ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Шофьори: Автобусите на Батаклиев са убийци! Возим хора, а не картофи!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 12:42 / 25.09.2012Коментари (17)10431
© Plovdiv24.bg
Автобусите на "Градски транспорт" Пловдив са опасни за пътниците, съобщиха стачкуващи шофьори от фирмата. Поради липса на средства автобусите нямат техническо обслужване, което е редно да са прави редовно, при пробег на определени километри. 

"Управляваме автобуси-убийци. Возим хора, а не картофи", казаха те. По тази причина стачкуващите искат проверка от ДАИ, които да направят констатациите и да вземат необходимите мерки. В противен случай виновни, ако се случи инцидент, ще бъдат шофьорите, твърдят те. От Регионалния инспекторат на КТ "Подкрепа" съобщиха, че организират съвместна проверка в дружеството на ДАИ и Инспекцията по труда.

От своя страна управителят на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев съобщи пред медиите, че не се страхува от никакви проверки. Той дори е готов да инициира създаването на Обществен съвет и да отвори вратите на дружеството, което управлява. За да се види какво е направено и какво се прави. Да се види има ли вина и каква е причината за този геноцид спрямо "Градски транспорт". 

По думите му причина за състоянието и недостигът на средства е нерентабилността на линиите, които държи фирмата и дублирането им от други превозвачи. По този начин няма шанс да се събере какъвто и да е оборот. Дружеството било недофинансирано. Разходите са 950 хиляди лева, а приходите около 650 хиляди лева - от продажба на билети и субсидиране от общината. Относно техническото състояние на автобусите Батаклиев твърди, че шофьорите сами са си отговорни за поддръжката им.


Източник: радио "Фокус"


Още по темата: общо новини по темата: 244
08.12.2022 »
05.12.2022 »
04.03.2022 »
13.01.2022 »
06.01.2022 »
01.11.2018 »
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Всяка сутрин пътуван с автобусна линия 11, естествено не защото е много приятно ,а само защото той и 116 минават през Митницата.Няма смисъл да коментирам неугледния вид на персонала (чак ми става жал за тях),нито пък си заслужава и коментар относно миризмата в автобуса и липсата на елементарна хигиена.На спирките е означено,че въпросния автобус минава през 10-15 минути,но това е поредната публична лъжа.Интервала между автобусите е минимум 30 минути,а понякога на спирката си откарвам почти час.Отговорът на служителите е "няма коли" и наистина вината не е тяхна.Но реално погледнато аз не се интересувам дали има или няма,а искам когато давам 1 лв. всеки ден да получа нещо в замяна.Ако тои автобус не можа да си изпълнява маршрута стрикно,то нека го вземе друга фирма,която може да предложи по-нормално обслужване на пътниците !
+9
 
 
Ами бих искал и аз да си напиша коментара по въпроса!Да автобусите са нови (от 2007) но защо по паважа дрънчат като,че ли имат развити гайки?Автобусите им били чисти-качете се на №11 и №113 и ще видите колко са чисти,че чак леко понамирисва!Според мен Хеброс бус имат най-хубавите рейсове виждал съм как на всеки курс мият прозорци и пуснат един парцал и измиват салона!Да,Грацията имат най-развалените рейсове особено автобусите по линия №1.Меритранс и Автотранс Чолаков с тези бусчета от всякъде ни изтормозиха!Колкото видях по-надолу един коментар всички линни да ги управлява една фирма-това е супер решение,но общината казва че няма пари!Всички НИЕ гражданите на Пловдив се мъчим с градския транспорт (както искате ме разбирайте) !!!
+7
 
 
то па шофьорите са едни състезатели - няколко пъти съм ползвал 17-ката - точно все едно картофи карат на състезание - автобусите им виновни, че не вдигат над 120 на надлез Родопи...
+6
 
 
Наглостта е голяма сила. Не знам как са имали очи да кажат "возим хора, не картофи" при положение че всеки Божи ден ме карат точно като картоф и всеки ден ми се налага да се удържам да не ида и да не им отпера една псувня. Колкото до заплатите, не знам защо и как ходиш на работа след като имаш пропуснати заплати. Живеем в модерно време, като няма пари, шапка на тояга и търсиш нова работа. Аз мога за 6 години да сменя 4 местоработи, защото ме съкращават, но шофьорите явно трябва да работят на едно място до пенсия.
Aнонимен
на 25.09.2012 г.
+3
 
 
само като свършат старите гуми за доизтъркване, които ги карат до спукване, тогава какво ... каменни колелета ли ще направи като Флинстоун хаха
+1
 
 
Празни приказки на заинтересувани хора. Автобусите на Батаклиев са най-новите и най-чистите в пловдивския градски транспорт.Цитираните "Грация" и "Меритранс" работят с отдавна бракувани душегубки - мръсни, миризливи, пълни с отработени газове.
+3
 
 
Проблемът при возенето идва от начина, по който се шофира - рязкото удряне на спирачки, карането на отворени врати, внезапното спиране по сред улиците да си говорят с другия шофьор и т.н Че автобусите са зле, зле са, ама и шофьорите не са по-добре. Макар че рядко ползвам градски транспорт, съм се качвала на автобуси, които са така управлявани, че щях да изхвърча, при все, че бях седнала. В автобусът беше пълна кочина, вероятно защото кондукторката чоплеше семки, а около шофьора смърдеше ужасно. Абе мизерия пълна бяха направили с този рейс.
+12
 
 
"Относно техническото състояние на автобусите Батаклиев твърди, че шофьорите сами са си отговорни за поддръжката им." - няма такъв смях..
+7
 
 
и не само неговите!!!!!,ами на "грация-Ваня Симеонова".....,но там се плаща (на ДАИ),а на "Меритранс".....:Х:Х:Х
Aнонимен
на 25.09.2012 г.
+7
 
 
Как ще мотивират хората да се върнат на работа ... заплашват ги с уволнение и така няма да взимат пари ... ами те и като работят не взимат ... а Батаклиев се оплаква, че работата му носела загуби. Сега тъкмо като не работят 2 дена ще е на печалба от спестена нафта! И какво бъдеще да виждат работниците в това предприятие, утре им спират на тролеите тока за постоянно ако не го платят, а дори и да го платят кмета ще им прекрати договорите за 7 линии, така ще получават по-малко субсидия и то значително защото ако за автобусните линии взима като за 60 автобуса, за тролеите взима като за 60 тролея но пуска само 6 коли. Така скоро ще спре да плаща абсолютно всичко и до края на годината ще фалира най-вероятно
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Влизането на България в Шенген
Зима 2024/2025 г.
Марица в Трета лига, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: