Пловдивчанин реши да покаже на недоволните си съграждани, че в Пловдив сега се върши някаква работа относно снегопочистването на града за разлика от предишни години. Според читателя ни дейността е видима и в подкрепа на думите си той е изпратил и няколко снимки. Plovdiv24.bg ви представя неговото мнение по "зимния въпрос":
Здравейте! Поради високото обществено негативно мнение реших да ви напиша едно писмо заедно със снимки! Преди около 4 дни, при които температурите достигнаха до -18 градуса, минаха сигурно около 20 снегорина и 1 машина, която хвърляше пясък и сол!
От сутринта до този час, снегорините минават през почти час през малките улички в кв. "Съдийски"! Мисля, че и сами пловдивчани могат да видят разликата и че реално се върши някаква работа! Много ми е интересно и колко от въпросните недоволни граждани си изчистиха входа пред дома си? Колко от тях отидоха в общината да поискат обяснение какво се случва и какво не... Не мисля, че господин Тотев ще откаже да отговори на тези въпроси.
Другата снимка е от зимата на 2009 година, когато управляваше господин Атанасов. Нарочно я бях заснел, защото ми направи впечатление лошо почистеният бул. "Мария Луиза" и седящите снегорини на около 15 метра от кръстовището. Ако не ме лъже паметта, беше около 10-11 часа сутринта!
Оставяме всеки сам да прецени дали пловдивчанинът е прав в позицията си относно чистенето на града ни от снега по време на различните градоначалници.








еленка
на 06.02.2012 г.
При сегашния кмет повече се почиствало,дори и малките улички-глупости.Не че ми е бил любимец Славчо Атанасов ,но по добре се чистеше поне квартала в който аз живея.Друг е въпроса че зимата е доста тежка и който и да е на кметския пост ,не би могъл да се справи със ситуацията.
Vaska Velcheva
на 06.02.2012 г.
тежка зима..на никого не е лесно...но..като следим прогнозите ..и наъчаваме че следват година след година все по големи стъдове и снегове....какво ще се прави...нека не се прехвурля топката от един на друг...а ..по навреме всичко да се подреди ..отговорно...как така нямало сол....айде сега де...зимно време е ..не е лятото...че пак да сме изненадани....никoй за нищо не го е грига е това е...само приказки..приказки..и борба за власт...ама...то лесно става ..оправията-плаща се на всекиго срещу свършената работа...ее,айде сега ..като не е почистено...няма надник...та ..да видим тогава ...ще се чисти ли няма ли...а то иначе..няма оправя
Пешко
на 06.02.2012 г.
Искам само да заключим,най-големи глоби изядохме пак Ние в Пловдив.
Огнян Велков Дюкенджиев
на 06.02.2012 г.
До всички недоволни-По- снежна и ледена зима имало ли е през последните 30 години в Пловдив? Ако чистят и кварталните улици трябва да вдигнат такса смет! Съгласни ли сте?
Ivaylo Aksiev
на 06.02.2012 г.
Абсолютно никаква разлика няма. Тва са пълни глупости. Кварталните улички в момента са много по-зле изчистени, ако въобще може да се нарекат изчистени от колкото при предишния кмет. Също така трябва да разберете, че кметът като орган няма никаква власт, той само може да предлага на съвета, но не и да решава еднолично за такива мащабни работи като коя фирма да чисти Пловдив и т.н. Ама то се иска да имате и акъл, не само уста .
Кристиян Начев
на 06.02.2012 г.
Какво си доволен бе, смешник! Тротоарите на булевардите са лед, няма къде да се върви! Аз съм пешеходец и нямам кола, пътувам редовно с градския транспорт! За да се качиш и да слезеш на повечето спирки, трябва или да прескачаш планини от сняг и лед, или да се опитваш да прескочиш огромни локви! Отделно, повечето малки улици са също няколко пръста лед и сняг- тоест, изобщо не е чистено! А вчера беше ден, в който се беше затоплило много и можеше снега и леда да се премахнат успешно от главните пътни артерии. На това ли му викаш почистено, щото в сравнение с минали години е доста по-зле! Едно е Радо Кошински, друго е някакъв смехурко Иван Стоянов!
Stoyan CaSpar
на 06.02.2012 г.
Който иска толкова да му е чисто да се кандидатира за кмет и да почисти. Айде мрънкочеви, миналата година 3-ти ден след снега много добре си спомням с колата бях като снегорин. Добре че беше градски транспорт да отъпче снега. Много бързо забравяте. Аман от всезнайковци. Аз съм доволен и Ню Йорк не е по-изчистено всезнайковци!
Atanas K
на 06.02.2012 г.
Признавам има доста сняг и в момента вали а до малките улици положението е трагично ... да не говорим за между блоковите те главните булеварди не се чистят поне да бяхте изчистили когато беше -... надлезите където има наклон пална трагедия ... свързано е с консумативите не обвинявам фирмата предполагам тя работи толкова колкото и се плаща...
fclp
на 06.02.2012 г.
Пловдив се чисти от 4 години от една и съща фирма и разлика няма,хората се справят добре и мисла че няма от какво да се оплакваме.При тези миносови температури и с тоя бюджет за зимното почистване няма как да е по добре.
Drako89
на 06.02.2012 г.
Пълни глупости!!!
Гергана Атанасова
на 06.02.2012 г.
Да не се бяха занимавали с метлите ами да бяха поръчали сол.........
Надя
на 06.02.2012 г.
Абе едно не мога да разбера! Г-н Пловдивчанин, вие сигурно сте някакви хора с привилегии, щом през вашата улица са минали 20 снегорина. Трябваше в Кичука да дойдете да видите какви ледени пързалки бяха на второстепенните улици, какво да говорим за още по-малките. Няма да забравя как прочетох точно в този сайт господата по снегопочистването на един ред с г-н Тотев, които обясняваха как техните работници били минали и през най-малките улички миналата нощ (точната дата не мога да кажа). И на следващия ден какво да видя? Толкова изчистени бяха улиците, че колите и хората танцуваха по тях. И за да си довърша мисълта, само ще добавя че си бях изчистила пред къщи не само снега, ами и сол посипах (за тези, които щяха да ме нападнат). Другият път не хвалете напразно не добре свършена работа, ако обичате.
Kasapin
на 06.02.2012 г.
Само като чета коментарите и ми става вече от ясно по-ясно защо скоро ще станем по-зле от Сомалия. Защо в ада в котела на българите нямало дявол да ги пази, защото те сами се бутали един друг в него. Ето това виждам и тук. Хайде всички отворковци с големите претенции да отворят малко нета и да погледнат в големите световни градове какво става като падне сняг и е -20 градуса и след това да се правят на професори. Ще ме извините всички плюнчовци, който само говорите, но както каза колегата по-долу пред домовете ви и пред работните места ви е пързалка нали ?! Аз чистих дори в най-големия сняг всичко долу, въпреки че валеше отново. Омръзна ми от мрънкачи дето само седят и пият я кафе я ракия. Миналата година вървях през педя сняг по центъра през градината, тази всичко беше олизано. Колкото и да си говорим ясно е, че и стената ще чуе смислените думи, но когато си като кон с капаци няма как да стане това. Когато някой от вас критиците стане кмет, тогава ще го видим, дали ще вземе лопатата и да почисти града до асфалт и плочка. Бъдете живи и здрави и Бог да е с нас.
CrazyKamikadze
на 05.02.2012 г.
След смяна от 8 часа на волана и целодневно обикаляне на града смятам, че всичко е перфектно почистено! Браво!
Dimitar Pashkulov
на 05.02.2012 г.
Как да чистят сняг като нямаха сол. Четвъртък и петък нямаха сол - доставката от 4 тира дойде в петък 3.2.2012г. Затова два дена само говореше тотев и заместника му глупост след глупост. Като видяха че нямат сол изкараха в петък два палета с някакъв химикал. Просто като не разбират в някоя област и нямат обучени кадри не се маха шефа докато не научи някои ГЕРБЕР. За Кошински е грешка махането му. В петък 10 часа в Тракия беше пързалка при -1. Това говори за липсата на сол, а въпросните 4 тира ги видях в 18.00 часа в петък
С М
на 05.02.2012 г.
