ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ресторант в Пловдив с две различни менюта, извинява се на клиенти | ||||||
| ||||||
Интересно как така на масата бяха попаднали тези по 2 различни менюта, със "стари" и "актуални" цени. Накрая на вечерята, поисках сметката и получих "служебен бон", който след като получи сумата, сервитьорката направи опит да прибере, но не успя. Изпращам снимки на менютата и служебния бон. Докога разни ресторантьори ще правят опити да заблуждават клиентите си?, пише на редакционната поща на Plovdiv24.bg наш читател. От заведението заявиха пред репортер на сайта, че въпросното меню е само едно, старо, неактуално и попадането му на масата е случаен инцидент, за който управата се е извинила на клиентите си и който няма да се повтори за в бъдеще. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 26.08.2012 г.
+3
на 26.08.2012 г.
+3
на 26.08.2012 г.
+5
на 26.08.2012 г.
+5
на 25.08.2012 г.
+7
на 25.08.2012 г.
+19
на 25.08.2012 г.
+18
на 25.08.2012 г.
+20
на 25.08.2012 г.
+20
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Принцеса Шарлот 1:1 с принцеса Даяна
14:06 / 10.12.2024
Пускат спокойни, но много опасни животни в Родопите
11:10 / 10.12.2024
Българин спечели 1 000 000 лева
20:58 / 10.12.2024
Един от най-мощните ни бизнесмени днес става на 62
14:45 / 10.12.2024
Пестим от сметката за климатика, ако направим следните важни стъпки
09:19 / 10.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета