога да повярвам че КМЕТ би се изразил така но от ШОПИ всичко може да очакваш. Ние сме си шматки , толкова години им позволяваме да ни мачкат а те продължават още по нагло и нагло да се държат , АХ КАК НЯМА да се РОДИ един истински ПЛОВДИВЧАНИН и да работи за ГРАДА
Ивайло Михайлов - тенор
на 18.09.2010 г.
Ето какво говореше кметът на София април, миналата година: Борисов: София е обсадена от МС, както Сталинград през 2-та световна 08.04.2009 "При официалната си среща с кмета на Москва Юрий Лужков столичният кмет Бойко Борисов сравни София със Сталинград по време на Втората Световна Война. Както Сталинград е бил обсаден, така българското правителство е обсадило София и иска да превърне града в гето, обясни столичният кмет, цитиран от БНР. След направеното сравнение Бойко Борисов уточни, че трябва да се издържи още един месец на натиска на правителството." Сега друг премиер и друг кмет се държат по същия начин, само че с Пловдив...
bboy1912
на 18.09.2010 г.
Ами ние виждаме, че няма такива неща като мой или твой отпадък като гледаме как се грижите за циганите. Хей шопиии освен селяндури вие сте и мангали!!! Явно това е някакъв нов закон "Няма мой или твой отпадък". Ами дайте да с*рем и пи*аем по улиците на Шопия, да си хвърлям отпадъците пред парламента и да им тегля една майна. Това изказване точно това намеква. С тези реплики Фандъкова показва, че е чистокръвна порода улично айше. Пъпчасал траверс...
Кубрат Дулов
на 18.09.2010 г.
София има нерешен проблем с боклука, не Пловдив!!! На кой друг град в България боклука обикаля из страната??!!! Защо Пловдив трябва да изпълнява предизборните обещания на ГЕРБ и Борисов???? Пет години вече ГЕРБ управлява в София-какво свършиха за да решат този проблем! Фандъкова по-голяма глупост не бях чувал-не обвинявай втория по големина град в България за несвършената ти работа и некадърността ти!
ясен
на 18.09.2010 г.
ФАндъкова, като Славчо влиза в предизборна кампания. От там идва боклукчавата разправия. Скоро няма да свърши.
Ивайло Михайлов - тенор
на 18.09.2010 г.
Ами представете си приходите от Панаира да си оставаха в Пловдив през всичките тези години.
Иво Янков
на 18.09.2010 г.
Много смешно изказване... Пловдичани да не се разхождат в София с 30 хил. тона боклук?! За толкова години едно депо за отпадъци неможахте да изградите...
Xena
на 18.09.2010 г.
Фъндъкова, ставаш много нагла. Като няма наши и ваше депа вземете пловдивския боклук в София, ама без да плащаме. Идват избори и нека ГЕРБ спрат да се правят на велики да не изтърват Пловдив, макар че лично аз мисля че веча са го изтървали.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!