Скръб, скръб и пак скръб са улиците. Вероятно оправданието ще е с кризата и липсата на пари. Минете около ВИХВП и ще видите колко съм прав. Не е страшно да си признаеш, че природата те е победила. Страшно е когато си повярваш, че си надвил природата. Само Господ е над нея. Така че всички обожатели на Тотев да минат да снимат и по другите улици и да си потърсят друг идол.
Гергана Атанасова
на 05.02.2012 г.
Е голяма похвала.......не е валяло сняг от петък, а чистят днес в НЕДЕЛЯ...ха-ха-ха...
Radoslav Bliznakov
на 05.02.2012 г.
До сега в кв. Коматево не е минавала никаква машина в малките улички тази година за първи път мина машина за хвърляне ня пясък :)
Гергана Атанасова
на 05.02.2012 г.
Да разликата е огромна. Предишните години през нашата улица минаваше по 5 пъти снегорин, а сега не е минал нито един....
Елица Пехливанова
на 05.02.2012 г.
В Япония има морал,който ние,балканци не разбираме.В Япония има и пари,които никой не краде-пак морал.
Огнян Велков Дюкенджиев
на 05.02.2012 г.
При Славчо целта беше не да се рине и чисти, а да се спечели с голяма горница от фирмата изпълнител, а от там и други наредени на софрата около пишман воеводата!
Ботевиcт
на 05.02.2012 г.
А колко от вас хората които хулят кмета и почистването излезнаха и почистиха не само пред дома си, а и работното си място? Защото аз не само че почистих и хвърлих сол, ами и ледът разбих за. Не вярвам че повече от 10-20% от вас са направили същото, защото си личи пред къщите и блоковете колко е почистено!
Вили Вълкова
на 05.02.2012 г.
Глупости! Улиците са пълна скръб! Почиства се основно центъра, свидетел съм, понеже там работя. Но пътувам от Марково, минавам през Кичука и мога да ви кажа, че там снега ще се стопи към май месец. Но няма и да го почисти никой! Не може човек да слезе на спирката, защото има 50-60 см сняг натрупан покрай бордюрите и газим в него като ни стовари автобуса. Срам и позор!
Emil Karamfilov
на 05.02.2012 г.
абе идете и вие почистете до асвалт да видим как замръзналото от вечерта на сутринта се троши а идиоти такива смотани я си друще кирливите коментари и не плюйте тотев щот знаетели а тоя атанасов да се гръмне заради него не можахме да станем културен град и темподобни а софия май ще стане софия с какви културни неща може да стане с нофвите си згради или с откаченото метро незнам за какво им е това метро хубаво че и ние нямаме нещо подобно тук че не виждам как през марица ще го направят и пак ви казвам не плюйте тотев идите вие почистете до асвалт да видим как се чисти ай да ви кажа тия тясни улици в главната и около нея как се минава кът има паркирани коли а има знак еднопосочна улица и пак така си вървят сеедно е двупосочна такава е улицата пред магазина дет майка ми работи до събота пазара под една колперация та е еднопосочна улицата и си има знак за ртова но май не го виждат или се правят че не го виждат и кът минеш и насреща ти изкочи кола дет си минава както трябва затова не може да мине машина щот отвата края са колите паркирани
Елица Пехливанова
на 05.02.2012 г.
Много е странно,как се хващаме на големите игри за власт.....
Angel Mikov
на 05.02.2012 г.
хахахах,ама как си личи ,че кмета е хванал някои ""доволен гражданин "" да го похвали...20 снегорина в съдииския квартал...та те немогат се размина по улиците бе,то пък едни улици...
Виктория Танева 2
на 05.02.2012 г.
