
ЗАРЕЖДАНЕ...
Ресторант в Пловдив с две различни менюта, извинява се на клиенти | ||||||
| ||||||
Интересно как така на масата бяха попаднали тези по 2 различни менюта, със "стари" и "актуални" цени. Накрая на вечерята, поисках сметката и получих "служебен бон", който след като получи сумата, сервитьорката направи опит да прибере, но не успя. Изпращам снимки на менютата и служебния бон. Докога разни ресторантьори ще правят опити да заблуждават клиентите си?, пише на редакционната поща на Plovdiv24.bg наш читател. От заведението заявиха пред репортер на сайта, че въпросното меню е само едно, старо, неактуално и попадането му на масата е случаен инцидент, за който управата се е извинила на клиентите си и който няма да се повтори за в бъдеще. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg