Пътничка: Почувствах се безкрайно унизена!

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (5)
20:14 / 09.08.2021
51058
"Здравейте, случаят, с който ви занимавам, не е изключителна новина, но бих искала да стане обществено достояние. Смятам, че подобно поведение на служител е недопустимо и ако аз лично не съм в състояние да променя нещо, то поне бих могла да информирам клиентите на фирма "Карат С" какво може да им се случи". Това написа на електронната поща на Plovdiv24.bg наша читателка. И добавя:

"Случаят е следният: на 06.08 пътувах за София в 17,00 ч. с автобус на "Карат С", с номер С В5168 НС. При качването ми шофьорът ме попита къде ще слизам в София, отговорих, че на Централна автогара и поставих багажа си според неговите указания в левия багажник. Слизащите на "Интер експо център" бяха насочвани да  оставят багажа си в десния багажник. 

По време на пътуването мой близък ми се обади, че ще ме посрещне на "Интер експо център". При пристигането на това място обаче шофьорът категорично и доста грубо отказа да ми отвори багажника с аргумента: "Аз колко пъти ви питах кой къде ще слиза!".

Опитах да го убедя, като обясних, че ще му коства не повече от минута, освен това автобусът е в локално платно, не пречим на движението и т.н. На репликата ми, че аз съм клиент, който си плаща и има право да избере къде да слезе, реакцията беше: "Слизайте където искате, багажът остава в автобуса!". Оказах се заложник на багажа си и по-точно на преценката и настроението на шофьора. Сякаш аз самата бях безсловесен и безволев предмет, който трябва да бъде доставен от точка А до точка В. 

Със същата молба чакаше и един млад мъж, но той дори не се опита да спори с шофьора. При тази ситуация аз се почувствах безкрайно унизена, освен това се наложи моят близък да кара в най-големия трафик до Централна автогара, за да ме вземе. 

Освен крайно неприятното преживяване случаят повдига въпроса какви са правата на редовния пътник и клиент на "Карат С" и има ли някой право да определя действията му в рамките на регламентираната услуга. Ако фирмата има някакви специални изисквания, те трябва да бъдат ясно оповестени и едва тогава да се изисква спазването им!

Разбирам, че разпределянето на багажа улеснява шофьора (не възразявам срещу това), но това не му дава право да решава кой къде ще слиза! За мен този случай е проява на недопустимо самоуправство, накърняващо правата на пътника и човешкото му достойнство. 

С уважение и най-добри пожелания: Ж. Атанасова"

Виж коментарите (5)

Още по темата (13):
27.09.2024 Пъзелът с автобусите Пловдив - София започва да се нарежда
23.09.2024 Няма връзка с автогара "Юг"
25.06.2024 Обособиха ново място за продажба на билети за София
21.06.2024 Транспортният хаос с пътуването между Пловдив и София започва да се
разплита
20.06.2024 Дошков заплаши, че ще затвори и трите автогари в Пловдив: Обезглавиха ни!
20.06.2024 "Хеброс бус" спря всички автобуси от Пловдив до София и обратно, хората в неведение!
Още новини от Новини от Пловдив:
Затвориха част от пътя Пловдив - Асеновград
Тютюневият склад на улица "Одрин" 8 има нов собственик
Сериозен ремонт на три спортни зали, пари за СМР обаче няма
Пловдивчанка: По моста "летят" велосипедисти
На двойно по-висока цена: Обновяват пътната маркировка в Пловдив
Община Пловдив се подготвя за еврозоната, всички такси стават в е...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).