само че докато едната снимка е правена дни след снеговалежа, на старата снимка си личи, че все още вали или поне превалява :D хайде, който живее по Вапцаров и Пере Тошев знае какъв снежен полюс беше
Cholakova Iva
на 05.02.2012 г.
добре,че се затопли да се самопочистят и малките улички
Мария Димитрова 4
на 05.02.2012 г.
Пълни глупости !!! Моите уважения ,но улиците са пълна мизерия!!! Вярно е ,че снега е доста повече от минали години ,но пък бяха идеално почистени дори и малките улички...
Елица Пехливанова
на 05.02.2012 г.
Много е субективно,зависи от хванат момент с обектива.Абсолютно безпристрастна съм.
Ivaylo Popadiyski
на 05.02.2012 г.
Има "ДА",сега не правят нищо има повече сняг по улиците отколкото по пистите в Пампорово.
ivanaiki
на 05.02.2012 г.
В пъти по-добре е при в пъти по-голям сняг... това е очевадно... и аз имах критики при "втората вълна", но макар и със закъснение се справиха... може би за сефте ще си имаме кмет... дано.. да видим...
Cholakova Iva
на 05.02.2012 г.
хахаха...гузен негонен бяга:))
Georgi Atanasov 2
на 05.02.2012 г.
кво ли да е върно......
bpavcho
на 05.02.2012 г.
Незнам къде ги видяхте тези по-добре почистени улици! Не съм привърженик нито на Славчо Атанасов, нито на който ида е, но истината е че снегът спря преди повече от седмица, а улиците са пълна трагедия. Досега трябваше да са лъснати хиляда пъти, така че няма смисъл да ме убеждавате в това, че тази година са по-добре почистени. Точно обратното . Освен главните булеварди и улици, които са почистени, то всички останали вътрешни улици са кенеф. Аз лично на нашата улица не съм виждал да влезе някаква техника.
for all
на 05.02.2012 г.
Ако трябва да бъдем искрени и безпристрастни,такъв сняг в Пловдив вали веднъж на 5-7 години! Именно заради този факт,не могат да се правят прогнози,като тази на въпросния гражданин,как се почиства снега,и при кой кмет е по-добро! Снегопочистването може да се определи като добро,що се отнася до централните улици и булеварди,но трагично,когато говорим за второстепенните улици! Вярно е,че при тях проблем е и паркираните коли по всяко време на денонощието..............! В дни кат днешния например,по-скоро снегопочистването би се определило като безхаберие от имащите отговорност за него! Днес беше прекрасен ден,в който снега се топеше и натрупалите се след снегорините купчини покрай пътищата и спирките,с лекота можеха да бъдат почистени за да може очкваните през следващите 3 дни обилни снеговалежи да не ги "запечатат" за дълго време! Същото се отнася и за второстепенните улици,в които са се образували коловози,които след днешните положителни температури,и НЕнатоварения неделен ден като движение,можеха да бъдат почистени! Подобни мнения на граждани,по-скоро ми звучат като реклама на власт имащите в момента! В никакъв случай не защитавам предишните! Даже напротив!
Йори
на 05.02.2012 г.
офисът ми се намира в една малка уличка близо до коматевския възел 10 год съм вече там никога не е минавала снегопочистваща техника от там Тази година бях приятно изненадана от почистената улица Кога друга година са чистили малките улички
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Всяка година пада сняг, не е много по-различно от предходните години. Без значение кой ни управлява, при липса на пари за техника, които Община Пловдив трябва да отпусне винаги зимата ще ни изненадва.
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Това за почистеното в Пловдив е повече от наглост. Не съм бил фен на Атанасов , още повече за този плазмодий на Муравей. 14 дни след снеговалежите подлезите в Пловдив, тротоарите и дори спирките не са почистени.Славчо при тази резачка на пари от София , още на деня на снеговалеж беше почистил тротоарите, спирките , да не говорим, че се чистиха и улиците... Сега освен главните артерии нищо не е направено за две седмици.
lars
на 05.02.2012 г.
Идиотът Славчо Атанасов хвърляше пясък където и колкото му падне. В резултат през март започваха едни облаци от прахоляк като в пустинята Сахара. След това Пловдив беше обявен за най-запрашеният град в Европа.
Попо
на 05.02.2012 г.
Аз също съм съгласна, че Пловдив е много по-почистен от предните години. Такъв сняг в Пловдив не е имало от 2000 година. Ако толкова много сняг имаше по времето, когато Г-н Атанасов беше кмет, трябваше и работещите да излизаме в дървена ваканция. Дори и малките улици са почистени, а днес с очите си видяхме със съпруга ми, как минават и чистят, за да може да посрещнат новите снеговажели, които предвиждат синоптиците. Имам само една единствена забележка - трябва да се отпушат шахтите, за да може водата да се изтича, а не да стават улиците като езера. Приятна вечер на всички.
инж Стоянов
на 05.02.2012 г.
Както по-голямата част от вас и аз съм шофьор и без да взимам под предвид кой-управлява градът ни и кой какъв договор е сключил мисля че тази година улиците са в пъти по-зле почистени. Всяка сутрин карам на тръни, а колата ми е в изрядно техническо състояние.
петар
на 05.02.2012 г.
има някакъв напредък но планирането и организацията при този директор са слаби понеже се обгради с много невежи хора във фирмата.при последния сня гсе хвърля само пясък нямат сол повтарям не се хвърляше сол а пясък.чистота има съвсем малко сол и не хвърлят-ако това не е порнография здраве му кажи
U Mad Bro
на 05.02.2012 г.
Обаче забележете, снимката от 2009-та година е точно след снеговалежа, а тази където е от днес е 1 седмица след снеговалежа и пак не е изчистено до асвалт ...
Анонимен
на 05.02.2012 г.
зашто не доидете в каршака да видите как се "почистени" улуците ни.....
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Вие сте най-продажната медия в България, ако мога да ви нарека медия изобщо.
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Добре де, хайде ако може уважаваната редакция да поиска от кмета и да побликува копие от договора за почистване на Пловдив от снега. Много интересно как е формулиран и какво е заложено в него? Какво означава почистена улица?
папи0320
на 05.02.2012 г.
да бе да затова на кръстовището на мебелна къща снегорина въртеше в кръг имитирайки работа и по 3-ма души от чистотата се правеха че разчистват около спирките докато не се поразтопи снега в Тракия трудно можеше да пресечеш
Krasimir T
на 05.02.2012 г.
Ако няма мрънкане значи не сме в България... Разликата е там, че тази година до сега има толкова сняг колкото предните 4-ри, но все пак продължавайте да мрънкате:)
Ташко
на 05.02.2012 г.
Много,много повече се чисти сега!Предишни години ако имаше такъв сняг , всичко щеше да е блокирано и до напролет нямаше да могат да изчистят!!!
ostriet
на 05.02.2012 г.
пълни глупости почистени са само булевардите .защо не влезете в кв.Изгрев например(жеравна,герлово)Днес бях и в кичука на Г.Кондолов по 1м сняг от бордюрите на места 2 коли трудно се разминават
Кинова
на 05.02.2012 г.
Булевардите са почистени, но...не трябваше ли стария сняг да се изгребе. Шахтите в целия град са запушени от стария лед и сняг. При днешните по високи температури и топенето всички улици са наводнени! Според мен работата е свършена, но недовършена!
Tomo
на 05.02.2012 г.
Като не Ви харесва бегом обратно на село,госпожи/ци и господа Пловдив4ани,разкарайте си таратайките от улици,тротоари и зелени площи та да вземем да си оправим града! И да на забравите СлаФФ....
kurshaka1912
на 05.02.2012 г.
Аз не знам какво точно очаквате от почистването - вижте в далеч по-големи държави като Италия и Холандия, улиците им са много по-непочистени от нашите. Няма как при зимни условия пътищата да са чисти, все едно е август месец. Определено кметът и екипът му се опитват да си вършат работата, за което заслужават само адмирации. Ясно е, че има още какво да се свърши, но поне се опитват хората.
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Достатъчно е човек да свърне вляво или вдясно от бул."Христо Ботев", например от кръстовището с бул. "Източен" до "Сточна гара". Дори и днес когато е киша и би било достат по-лесно да се почисти, няма и идея да се свърши подобна дейност. А по отношение на почистването на тротоарите ще уточня, че лично аз го направих и тази и миналата седмица. Но факт е, че малцина са тези, които са направили същото.
Йорданка
на 05.02.2012 г.
и аз не съм съгласна жк Тракия спирките са затрупани трябва да прескочиш за да се качиш в рейса и за да пресичеш на светофар трябва да газиш в снега защото няма почистени тротоари!!!
Пешко
на 05.02.2012 г.
Лично аз не съм съгласен с господина понеже е ж.к. Тракия и не само вътрешните улици са в лошо състояние а и главни булеварди.Е,сега след дъжда и влажното време се стопи половината сняг и са по-добре.Една сутрин дори имаше много голямо парче сняг откъснато от снегорина.То стоя там 2 или 3 дена а беше на кръстовището на бившата Карина 4 и булеварда беше огледало.
TRON
на 05.02.2012 г.
Пълни глупости,ще кача един клип да видите как чистят снегорините с вдигнати гребла .. в 3 часа през нощта ..
Ракетчик Матросов
на 05.02.2012 г.
Иска се напълно ново оборудване! Градът трябва да има машини за чистене, а не камиони с гребла, трактори и допотопна техника. Не може чистачките да са въоръжени с дървени стъргала и да се иска чудеса от тях. всички трябва да си вземат поука и догодина това да го няма.
Анонимен
на 05.02.2012 г.
Българи! Няма угодия за вас... Не ви е нужен "външен враг" - сами ще се изядете! 80% са вечно завиждащи, недоволните от всичко... Не мога да разбера,това гена ли?.. :(( Всяка помяна трябва да я започваме от себе си.
stefanov
на 05.02.2012 г.
повече е не от предишния а от предишниТЕ кметове...но може да е по-добре. и не гледай само улиците, защото има и тротоари. И друго да питам, защо пред входа ми като хвърлях сол нямаше лед и сняг, а по улиците "ниските температури пречеха"!!!
x900
на 05.02.2012 г.
Не знам, до колко е коректно да се сравняват зима със зима. Количествата на валежите, температурите и прочие са доста относителни и обезателно няма сходни и абсолютно еднакви условия. Друг въпрос е коректността да се сравнява квартал "Съдийски" и бул. "Мария Луиза". Не искам да адвокатствам на никой кмет или снегопочистваща фирма: Февруари 2011 също падна доста сняг на втория и третия ден след като наваля на улиците "Марин Дринов", "Славейна" , "Зорница" и техните пресечки в кв. Източен работеха по цял ден една фадрома с няколко самосвала и изнасяха натрупания сняг от разчистването на уличните платна (дори един господин дойде в офиса ни и помоли който има кола паркирана отпред да я примести, за да се изчисти по-добре), отделно група работнички правеха пътеки па тротоарите. На 3-тия ден всичко бе поносимо. Сега (края на Януари 2012-та) седмица след големия сняг гореспоменатите улици са в коловози, тротоарите са барикадирани от буци лед, аз лично 3 пъти къртих и разбивах леда на тротоара пред офиса ни, а колата си паркирам в кал и киша до праговете. Изводи и оценки не се наемам да правя.
Анонимен
на 05.02.2012 г.
То защото се чисти,аз затова си ходя с рейса на работа,а не с колата...'щото из малките улички е тооолкова чисто,че свети,грам сняг няма...
Митко Ботевиста
на 05.02.2012 г.
В Тракия всички големи и малки улици са добре почистени. И дори и в най-студените дни през седмицата циганите от Чистота чистеха леда по тротоарите и ги почистиха добре за да могат пешеходците да вървят нормално по тях.
inspirers
на 05.02.2012 г.
смях :)))))))
peter_m
на 05.02.2012 г.
И аз видях как в "съдийски" мина пясъкоразпръсквач (пускаше пясък през 2 метра вместо да го разпръсква но това е друг въпрос). 10 минути след него мина снегорин (по-точно трaктор) и обра поръсеното. За сметка на това обаче нищо не изрина ... А по нашата улица, която е далеч по-голяма за изминалите дни не е минала нито една машина !!! в момента е плавателен канал, не е възможно преминаването пеша ...
storex
на 05.02.2012 г.
Айде пак се започва!!! Аз пък ще кажа АМАН ОТ СЛАВЧОВИ PR и PR-ки, които каквото и да се направи винаги ще са недоволни, сигурно за да признаят града за почистен, трябва някой да изсмуче целия сняг от всяка забутана уличка, която, разбираш ли, щом някой от вас живее на нея и тя е най-важната и започва да се мрънка "минете през моята улица, не е почистена", щото нас ни мързи да си почистим тротоара пред входа и пред гаражите... Първо бяха обвиненията, че Тотев бил станал кмет, щото бил купил гласовете, пък се видя кой спечели в Столипиново, ама сигурно ще кажете, че там хората са гласували по съвест... После като се преведоха пари за софийски боклук - малко били... ми като не ви харесва изнасяйте се и си създайте нов град на име Славчо Атанасово!
U Mad Bro
на 05.02.2012 г.
За пример ще ви дам обилният снеговалеж през 2010-та, когато това задължение беше на Кошински. Пътищата са олизани до асвалт. //i.id24.bg//im/g/3755_60.jpg
krivinka
на 05.02.2012 г.
Аре мекия за всички хейтъри.Стойте у вас и плюйте в нета, смешници.Както написах и в друга тема за почистването - аз пред нас не бях виждал снегорин.Само за 2 седмици минаха 3-4 пъти по 2 един след друг.Аз съм доволен за вас ми е жал.А и както е написал човека,вие изчистихте ли си пред входа и тротоара.Аз си чистих и площадката и 2 паркоместа и имам право да говоря.А вие мишки както казах - стойте си у вас.
bp1912fc
на 05.02.2012 г.
Не знам кой чисти и кой не. Всеки ден минаваме маршрута от смирненски до извън града посока Садово (т.е. почти целият град) около 7и30ч. и мога да кажа, че улиците са в ужасно състояние сутрин, когато хората отиват на работа. Да не говорим, когато ни затрупа 1вия голям сняг... Не е въпросът улиците да се почистят, когато някой хора им е кеф да работят по обяд... Много поздрави на този Тотев гъзолизник с писмото.
gerry
на 05.02.2012 г.
ххахахах из разговор по телефона " ти не четеш ли инструкциите при които пускаме машините?! трябва да има минимум 10 см сняг!!!" ако искате 1 метър да чакаме да ни затрупа?!
Анонимен
на 05.02.2012 г.
В сравнение със славчовото НЕснегопочистване всяко друго би било очевадно. Не съм гербаджия, но не мога да отреча, че се чисти и то на ниво. Просто грях му на душата , който го отрече- когато трябва да бъдем обективни, нека забравим партийните пристрастия и да съдим с разума си.
veskodvd
на 05.02.2012 г.
Абе чисти се ,ама въобще не е достатъчно,може много още да се желае!!!
adita
на 05.02.2012 г.
и аз съм на мнение, че града като цяло е добре почистен. И на много места пътя е по- чист отколкото околоблоковото пространство. Но всеки си има мнение. Това е моето
Чичо Ичо
на 05.02.2012 г.
Недоволни винаги ще има защото българина най много разбира от футбол политика и секс пред чашата на масата дори и без покривка но винаги е с претенции
lars
на 05.02.2012 г.
Разликата между Иван Тотев и олигофрена Славчо Атанасов е от земята до небето! Сега дори се чистят и малките улици.
Filipo
на 05.02.2012 г.
Абсолютно прав е човека. Определено се чисти и се работи доста по-добре от предния мандат.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!